Muuttajile tiejoks

Anonyymi-ap

Älkää muuttako Outokummun alueelle siellä on oma porukka joka tietää jo 3 viikkoa sinun assiit jo etukäteen vaikka itte et tietäs. Sisälle päin pittää pittää pierasta jotta nämä ei vuoan kuule. 3 kertoo päivään käydään kiertämässä kylillä jotta oisko jollakin jostakin immeisestä mehukas juttu tai missä talossa on ampulanssi käyny ja onko otettu kyytiin ja käydään vähävaraiselta mummolta juomassa viimeisettii kahvit. Auta armias jos joku kyläläisistä kuollu niin se tiijetään jo 15 minuutissa ja salaliitto teorioita mihin se olis kuollu ja oliko kuolleella perillisiä.

ÄLKÄÄ VAIN MUUTTAKO TÄNNE!

18

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole missään tekemisissä kenenkään kanssa. Saan olla rauhassa.
      Mistä tiedän mitä puhuvat, ei se minua häritse kun muuten saan olla rauhassa.
      En minä kotoani mihinkään lähde juoruämmien ja ukkojen takia.

    • Anonyymi

      Outokummussa on utelias, tunkkainen ilmapiiri.
      Meillä on oma kupla jonka sisällä elämme joten muuttajat voivat pysyä todellakin loitolla. Teitä ei tänne kaivata eloamme sotkemaan...

      • Anonyymi

        Kyllä siellä omassa kuplassa jo päivän parin päästä paska haisee ja "banjot" soi. Kuka sitä nyt haluaisikaan tulla teidän eritteitä nuuhkimaan.


    • Anonyymi

      Elekee tulla okuun, myö halutaan ellee kaikessa rauhassa.
      Meilä on pien piiri joka pyörii ja siihen ei kettää ulukopuolissii oteta mukkaa, pysykee siis loitola...

    • Anonyymi

      Koronapiikkiinhän nykyään kuulema kaikki kuolee

      • Anonyymi

        Niinkö ?? Minulla 4 piikkiä nahkaan tökätty, elossa edelleen...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ?? Minulla 4 piikkiä nahkaan tökätty, elossa edelleen...

        Minä tiedän kaverin, joka otti kolme piikkiä ja sairasti kaksi koronaa! Jotta eipä voi ainakaan rokotteen laadulla kehua.....


    • Anonyymi

      En edes käy siellä joten luulis juoru idiootteja vatuttavan.Pienet kylät on aina täynnä näitä juoru ukkoja ja akkoja.Ei ole omaa elämää eikä rohkeutta lähteä reissaamaan niin että tajuaisi miten pieni mieli voi pään sisällä asustaa🤪

      • Anonyymi

        Kerran uteliaisuuttani kävin, toista kertaa ei mieli tee tulemaan.

        Paljon olen kuullut juoruja Outokummun huonosta ilmapiiristä, selkään puukottajista ym. Juoruissa lienee totuuden siemen, tyhjästä ei puheita synny.


    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia minä sitten saan - olen saanut jo reilut viisi vuotta - olla, elää ja hääräillä Outokummussa ihan kaikessa rauhassa? Yhtä ainoaa juorua en itsestäni ole kuullut, vaikka aihetta totisesti olisi ollut!
      Ettei nyt vain aloittajalla olisi mielikuvitus lähtenyt vähän niin kuin laukalle?

      • Anonyymi

        Itse synnyin Kuusjärvellä, asuin paikkakunnalla yhteensä noin 30 vuotta. Minua pidettiin kummajaisena ja tein ihmisten mielestä kaikki tihutyöt mitä Outokummussa tapahtui.
        Tarinojen mukaan räjäyttelin postilaatikoita, olin rapajuoppo, naistenhakkaaja, ym. ym...
        Liikuin työni puolesta paljon maailmalla, en siis ollut hääräämässä okussa silloin kuin satuhenkilöiden mielessä.
        Jutut siis syntyivät puhtaasti juorujen pohjalla, joku kertoi legendan ja "rikkinäinen puhelin"
        höysti siitä mehukkaan lopputuloksen.

        Jos sinä saat olla rauhassa ole iloinen, meillä jokaisella on oma polkunsa kuljettavanaan.
        Sinusta tykätään, minusta ei vaikka olin syntyperäinen kansalainen joka eli omassa kuplassaan kun olin paikkakunnalla.

        Muutin isommalle paikkakunnalle vanhempieni kuoleman jälkeen, en ole riesoinanne juuri käynyt. Olen myynnin ja markkinoinnin parissa töissä, teollisuuskylässä muutaman kerran myyntikeikalla kävin muutoin ei vetoa löydy Outokummun suuntaan ole.
        Nykyisellä paikkakunnalla jonka nimeä en mainitse on turvallinen välittävä ilmapiiri. Ketään ei puukoteta selkään eikä juoruja ole kuulunut. Tyhjästä kun paha nyhjästä sanotaan..

        Vanhempi sisareni asuu edelleen Outokummussa, harkitsee muuttoa eläköitymisen jälkeen muualle..
        Sisareni kanssa on hyvät välit ja hän kertoo vieläkin kuulleensa edesottamuksistani uusia juttuja. Toki hivelee mieltä, olenhan sillä suunnalla julkkis josta puhutaan vaikkakin se on puhdasta palturia...

        Hyvää jatkoa, keksikää makoisia satuja ja tarinoita jatkossakin niille voi nauraa makeasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse synnyin Kuusjärvellä, asuin paikkakunnalla yhteensä noin 30 vuotta. Minua pidettiin kummajaisena ja tein ihmisten mielestä kaikki tihutyöt mitä Outokummussa tapahtui.
        Tarinojen mukaan räjäyttelin postilaatikoita, olin rapajuoppo, naistenhakkaaja, ym. ym...
        Liikuin työni puolesta paljon maailmalla, en siis ollut hääräämässä okussa silloin kuin satuhenkilöiden mielessä.
        Jutut siis syntyivät puhtaasti juorujen pohjalla, joku kertoi legendan ja "rikkinäinen puhelin"
        höysti siitä mehukkaan lopputuloksen.

        Jos sinä saat olla rauhassa ole iloinen, meillä jokaisella on oma polkunsa kuljettavanaan.
        Sinusta tykätään, minusta ei vaikka olin syntyperäinen kansalainen joka eli omassa kuplassaan kun olin paikkakunnalla.

        Muutin isommalle paikkakunnalle vanhempieni kuoleman jälkeen, en ole riesoinanne juuri käynyt. Olen myynnin ja markkinoinnin parissa töissä, teollisuuskylässä muutaman kerran myyntikeikalla kävin muutoin ei vetoa löydy Outokummun suuntaan ole.
        Nykyisellä paikkakunnalla jonka nimeä en mainitse on turvallinen välittävä ilmapiiri. Ketään ei puukoteta selkään eikä juoruja ole kuulunut. Tyhjästä kun paha nyhjästä sanotaan..

        Vanhempi sisareni asuu edelleen Outokummussa, harkitsee muuttoa eläköitymisen jälkeen muualle..
        Sisareni kanssa on hyvät välit ja hän kertoo vieläkin kuulleensa edesottamuksistani uusia juttuja. Toki hivelee mieltä, olenhan sillä suunnalla julkkis josta puhutaan vaikkakin se on puhdasta palturia...

        Hyvää jatkoa, keksikää makoisia satuja ja tarinoita jatkossakin niille voi nauraa makeasti..

        Tule hyvä mies tänne, sillä Persut hakevat juuri sinunlaisia pakkauksia jäsenikseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule hyvä mies tänne, sillä Persut hakevat juuri sinunlaisia pakkauksia jäsenikseen!

        Älä pelkää että tulisin siihen suuntaan..
        Persua tai oikeistolaista minusta ei saa tekemälläkään, demareiden jäsen olen ja pysyn..

        Minun on hyvä olla ja elää täällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse synnyin Kuusjärvellä, asuin paikkakunnalla yhteensä noin 30 vuotta. Minua pidettiin kummajaisena ja tein ihmisten mielestä kaikki tihutyöt mitä Outokummussa tapahtui.
        Tarinojen mukaan räjäyttelin postilaatikoita, olin rapajuoppo, naistenhakkaaja, ym. ym...
        Liikuin työni puolesta paljon maailmalla, en siis ollut hääräämässä okussa silloin kuin satuhenkilöiden mielessä.
        Jutut siis syntyivät puhtaasti juorujen pohjalla, joku kertoi legendan ja "rikkinäinen puhelin"
        höysti siitä mehukkaan lopputuloksen.

        Jos sinä saat olla rauhassa ole iloinen, meillä jokaisella on oma polkunsa kuljettavanaan.
        Sinusta tykätään, minusta ei vaikka olin syntyperäinen kansalainen joka eli omassa kuplassaan kun olin paikkakunnalla.

        Muutin isommalle paikkakunnalle vanhempieni kuoleman jälkeen, en ole riesoinanne juuri käynyt. Olen myynnin ja markkinoinnin parissa töissä, teollisuuskylässä muutaman kerran myyntikeikalla kävin muutoin ei vetoa löydy Outokummun suuntaan ole.
        Nykyisellä paikkakunnalla jonka nimeä en mainitse on turvallinen välittävä ilmapiiri. Ketään ei puukoteta selkään eikä juoruja ole kuulunut. Tyhjästä kun paha nyhjästä sanotaan..

        Vanhempi sisareni asuu edelleen Outokummussa, harkitsee muuttoa eläköitymisen jälkeen muualle..
        Sisareni kanssa on hyvät välit ja hän kertoo vieläkin kuulleensa edesottamuksistani uusia juttuja. Toki hivelee mieltä, olenhan sillä suunnalla julkkis josta puhutaan vaikkakin se on puhdasta palturia...

        Hyvää jatkoa, keksikää makoisia satuja ja tarinoita jatkossakin niille voi nauraa makeasti..

        Oliko juoruille totuuspohja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko juoruille totuuspohja?

        Outokummussa keksitään mehevä juoru muutamasta sanasta joille ei tosipohjaa tarvita..


    • Anonyymi

      Saan elää ja olla rauhassa.
      Onkohan itsessäkin vikaa jos puhuvat.
      Mitäpä juorut haittaa, niitä liikkuu jokaisella paikkakunnalla.
      Jos joku on kiinnostunut elämästäni niin olkoon, kunhan antavat olla rauhassa eivätkä tule häiritsemään rauhaani.

    • Anonyymi

      Elekee pelätä mie en paskakuntaanne oo muuttamassa, miula on hyvä olla ja ellee Kuopijossa.
      Joskus oon käyny ouvossa kummussa ohikulukiissa ja toinna ettei surkeempoo kyllee oo lähimaila. Män minne män muuvale niin suap hyvän vastaaoton, ouvossa kummussa kahotaa vuan kierroon
      Olokee ja eläkee keskenänne, pyörikkee omassa kuplassanno ihan rauhassa..

    • Anonyymi

      Itse olet syyllinen juoruillessasi asiasi yltympäriinsä sinne tänne!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe