SDP jyrää!

Anonyymi-ap

SDP:n kannatus nousi peräti 1,9 %-yksikköä viimeisimmän tehdyn kannatuskyselyn mukaan.

Jo nyt on ihan selvää, että tarvitsemme uudet eduskuntavaalit jo tänä syksynä. Emme voi antaa Orvon ja Purran tunarijengin velkaannuttaa vain lisää Suomea, lisätä työttömyyttä ja varastaa valtion omaisuutta.

https://yle.fi/a/74-20107608

69

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivittäisvaihtelua. Huomenna voi olla toisin.
      Pienet on ilot demareilla nyt kun alakulo valtaa puoluetta ja sisäinen eripura nylkee sieluja. Käteiskassa SAK kärsii jäsenkadosta ja jäsenmaksujen hupenemisesta.
      Ei hyvin mene, joten iloitse vaan, kun siihen syyn keksit.

      • Anonyymi

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Pian jo 30 pinnaa.


      • Anonyymi

        Ei ihan joka paiva nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Suunta on oikea .SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP ON AIN ASKELEEN EDELLÄ 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        EI SANNA MARIN KOSKAAN KIITTÄNYT KÖYHÄÄ KANSAA. EIKÄ SIINÄ OLLUT MITÄÄN AIHETTAKAAN, KUN VELKAANNUTTI.


      • Anonyymi

        PASKAN MARJAT, SE MIKÄÄN UUDISTAJA OLLUT, VEKAANNUTTAJA JA TEKI KADASTROFIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan joka paiva nouse.

        AJAA VELKA-JYRÄLLÄ KAIKEN KUMOON.


      • Anonyymi

        EERO LEHTI LEITTELEE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Nousu jatkuu onneksi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi

        Aika paljon nousi päivässä. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        ESAKIN INNOSTUI .🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Nyt 24,5


      • Anonyymi

        IHANA PÄIVITTÄISVAIHTELU JATKUU.
        EROA VIIMEISESSÄ MT:N GALLUPISSA JO 7 PROSENTTIYKSIKKÖÄ ELI SDP ON JO 50 PROSENTTIA SUUREMPI KUIN kok.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi00066
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        EESPÄIN SDP


      • Anonyymi00067
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        ILO OLLA MUKANA


      • Anonyymi00068

        25,7%


      • Anonyymi00070
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        EI JYRÄÄ!

        SUOMI RAKENNETAAN YHTEISTYÖSSÄ KANSAN KANSSA JA KANSAN TUELLA.

        HYVÄ SDP


      • Anonyymi00073
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP: TASAISTA KASVUA KOKO AJAN


      • Anonyymi00074
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        KANSA TUKEE: SDP KIITTÄÄÄ


      • Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP on vain paskaa huulessa, paska puhujia ym. Sekö uudistusta että jättä velat veronmaksajan maksettavaksi n. 181 miljardia ja tuppuraisen uniper velat nousevat kymmeniin miljardeihin!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian jo 30 pinnaa.

        Taidat olla näitä gallupin tekijöitä, koska jokaisella gallupin tekijällä on punainen kirja taskussa missä lukee kannessa sdp!!!!!! Kuvittelevat että taas menee kusetus läpi kansalle. Ei taida mennä...


    • Anonyymi

      Hyvä SDP. Tämä nykyinen EK hallitus ajaa ihmisiä epätoivoisiin tekoihin ensi talvena .
      Köyhät kyykkyyn Purra .
      Mutta emme kaikki kyykisty polvilleen, saatte nähdä.
      Työttömyys kasvaa ja valtion velka nousee.
      Hyvää politiikkaa OrpoPurra

      • Anonyymi

        Iloitse ja ilkeile vaan, mutta se on demarijohtoisen hallituksen syytä, että sote-lait hukuttavat Suomea


      • Anonyymi

        Jaa, että tarjoat SAK-hallitusta. Ootko kovastikin kipeä.


      • Anonyymi

        MILLÄ ILVEELLÄ SE SANNA MARIN SAI 60 MILJARDIA VELKAA TEHTYÄ.


    • Anonyymi

      Nykyään hallitus korjaamaan sote. 50 euroa yksityiselle vaan ja nenoksi.

    • Anonyymi

      Trollihan se. itsensä pussitti haukkumalla Pekkaa ja Sannaa

      Miksi oletettu pietarilaistrolli Moktar herjaa juoksijalegendaa Pekka Päivärintaa?
      Miksi sama trolli herjaa SDP Sanna Marinin pääministerinä hyväksymää raja-aitaa?
      Onko kyseessä henkilökohtaiset syyt vai ihan jotain muuta?
      Ei tuota voi käsittää, se hyökkää suomalaisuutta vastaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18615227/kestaa-ryntaamisen-ja-pysayttaa-ihmisten-hallitsemattoman-etenemisen-raja-aita#comment-131058035
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18615227/kestaa-ryntaamisen-ja-pysayttaa-ihmisten-hallitsemattoman-etenemisen-raja-aita#comment-131061651

    • Anonyymi

      Aloitus on massapostitus

    • Anonyymi

      Aloittaja ei sitten tiedä miten demokratiassa toimitaan?
      Vaalit järjestetään kun niiden aika on, noin 2,5 vuoden kuluttua!

    • Anonyymi

      Montako kertaa VIELÄ meinaat laittaa tämän saman VALHEELLISEN VIESTIN!!???

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun possunliha ei Nasimalle käy, tarjolla on kattia kans.


    • Anonyymi

      Erotus Kokoomukseen on virhemarginaalin rajoissa.

    • Anonyymi

      Uudet eduskuntavaalit tässä tilanteessa realisoisivat Marinin hallituksen huonot päätökset.
      SDP:n kannattaa olla viimeisenä vaatimassa vaaleja tälle talvikaudelle.

    • Anonyymi

      Kyseinen puolue koostuu vajakeista ja vapaahiihtäjistä. Säälittäviä jouto puputtajia.

    • Anonyymi

      Ei tule uusia vaaleja ainakaan kuluvana vuonna. Mielipidetiedustelut ei ole vaali. Nyt SDP on saanut kannatusta vihreiltä ja vasemmistoliitosta. Todellisuudessa SDP :n kannatus ei ole noussut merkittävästi. Jos nykyinen hallitus ei jatka vaalikauden loppuun, niin tuskin ennenaikaisia vaaleja tulee.

    • Anonyymi

      ILO SDP ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        VELKA VETOINEN VAHVASTI.


      • Anonyymi

        https://www.verkkouutiset.fi/a/pekka-toveri-mika-lannella-voisi-menna-vikaan/#770c0452

        Myös kansanedustaja Jarno Limnéll (kok.) on tehnyt huomion, että Venäjän retoriikka Suomea kohtaan on koventunut.

        – Venäjä pyrkii kohdistamaan meihin psykologista vaikuttamista ja uhkailua, jolla pyritään vaikuttamaan muun muassa Suomen ydinasekantoihin. Siihen ei pidä lähteä mukaan. Muuten vahvistamme itse Venäjän viestiä, Limnéll kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.


    • Anonyymi

      Mihin demarien gallupkannatus perustuu? Ovatko he tehneet esityksiä miten velkaantuminen pysähtyy ja ongelmia aletaan ratkoa? Eivät ole. Demarit ovat hokeneet, ei , ei, ei... Ja sehän riittää.

      Jos ainoa tavoite on hakea kannatusta, niin kaikkea järkiperäistä kannattaa välttää ja syyttää kaikista ongelmista vallanpitäjiä. Kaikki tietävät, ettei menneisyyden virheitä korjata ilman kivuliaita toimenpiteitä, mutta tästä ei pidä välittää, vaan syyttää niitä jotka tekevät.

      Jos 1 äänestäjä 50:stä muuttaa mielensä ja kertookin nyt äänestävänsä demareita, niin heidän kannatuksensa nousee 2 %.

      • Anonyymi

        SE PERUSTUU YLEN VASEMMISTOLAISEEN HEHKUTUKSEEN.


    • Anonyymi

      Oikeistohallituken toimet ovat heidän äänestäjien toiveiden mukaisia (paitsi perussuomalaisten) koska he tekevät tulonsiirtoa köyhiltä ja duunareilta osakkeenomistajille ja suuremman palkkaryhmän omaaville.
      Perussuomalaiset ovat saaneet edustuspaikkansa hämäämällä äänestäjiään luulemaan heidän olevan duunareiden puolella, mutta he haluavat vain valtaa itselleen.

    • Anonyymi

      Mistä tulee tuo termi "varastaa"?
      Esität rohkeita väitteitä. Paas miettien enskerralla mitä raapustat.
      Seuraavilla valtiollisilla vaaleilla on jo päivämäärä. Se pysyy, on sitten gallup-tulos mitä tahansa.

      • Anonyymi

        SE TULEE MUSTALAISEN KIELESTÄ.


    • Anonyymi

      SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 .
      Ainoa yli 20 pinnan puolue on SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      sdp- jyrää OPPOSITIOSSA.
      Seta- väki tilasi itselleen tällaisen position.
      Makunsa kullakin. EIPÄ TARVITSE KANTAA VASTUUTA, vain tuhlata toisten rahat.
      40 miljardia sdp- velkaa
      hip hei !
      " ei tunnu missään " sanoi isomahainen Ay- demari.

      • Anonyymi

        KUVITTELI ETTEI KÖYHÄ KANSA PYSTY NIITÄ MAKSAMAAN KOSKAAN.


    • Anonyymi

      Ei jyrää

    • Anonyymi

      Kok putosi taas lisää .

    • Anonyymi

      SDP ON lahes 30 prosenttia suurempi kuin kok.

    • Anonyymi

      Huomenna ero on taas suurempi.

    • Anonyymi

      USKOKAA TE DEMAREIHIN JA YLEEN.

    • Anonyymi

      Onko seuraava vappusatanen nyt luvattu kun valehtelijan saama kannatus lisääntyy.

    • Anonyymi

      24,4

    • Anonyymi

      Oikeistohallituksen naamarit ovat pudonneet, ja ahneuden kasvot ovat esillä!

    • Anonyymi

      SDP: Vaihtoehto kurjistamiselle. Suomi nousuun!

    • Anonyymi00071

      ÄLÄPÄS LIIOITTELEPAS

    • Anonyymi00072

      VUONNA 2027 VALO TULEE VASEMMALTA

    • Anonyymi00075

      SORJONEN VIE DEMARIT VOITOSTA VOITTOON. RAUTAINEN TALOUSOSAAJA

    • Anonyymi00077

      "SDP jyrää! SDP:n kannatus nousi peräti 1,9 %-yksikköä viimeisimmän tehdyn kannatuskyselyn mukaan. "

      OI NOITA AIKOJA KUN ALOITUS TEHTIIN, TAKANA ON LOISTAVA SSDP:n TULEVAISUUS... NYT KANNATUS LASKEE MELKEIN 1,9% GALLUPPIEN VÄLILLÄ!!!!!!

    • Anonyymi00079

      ALAN GREENSPAN SEURAAJA ON SORJONEN HÄN ON PORVOON SDP TÄHTI
      OIKEA HUIJARI

    • Anonyymi00080

      Ilkka pukinparta akkasansa kanssa aukkalasit päässä kertoi satuja hamarin seo. Spede koko porukka.

    • Anonyymi00082
      UUSI

      Pride ja komukkailta Ylellä! Mukana pallinaama ja vanhat demonit.

    • Anonyymi00084
      UUSI

      Pitäisi olla puolueettomia nämä gallupin tekijät, mutta ei ole vaan demarit ne itse tekevät nämä gallupit. Sen takia demareillakin 25% kannatus vaikka ei ole haastateltu kuin 1300 anarkistia!!! Kaikki muut laskee ja demarit nousee vaikka haatateltuja olisi 1 kpl sitten se kannatus on jo varmaa 40 %

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe