SDP jyrää!

Anonyymi-ap

SDP:n kannatus nousi peräti 1,9 %-yksikköä viimeisimmän tehdyn kannatuskyselyn mukaan.

Jo nyt on ihan selvää, että tarvitsemme uudet eduskuntavaalit jo tänä syksynä. Emme voi antaa Orvon ja Purran tunarijengin velkaannuttaa vain lisää Suomea, lisätä työttömyyttä ja varastaa valtion omaisuutta.

https://yle.fi/a/74-20107608

65

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivittäisvaihtelua. Huomenna voi olla toisin.
      Pienet on ilot demareilla nyt kun alakulo valtaa puoluetta ja sisäinen eripura nylkee sieluja. Käteiskassa SAK kärsii jäsenkadosta ja jäsenmaksujen hupenemisesta.
      Ei hyvin mene, joten iloitse vaan, kun siihen syyn keksit.

      • Anonyymi

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Pian jo 30 pinnaa.


      • Anonyymi

        Ei ihan joka paiva nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Suunta on oikea .SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP ON AIN ASKELEEN EDELLÄ 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        EI SANNA MARIN KOSKAAN KIITTÄNYT KÖYHÄÄ KANSAA. EIKÄ SIINÄ OLLUT MITÄÄN AIHETTAKAAN, KUN VELKAANNUTTI.


      • Anonyymi

        PASKAN MARJAT, SE MIKÄÄN UUDISTAJA OLLUT, VEKAANNUTTAJA JA TEKI KADASTROFIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan joka paiva nouse.

        AJAA VELKA-JYRÄLLÄ KAIKEN KUMOON.


      • Anonyymi

        EERO LEHTI LEITTELEE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Nousu jatkuu onneksi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi

        Aika paljon nousi päivässä. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        ESAKIN INNOSTUI .🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Nyt 24,5


      • Anonyymi

        IHANA PÄIVITTÄISVAIHTELU JATKUU.
        EROA VIIMEISESSÄ MT:N GALLUPISSA JO 7 PROSENTTIYKSIKKÖÄ ELI SDP ON JO 50 PROSENTTIA SUUREMPI KUIN kok.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi00066
        Anonyymi kirjoitti:

        30 pinnaa lahestyy. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        EESPÄIN SDP


      • Anonyymi00067
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA ja tulee uudistamaan Kiittäen kansaa🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        ILO OLLA MUKANA


      • Anonyymi00068

        25,7%


      • Anonyymi00070
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        EI JYRÄÄ!

        SUOMI RAKENNETAAN YHTEISTYÖSSÄ KANSAN KANSSA JA KANSAN TUELLA.

        HYVÄ SDP


      • Anonyymi00073
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        SDP: TASAISTA KASVUA KOKO AJAN


      • Anonyymi00074
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        KANSA TUKEE: SDP KIITTÄÄÄ


    • Anonyymi

      Hyvä SDP. Tämä nykyinen EK hallitus ajaa ihmisiä epätoivoisiin tekoihin ensi talvena .
      Köyhät kyykkyyn Purra .
      Mutta emme kaikki kyykisty polvilleen, saatte nähdä.
      Työttömyys kasvaa ja valtion velka nousee.
      Hyvää politiikkaa OrpoPurra

      • Anonyymi

        Iloitse ja ilkeile vaan, mutta se on demarijohtoisen hallituksen syytä, että sote-lait hukuttavat Suomea


      • Anonyymi

        Jaa, että tarjoat SAK-hallitusta. Ootko kovastikin kipeä.


      • Anonyymi

        MILLÄ ILVEELLÄ SE SANNA MARIN SAI 60 MILJARDIA VELKAA TEHTYÄ.


    • Anonyymi

      Nykyään hallitus korjaamaan sote. 50 euroa yksityiselle vaan ja nenoksi.

    • Anonyymi

      Trollihan se. itsensä pussitti haukkumalla Pekkaa ja Sannaa

      Miksi oletettu pietarilaistrolli Moktar herjaa juoksijalegendaa Pekka Päivärintaa?
      Miksi sama trolli herjaa SDP Sanna Marinin pääministerinä hyväksymää raja-aitaa?
      Onko kyseessä henkilökohtaiset syyt vai ihan jotain muuta?
      Ei tuota voi käsittää, se hyökkää suomalaisuutta vastaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18615227/kestaa-ryntaamisen-ja-pysayttaa-ihmisten-hallitsemattoman-etenemisen-raja-aita#comment-131058035
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18615227/kestaa-ryntaamisen-ja-pysayttaa-ihmisten-hallitsemattoman-etenemisen-raja-aita#comment-131061651

    • Anonyymi

      Aloitus on massapostitus

    • Anonyymi

      Aloittaja ei sitten tiedä miten demokratiassa toimitaan?
      Vaalit järjestetään kun niiden aika on, noin 2,5 vuoden kuluttua!

    • Anonyymi

      Montako kertaa VIELÄ meinaat laittaa tämän saman VALHEELLISEN VIESTIN!!???

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun possunliha ei Nasimalle käy, tarjolla on kattia kans.


    • Anonyymi

      Erotus Kokoomukseen on virhemarginaalin rajoissa.

    • Anonyymi

      Uudet eduskuntavaalit tässä tilanteessa realisoisivat Marinin hallituksen huonot päätökset.
      SDP:n kannattaa olla viimeisenä vaatimassa vaaleja tälle talvikaudelle.

    • Anonyymi

      Kyseinen puolue koostuu vajakeista ja vapaahiihtäjistä. Säälittäviä jouto puputtajia.

    • Anonyymi

      Ei tule uusia vaaleja ainakaan kuluvana vuonna. Mielipidetiedustelut ei ole vaali. Nyt SDP on saanut kannatusta vihreiltä ja vasemmistoliitosta. Todellisuudessa SDP :n kannatus ei ole noussut merkittävästi. Jos nykyinen hallitus ei jatka vaalikauden loppuun, niin tuskin ennenaikaisia vaaleja tulee.

    • Anonyymi

      ILO SDP ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        VELKA VETOINEN VAHVASTI.


      • Anonyymi

        https://www.verkkouutiset.fi/a/pekka-toveri-mika-lannella-voisi-menna-vikaan/#770c0452

        Myös kansanedustaja Jarno Limnéll (kok.) on tehnyt huomion, että Venäjän retoriikka Suomea kohtaan on koventunut.

        – Venäjä pyrkii kohdistamaan meihin psykologista vaikuttamista ja uhkailua, jolla pyritään vaikuttamaan muun muassa Suomen ydinasekantoihin. Siihen ei pidä lähteä mukaan. Muuten vahvistamme itse Venäjän viestiä, Limnéll kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.


    • Anonyymi

      Mihin demarien gallupkannatus perustuu? Ovatko he tehneet esityksiä miten velkaantuminen pysähtyy ja ongelmia aletaan ratkoa? Eivät ole. Demarit ovat hokeneet, ei , ei, ei... Ja sehän riittää.

      Jos ainoa tavoite on hakea kannatusta, niin kaikkea järkiperäistä kannattaa välttää ja syyttää kaikista ongelmista vallanpitäjiä. Kaikki tietävät, ettei menneisyyden virheitä korjata ilman kivuliaita toimenpiteitä, mutta tästä ei pidä välittää, vaan syyttää niitä jotka tekevät.

      Jos 1 äänestäjä 50:stä muuttaa mielensä ja kertookin nyt äänestävänsä demareita, niin heidän kannatuksensa nousee 2 %.

      • Anonyymi

        SE PERUSTUU YLEN VASEMMISTOLAISEEN HEHKUTUKSEEN.


    • Anonyymi

      Oikeistohallituken toimet ovat heidän äänestäjien toiveiden mukaisia (paitsi perussuomalaisten) koska he tekevät tulonsiirtoa köyhiltä ja duunareilta osakkeenomistajille ja suuremman palkkaryhmän omaaville.
      Perussuomalaiset ovat saaneet edustuspaikkansa hämäämällä äänestäjiään luulemaan heidän olevan duunareiden puolella, mutta he haluavat vain valtaa itselleen.

    • Anonyymi

      Mistä tulee tuo termi "varastaa"?
      Esität rohkeita väitteitä. Paas miettien enskerralla mitä raapustat.
      Seuraavilla valtiollisilla vaaleilla on jo päivämäärä. Se pysyy, on sitten gallup-tulos mitä tahansa.

      • Anonyymi

        SE TULEE MUSTALAISEN KIELESTÄ.


    • Anonyymi

      SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 .
      Ainoa yli 20 pinnan puolue on SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      sdp- jyrää OPPOSITIOSSA.
      Seta- väki tilasi itselleen tällaisen position.
      Makunsa kullakin. EIPÄ TARVITSE KANTAA VASTUUTA, vain tuhlata toisten rahat.
      40 miljardia sdp- velkaa
      hip hei !
      " ei tunnu missään " sanoi isomahainen Ay- demari.

      • Anonyymi

        KUVITTELI ETTEI KÖYHÄ KANSA PYSTY NIITÄ MAKSAMAAN KOSKAAN.


    • Anonyymi

      Ei jyrää

    • Anonyymi

      Kok putosi taas lisää .

    • Anonyymi

      SDP ON lahes 30 prosenttia suurempi kuin kok.

    • Anonyymi

      Huomenna ero on taas suurempi.

    • Anonyymi

      USKOKAA TE DEMAREIHIN JA YLEEN.

    • Anonyymi

      Onko seuraava vappusatanen nyt luvattu kun valehtelijan saama kannatus lisääntyy.

    • Anonyymi

      24,4

    • Anonyymi

      Oikeistohallituksen naamarit ovat pudonneet, ja ahneuden kasvot ovat esillä!

    • Anonyymi

      SDP: Vaihtoehto kurjistamiselle. Suomi nousuun!

    • Anonyymi00071

      ÄLÄPÄS LIIOITTELEPAS

    • Anonyymi00072

      VUONNA 2027 VALO TULEE VASEMMALTA

    • Anonyymi00075

      SORJONEN VIE DEMARIT VOITOSTA VOITTOON. RAUTAINEN TALOUSOSAAJA

    • Anonyymi00077
      UUSI

      "SDP jyrää! SDP:n kannatus nousi peräti 1,9 %-yksikköä viimeisimmän tehdyn kannatuskyselyn mukaan. "

      OI NOITA AIKOJA KUN ALOITUS TEHTIIN, TAKANA ON LOISTAVA SSDP:n TULEVAISUUS... NYT KANNATUS LASKEE MELKEIN 1,9% GALLUPPIEN VÄLILLÄ!!!!!!

    • Anonyymi00079
      UUSI

      ALAN GREENSPAN SEURAAJA ON SORJONEN HÄN ON PORVOON SDP TÄHTI
      OIKEA HUIJARI

    • Anonyymi00080
      UUSI

      Ilkka pukinparta akkasansa kanssa aukkalasit päässä kertoi satuja hamarin seo. Spede koko porukka.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe