Olen kohta 50v hetero mies. En ole koskaan kokeilu ryhmäseksia. Miten aloitaisin?
Haluan kokeilla
11
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin pitäis varmaan olla se ryhmä koossa?
- Anonyymi
Kuule pysy ruodussask.
Äöä ala sellaiseen touhuun josta saat traumoja muöhemmkn ja tauteja!
Jos et ole tyytyväinen parisuhteeseesi hakekaa apua neuvonnasta!
Jos olet bihenkinen kuten ryhmissä ollaan, hae mieluummin luotettavaa yhden miehen seuraa turvallisesti! - Anonyymi
Hommaa ensin sopiva vasta eronnut nainen FWB:ksi. Juttele aiheesta hänen kanssaan vaikka seksin jälkeen. Etene hitaasti ja luo turvallinen olo. Sopiva kolmas mies löytyy Jodelista tms helposti.
Naisilla MMF fantasia on hyvin yleinen. Tapa toteuttaa homma turvallisesti ja kunnioituksella on se ongelma. - Anonyymi
Mee ryhmään ittes kanssa
- Anonyymi
No miltäs se sun ryhmä näyttää näin ittes kaa. Tuleeko riitaa käsien kesken.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984