Saako kuin moni mies vaimoltaan dildoa eturauhaselle säännöllisesti , ja oletteko huomanneet että auttaako se kuin hyvin eturauhasen hyvänlaatuisessa liikakasvussa . Lääkkeiden lisäksi saatuna meillä vaimoni antaa minulle dildoa jonka koko on pituus 18cm halkaisija noin 3.6cm joka tuntuu itsestäni ihan hyvälle käytössä ei siis liian iso .
Dildoa eturauhaselle .
12
951
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimosi onkin rämesika ja sinä karju röh röh
- Anonyymi
Hä häh hää mitäs olette siinäpä on vakka kantensa löytänyt kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä häh hää mitäs olette siinäpä on vakka kantensa löytänyt kjäh kjäh kjäh
Sää mää ja bää on hähähää buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti pus pus nus nus
- Anonyymi
Sää mää ja bää buaahaa
Ikävä kyllä en saa. Voisi todella helpottaa tuota virtsaamista.
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti pus pus nus nus
- Anonyymi
Ite olen runkinut jo vuosikausia eturauhasen kautta. Leluja on paljon erilaisia ja nykyinen suosikki https://hotlips.fi/p43922/vibe-master-moottoroitu-eturauhasen-stimulaattori
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt emakko buaahaa
- Anonyymi
Idiootit keskustelee keskenään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706