"TE: Sanna Marinin yhtiö teki voittoa lähes 387000 euroa", kertoo Verkkouutiset.
Eli on se Sanna Marin vain eri mimmi! Ja entäpä jutussa oleva kuva! Upea nainen!
Olen lumoutunut!
ON SE SANNA MARIN ERI MIMMI!
34
374
Vastaukset
- Anonyymi
he he he he
Kunhan sanna tajuaa, millaiset verot tuosta lähtee, hän jää pysyvästi Suomen ulkopuolelle.
Hulluhan se on joka veroja maksaa.
Eli elättää palsta- vasemmistolaisen kaltaista norkoilijaa.
Ei se ole liiketoiminnan tarkoitus.- Anonyymi
"Ilmoituksen mukaan yhtiön liikevaihto oli 665 705 euroa ja tilikauden voitto ennen tilinpäätössiirtoja ja veroja 386 721 euroa. Verojen jälkeen yhtiön voitto oli 303 042 euroa. Yhtiö maksaa kaikki veronsa Suomeen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilmoituksen mukaan yhtiön liikevaihto oli 665 705 euroa ja tilikauden voitto ennen tilinpäätössiirtoja ja veroja 386 721 euroa. Verojen jälkeen yhtiön voitto oli 303 042 euroa. Yhtiö maksaa kaikki veronsa Suomeen."
Kyseinen yhtiö on nimeltään MA/PI.
Sanna Marin omistaa yhtiöstä 90 prosenttia ja yhtiön toimitusjohtaja Tuulia Pitkänen 10 prosenttia. Marin on yhtiön hallituksen varsinainen jäsen. Pitkänen toimi aiemmin pääministeri Marinin erityisavustajana.
Kaupparekisterin toimialakuvauksen mukaan MA/PI keskittyy toteuttamaan pääasiassa julkaisu- ja puhetoimintaa. Lisäksi toimialaan kuuluu konsultointi sekä kaikki muu laillinen liiketoiminta.
(Tietolähteet: Verkkouutiset ja Kauppalehti) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen yhtiö on nimeltään MA/PI.
Sanna Marin omistaa yhtiöstä 90 prosenttia ja yhtiön toimitusjohtaja Tuulia Pitkänen 10 prosenttia. Marin on yhtiön hallituksen varsinainen jäsen. Pitkänen toimi aiemmin pääministeri Marinin erityisavustajana.
Kaupparekisterin toimialakuvauksen mukaan MA/PI keskittyy toteuttamaan pääasiassa julkaisu- ja puhetoimintaa. Lisäksi toimialaan kuuluu konsultointi sekä kaikki muu laillinen liiketoiminta.
(Tietolähteet: Verkkouutiset ja Kauppalehti)Onnea ja menestystä yhtiölle jatkossakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea ja menestystä yhtiölle jatkossakin!
Syöksykierrekkin tulee joskus.ei ole ensimmäinen joka juo firmansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea ja menestystä yhtiölle jatkossakin!
Kauankohan miehisen ammatinharjoittaja kampaajakönsikäs jaksaa roikkua mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan miehisen ammatinharjoittaja kampaajakönsikäs jaksaa roikkua mukana
Onhan niitä monia talojakin, joissa valtikka on emännällä.
- Anonyymi
Ei kuitenkaan osannut Suomi firmaa johtaessaan tehdä muuta kuin tappiota.Teki koronan varjolla kokeilun ,kuinka kiltisti ja kapinoimatta suomalaiset alistuvat sosialistiseen diktatuuriin,jonka olisi toteuttanut toisella kaudellaan.
- Anonyymi
Noh, ei tuossa tarvitse ihmeitä osata, kun on esillä ja käy puhumassa, kuinka hän pääministeriksi oli liian seksikäs, ja vanhat ukot kritisoivat häntä sen vuoksi.
Sitten juorulehtien palstoilla keekoilee, niin siitä näkyy nyt tulevan hyvä tili, kun pääministerinä tuli maailmalla tunnetuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, ei tuossa tarvitse ihmeitä osata, kun on esillä ja käy puhumassa, kuinka hän pääministeriksi oli liian seksikäs, ja vanhat ukot kritisoivat häntä sen vuoksi.
Sitten juorulehtien palstoilla keekoilee, niin siitä näkyy nyt tulevan hyvä tili, kun pääministerinä tuli maailmalla tunnetuksi.Ottaaks pattiin?
- Anonyymi
Kateellisten puhetta.
- Anonyymi
Onko vähän lesbomainen olo?
- Anonyymi
Hienoa, kun shampanja sosialisti muuttui kapitalistiksi. Mahtaa Krista Kiurua ja muita demareiden luteita harmittaa.
- Anonyymi
Aloittajana saanen lisätä:
Sanna Marin on kaunis, nuorekas, tyylikäs,
selkeäsanainen, kielitaitoinen, edustava nainen,
liikkuu maailmalla isoistenkin seurassa kuin kala vedessä,
hän herättää mielenkiintoa, häntä seurataan, kuunnellaan.
Hänestä tulee Suomen seuraava presidentti,
jahka Alexander Stubb on ollut presidenttinä
tämän ja seuraavan kauden.
Heissä molemmissa on sitä samaa maailmankansalaista.
Olkaamme iloisia siitä, että meillä on
tällaisia henkilöitä presidentiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana saanen lisätä:
Sanna Marin on kaunis, nuorekas, tyylikäs,
selkeäsanainen, kielitaitoinen, edustava nainen,
liikkuu maailmalla isoistenkin seurassa kuin kala vedessä,
hän herättää mielenkiintoa, häntä seurataan, kuunnellaan.
Hänestä tulee Suomen seuraava presidentti,
jahka Alexander Stubb on ollut presidenttinä
tämän ja seuraavan kauden.
Heissä molemmissa on sitä samaa maailmankansalaista.
Olkaamme iloisia siitä, että meillä on
tällaisia henkilöitä presidentiksi.Oon jörnäyttäny vuonna 2014. Ei ollu kummonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jörnäyttäny vuonna 2014. Ei ollu kummonen.
Ja sitten heräsit...
ja yritys saada jälleen
unenpäänsä kiinni,
mutta et saanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jörnäyttänyt,
höh-höh-höö...!
Kuville ampunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän oli sanna lammas
- Anonyymi
Petosjytky tuhoaa suomen, suomi ajetaan alas ja kansa kurjistetaan..
- Anonyymi
Paljoko tästä oli jauho myynnin osuus.
- Anonyymi
Toistan, toistan, toistan:
Sanna Marin on ihana nainen! - Anonyymi
Hieno virka ja paljon vapaata ja paljon palkkaa. Milloin oli viimeksi puhujamatkalla ja missä?
- Anonyymi
Mitkä maat ovat nyt viime aikoina pyytäneet Sannaa neuvonanjakseen ja missä asioissa? Mitä tuloksia on syntynyt?
- Anonyymi
No, maksaahan tuo veroa lähes sinne päin, mitä itse maksoin perintöveroa eräs verovuosi.
- Anonyymi
Sanna Marin ja hänen firmansa
maksavat veroja tehdystä työstä,
perintöveroa ei perillinen maksa
itse tekemästään työstä,
vaan toisten tekemän työn tuloksesta,
jonka hän perillisenä itselleen saa.
- Anonyymi
On, on, eri mimmi on,
Sanna Marin! - Anonyymi
Miksi sen Sannan olisi pitänyt maksaa enemmän veroa kuin muiden kansalaisten. En oikein ymmärrä?????
- Anonyymi
Kateellisten mielestä olisi pitänyt.
- Anonyymi
Shampanja sosialisti näytti todellisen minänsä välttääkseen inhoamiaan veroja. Hyvä Sanna.
- Anonyymi
Verot ovat yksi asia,
toinen luokka ja liikutus on se,
miten verovaroja käytetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verot ovat yksi asia,
toinen luokka ja liikutus on se,
miten verovaroja käytetään.Sannalle on ilmeisesti valjennus,
miten haitallisen kireää verotus voi olla
ja miten pöljästi verovaroja käytetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannalle on ilmeisesti valjennus,
miten haitallisen kireää verotus voi olla
ja miten pöljästi verovaroja käytetään.Kuntatasollakin, esimerkiksi Kiuruvedellä,
yhteen aikaan käynnistettiin monenlaisia hankkeita
ja tehtiin päätöksiä siihen vedoten,
että valtionapua saadaan niin ja niin paljon!
Mistäs valtio ne rahansa saa?
- Anonyymi
Kommunisti on kommunisti ja kusettaa muita aina.
- Anonyymi
Kommunisti on pahin riistäjä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569