Onko täällä ihmisiä jotka ovat katsoneet televisiota aktiivisesti 1980-90-luvuilla niin että muistaisivat kohtauskuvauksen perusteella mikä ohjema on kyseessä?
Etsin yhtä ehkä joskus 90-luvun puolivälissä tullutta kotimaista elokuvaa tai jonkin tv-sarjan jaksoa, jossa päätyi useita ihmisiä vaatteet päällä uima-altaaseen. En muista ketään näyttelijöitä, mutta jakkupukuun pukeutuneen vanhemman naisen repliikki ennen kuin hänet vedettiin altaaseen oli :"tuu viemään äitis kotiin".
Ja 80-luvulla tuli elokuva jossa oli päähahmona sellainen hermoheikko nuorimies joka lopuksi ampui itsensä. Se ei sinänsä elokuvana kiinnosta mutta siitä jäi mieleen repliikki "mulle ei vittuilla!"
Mutta mitähän ohjelmia nämä ovat olleet nimeltään ja ennen kaikkea tuo ylempi pitäisi tietää mikä ohjelma se on ollut?
Kysymyksiä 80-90-luvun kotimaisista
Anonyymi-ap
0
131
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470