Aina kun synkkaa hyvin sen työkaverin/kurssikaverin/harrastustutun kanssa, ajattelen, että ehkä tästä voisi tulla jotain. Mutta kuten aina, sillä on jo poikaystävä.
Taidan luovuttaa.
Kaikki naiset ovat varattuja
13
252
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kenelle mutta hän on suloinen. Olisi tehnyt mieli vieressä istua
Olen huomannut ja kokenut saman.
- Anonyymi
Niin jani. netalla on poikaystävä. sitäkö sä jankkaat nyt seuraavat kolme vuotta. Et enää kaipaa nettaa vaan toitotat netan poikaystävästä
Anonyymi kirjoitti:
Niin jani. netalla on poikaystävä. sitäkö sä jankkaat nyt seuraavat kolme vuotta. Et enää kaipaa nettaa vaan toitotat netan poikaystävästä
Sähän nyt siitä jankkaat koko ajan. Mä nyt tässä yhteydessä, tarkoitin muitakin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sähän nyt siitä jankkaat koko ajan. Mä nyt tässä yhteydessä, tarkoitin muitakin.
ethän sä ole ollut kuin viiden eri naisen. nettaa olet rakastanut viimeset kolme
Anonyymi kirjoitti:
ethän sä ole ollut kuin viiden eri naisen. nettaa olet rakastanut viimeset kolme
Tässä oli kyse ihan musta nyt, edelleenki. Olen ollu ennenki kiinnostunu ja ihastunu, ja aina sama kohtalo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tässä oli kyse ihan musta nyt, edelleenki. Olen ollu ennenki kiinnostunu ja ihastunu, ja aina sama kohtalo.
mutta eikö se strippari halunnut jatkaa suhdetta. sinähän se sen stripparin jätit
Anonyymi kirjoitti:
mutta eikö se strippari halunnut jatkaa suhdetta. sinähän se sen stripparin jätit
Ei ollut terve suhde. Olin helpottunut kun se päättyi. Se muija päätyi vankilaan myöhemmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ollut terve suhde. Olin helpottunut kun se päättyi. Se muija päätyi vankilaan myöhemmin.
että niin mukava oli se tyttöystävä
- Anonyymi
Tässä iässä ei enään poikaystäviä katsella. Mies sen olla pitää.
No joka tapauksessa itsellä on vähän samaa ongelmaa. Ihastun "saavuttamattomiin", mutta toisaalta en voi tehdä edes mitään koska olen varattu. Suhde on tullut päätepisteeseen kyllä. Hetken joutuu roikkumaan vielä.- Anonyymi
Kyllä netta oli vielä kolme vuotta sitten 17 v tyttö eli olis ollut janille TYTTÖystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä netta oli vielä kolme vuotta sitten 17 v tyttö eli olis ollut janille TYTTÖystävä
No ei liity minuun se asia. Vastasin aloitukseen, jossa puhutaan "poikaystävästä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei liity minuun se asia. Vastasin aloitukseen, jossa puhutaan "poikaystävästä".
Ei niin. mutta jani olis voinut käyttää tyttöystävä nimikettä kuin esim naisystävää lain mukaan vielä lapsesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362552
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191461- 841417
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351143- 431128
- 841082
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951076Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701050- 129974
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210881