Kaikki naiset ovat varattuja

Anonyymi-ap

Aina kun synkkaa hyvin sen työkaverin/kurssikaverin/harrastustutun kanssa, ajattelen, että ehkä tästä voisi tulla jotain. Mutta kuten aina, sillä on jo poikaystävä.

Taidan luovuttaa.

13

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä kenelle mutta hän on suloinen. Olisi tehnyt mieli vieressä istua

• Olen huomannut ja kokenut saman.

• Anonyymi

Niin jani. netalla on poikaystävä. sitäkö sä jankkaat nyt seuraavat kolme vuotta. Et enää kaipaa nettaa vaan toitotat netan poikaystävästä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin jani. netalla on poikaystävä. sitäkö sä jankkaat nyt seuraavat kolme vuotta. Et enää kaipaa nettaa vaan toitotat netan poikaystävästä

Sähän nyt siitä jankkaat koko ajan. Mä nyt tässä yhteydessä, tarkoitin muitakin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sähän nyt siitä jankkaat koko ajan. Mä nyt tässä yhteydessä, tarkoitin muitakin.

ethän sä ole ollut kuin viiden eri naisen. nettaa olet rakastanut viimeset kolme

• Anonyymi kirjoitti:

ethän sä ole ollut kuin viiden eri naisen. nettaa olet rakastanut viimeset kolme

Tässä oli kyse ihan musta nyt, edelleenki. Olen ollu ennenki kiinnostunu ja ihastunu, ja aina sama kohtalo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tässä oli kyse ihan musta nyt, edelleenki. Olen ollu ennenki kiinnostunu ja ihastunu, ja aina sama kohtalo.

mutta eikö se strippari halunnut jatkaa suhdetta. sinähän se sen stripparin jätit

• Anonyymi kirjoitti:

mutta eikö se strippari halunnut jatkaa suhdetta. sinähän se sen stripparin jätit

Ei ollut terve suhde. Olin helpottunut kun se päättyi. Se muija päätyi vankilaan myöhemmin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ollut terve suhde. Olin helpottunut kun se päättyi. Se muija päätyi vankilaan myöhemmin.

että niin mukava oli se tyttöystävä

• Anonyymi

Tässä iässä ei enään poikaystäviä katsella. Mies sen olla pitää.
      No joka tapauksessa itsellä on vähän samaa ongelmaa. Ihastun "saavuttamattomiin", mutta toisaalta en voi tehdä edes mitään koska olen varattu. Suhde on tullut päätepisteeseen kyllä. Hetken joutuu roikkumaan vielä.

• Anonyymi

Kyllä netta oli vielä kolme vuotta sitten 17 v tyttö eli olis ollut janille TYTTÖystävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä netta oli vielä kolme vuotta sitten 17 v tyttö eli olis ollut janille TYTTÖystävä

No ei liity minuun se asia. Vastasin aloitukseen, jossa puhutaan "poikaystävästä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei liity minuun se asia. Vastasin aloitukseen, jossa puhutaan "poikaystävästä".

Ei niin. mutta jani olis voinut käyttää tyttöystävä nimikettä kuin esim naisystävää lain mukaan vielä lapsesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2552
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1461
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1417
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1143
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1128
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      84
      1082
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      95
      1076
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      270
      1050
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      129
      974
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      881
    Aihe