Vuosikymmeniä on ihmisiltä ryöstetty julkisesti rahaa yksiöistä ja kaksioista suurella vuokralla !
Nyt kun kelan tuki asumistuessa pienenee ja rahamäärät pienenee, niin moni muuttaa äkkiä pois !
Jossain vaiheessa on yksiöt ja kaksiot tyhjiä, kun ei haluta maksaa riistovuokraa !
Tampere autioituu !
Vuosikymmeniä on ihmisiltä ryöstetty julkisesti rahaa yksiöistä ja kaksioista suurella vuokralla ! N
25
363
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tampere autioituu
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu tampere autioituu 1 viestiä.
Takaisin ylös
- Anonyymi
Tohlopinrantaan ollaan Tamperelaisen mukaan rakentamassa betonilaatan näköiselle alustalle tusinakopeista koostuvia kerrostaloja kiiltävine lasiparvekkeineen puuttomaan pihaan. Eikö ilmastonmuutoksen aikana mietitä kuinka paljon ne lasisivut hohkaavat lämpöä ympäristöön ja ovat sikarumia.
- Anonyymi
tampere autioituu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tampere autioituu
Ketjusta on poistettu 2 asiallista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 2 asiallista viestiä.
Takaisin ylösKetjusta on poistettu 83asiallista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 83asiallista viestiä.
Takaisin ylösNyt kun kelan tuki asumistuessa pienenee ja rahamäärät pienenee, niin moni muuttaa äkkiä pois !
Jossain vaiheessa on yksiöt ja kaksiot tyhjiä, kun ei haluta maksaa riistovuokraa !
Tampere autioituu ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun kelan tuki asumistuessa pienenee ja rahamäärät pienenee, niin moni muuttaa äkkiä pois !
Tampere autioituu !Tampere autioituu !
Mutta miksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere autioituu !
Mutta miksi ?Liikkeet häviävät liian korkeitten vuokrien takia ja ihmisillä ei ole ostovoimaa, koska keskustan hinnat on suomen korkeimpia suhteessa ja ne isojen yhtiöitten vuokrat ovat jotain käsittämättömiä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkeet häviävät liian korkeitten vuokrien takia ja ihmisillä ei ole ostovoimaa, koska keskustan hinnat on suomen korkeimpia suhteessa ja ne isojen yhtiöitten vuokrat ovat jotain käsittämättömiä !
Firmoja menee nyt kiihtyvällä tahdilla konkurssiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firmoja menee nyt kiihtyvällä tahdilla konkurssiin !
Tampere autioituu !
Mutta miksi ?
- Anonyymi
Niin. Kun se olisi edes vapaaehtoista, mutta osalla ei ole ollut muuta mahdollisuutta kuin vuokrakoppi kalliina. Ja jos ei ole voinut valita aluettakaan hyvin.
- Anonyymi
Nyt tampere autioituu
itse en enään asu missään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tampere autioituu
itse en enään asu missäänMiten se on mahdollista ettei asu missään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on mahdollista ettei asu missään?
En halua maksaa kellekkään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua maksaa kellekkään mitään
En halua rahottaa hyvätulosia !
- Anonyymi
tampereella oli tehtaita ja tänne muutti väkeä , käy kuten mansesterille tehtaat ovat vain muisto ja köyhiä kaupunki täynnä
- Anonyymi
kuka tietää
- Anonyymi
Täytyyhän asunnon omistajien saada hyvin pääomatuloja kun vuokraavat.Vuokra asuntoyhtiöillä sentään maltillisia vuokria.
- Anonyymi
tampereesta tulee mamughetto ja se on teille ihan oikein!
vain mamut ajaa kaupungin piikkiin ratikalla! valkoiset muuttaa muualle - vaikka nokialle!
t. koskenmäki gay- Anonyymi
Niin olen viisas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen viisas!
Etkö usko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö usko ?
Ilmaista asua kun on poste restante
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaista asua kun on poste restante
öööööööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
öööööööö
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882