Erehdyin sinun suhteen, olitkin ihan höpö nainen.
Ei tästä voi enää koskaan valmista tulla
24
560
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä höpö?
- Anonyymi
Niin olen mutta höpöläinen mies olet itsekin
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Olet saamaton, siksi ei tule valmista.
- Anonyymi
Ja sinä toivoton
- Anonyymi
Olet tainnut itse saada vähän liikaakin. Se jo hyvä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä toivoton
Niin olen luovun mielelläni Toivosta.
- Anonyymi
Juu. Mies se vasta saamaton höpö onkin 😉
- Anonyymi
Vähemmästäkin saamaton, kun antelet vain kaikille muille.
- Anonyymi
En arvostele naista täällä vaikka olen saamaton. Toivottavasti hän ei käy täällä haukkumassa minua.
- Anonyymi
En luottaisi ikinä ihmiseen joka kirjoittaa täällä sinutellen naiselle
- Anonyymi
mä luotan …moi
sivusta - Anonyymi
Ei naiselle vaan miehelle, sille parhaalle kaverille.
- Anonyymi
Jep ihan ei välity sellainen tunne, että olisi kirjoittajalle kovin tutusta henkilöstä kyse tai että sisällössä olisi mitään faktaa
- Anonyymi
Toki hän on jo ihan keski-iässä, mutta en ole näin maalaistollona oikein uskaltanut alkaa häntä vielä teitittelemään..
- Anonyymi
tiedät silti itekki ettet pysty unohtaa
- Anonyymi
No suotta siinä sitten kirjoittelet
- Anonyymi
Sitä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa.
Syyni kirjoitella on varmasti jokin muu kuin aloittajalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyni kirjoitella on varmasti jokin muu kuin aloittajalla
Eli aloittajalla jokin syy, mutta sinulla ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aloittajalla jokin syy, mutta sinulla ei.
Mikä sinun mielestäsi on aloittajan syy kirjoittaa tuo aloitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun mielestäsi on aloittajan syy kirjoittaa tuo aloitus?
En ole ajatustenlukija eikä minun tarvitse tietää muiden syitä.
- Anonyymi
sumuaivo
- Anonyymi
Paraskin sanoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901