Sen verran tunnen sinua nainen

Anonyymi-ap

Tiedän, että olet nyt hyvällä tavalla hieman peloissasi, eli jännittynyt. Mietit viestiä.

20

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on totta. Mutta ei tarkoita että olisin tuo kenelle kirjoitat ja sinä olisit hän.

• Anonyymi

Ehkä vähän. Se voi johtua siitä pelostaå

• Anonyymi

Väärin. Jännittää kun söin niin paljon pastaa pitkästä aikaa, että tuleeko se vauhdilla ulos kohta.

• Anonyymi

Odotat mun viestiä vai?

• Anonyymi

Jännitin aiemmin. Koko iltapäivä ja ilta oli puuhaa täynnä niin, että en ole ennättänyt jännittää.
      Nyt, kun laitoit tämän viestin, minulle tuli jotenkin rauhallinen olo.
      Hieman tietysti jännittää.

• Anonyymi

Se oli impulssi. Nyt kadun sitä 🙄

• Anonyymi

en oikeastaan mieti:) ..

• Anonyymi

Minulla on tätä hallitsemattomuutta mitä tulee itseeni. Jännitysnäytelmä loppua vailla. Se voi hyvinkin olla ettei jokaista hyvältä idealta näyttävää pitäisi tuota pikaa. Muttei myöskään montaa välittömästi välttää. Joskus pitäisi harjoittaa hillintää myös hyvissä haluissa ja toiveissa, jottei joutuisi mielenhäiriöön, kurin puutteen vuoksi kompastuskiveksi muiden teille.

• Anonyymi

Joo pyytelehän vaan naisena esiintyvä mies anteeksi olemassaoloasi kun naiset ei näin tee

• Anonyymi

Valetta. Eikä tää viesti kerro kenellekään mitään

• Anonyymi

Mietihän uusiks jos olevinaan tunnet yhtään.
      Jos miettisin varmaan lukisin tai kirjoittaisin.

• Anonyymi

Jännitätkö sinä?

• Anonyymi

Hyvällä tavalla peloissaan?

• Anonyymi

Jos suhteessa pitää pelätä, jännittää niin ei kuullosta hyvälle. Tempaise kaivattusi tai omasi mukaan myös uusiin juttuihin ja pois mukavuusalueelta silloin saa elämään virikkeitä ja vaihtelua eikä arjesta tule tasaisen harmaata.

• Anonyymi

Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤

• Anonyymi

Luuletko oikeesti, että mä en ole mennyt ns mukavuusalueen ulkopuolelle? Kuinka sekaisin täällä ihmiset oikein on? 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤

Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.

Sä et sitä sanele

• Anonyymi

Peloissaan ja jännittynyt tiedä sitä nyt kun tuli kuunneltua yömyöhään Harriet Tyce: Veriappelsiini kirjaa tais olla trilleriviihdettä kummiskin.

• Anonyymi

Kyllä. Ja tiedät syyn, minkä vuoksi olen hieman peloissani, hyvällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2856
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2489
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2313
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1202
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe