Sen verran tunnen sinua nainen

Anonyymi-ap

Tiedän, että olet nyt hyvällä tavalla hieman peloissasi, eli jännittynyt. Mietit viestiä.

20

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on totta. Mutta ei tarkoita että olisin tuo kenelle kirjoitat ja sinä olisit hän.

• Anonyymi

Ehkä vähän. Se voi johtua siitä pelostaå

• Anonyymi

Väärin. Jännittää kun söin niin paljon pastaa pitkästä aikaa, että tuleeko se vauhdilla ulos kohta.

• Anonyymi

Odotat mun viestiä vai?

• Anonyymi

Jännitin aiemmin. Koko iltapäivä ja ilta oli puuhaa täynnä niin, että en ole ennättänyt jännittää.
      Nyt, kun laitoit tämän viestin, minulle tuli jotenkin rauhallinen olo.
      Hieman tietysti jännittää.

• Anonyymi

Se oli impulssi. Nyt kadun sitä 🙄

• Anonyymi

en oikeastaan mieti:) ..

• Anonyymi

Minulla on tätä hallitsemattomuutta mitä tulee itseeni. Jännitysnäytelmä loppua vailla. Se voi hyvinkin olla ettei jokaista hyvältä idealta näyttävää pitäisi tuota pikaa. Muttei myöskään montaa välittömästi välttää. Joskus pitäisi harjoittaa hillintää myös hyvissä haluissa ja toiveissa, jottei joutuisi mielenhäiriöön, kurin puutteen vuoksi kompastuskiveksi muiden teille.

• Anonyymi

Joo pyytelehän vaan naisena esiintyvä mies anteeksi olemassaoloasi kun naiset ei näin tee

• Anonyymi

Valetta. Eikä tää viesti kerro kenellekään mitään

• Anonyymi

Mietihän uusiks jos olevinaan tunnet yhtään.
      Jos miettisin varmaan lukisin tai kirjoittaisin.

• Anonyymi

Jännitätkö sinä?

• Anonyymi

Hyvällä tavalla peloissaan?

• Anonyymi

Jos suhteessa pitää pelätä, jännittää niin ei kuullosta hyvälle. Tempaise kaivattusi tai omasi mukaan myös uusiin juttuihin ja pois mukavuusalueelta silloin saa elämään virikkeitä ja vaihtelua eikä arjesta tule tasaisen harmaata.

• Anonyymi

Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤

• Anonyymi

Luuletko oikeesti, että mä en ole mennyt ns mukavuusalueen ulkopuolelle? Kuinka sekaisin täällä ihmiset oikein on? 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤

Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.

Sä et sitä sanele

• Anonyymi

Peloissaan ja jännittynyt tiedä sitä nyt kun tuli kuunneltua yömyöhään Harriet Tyce: Veriappelsiini kirjaa tais olla trilleriviihdettä kummiskin.

• Anonyymi

Kyllä. Ja tiedät syyn, minkä vuoksi olen hieman peloissani, hyvällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2562
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1471
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1417
    4. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1148
    5. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1143
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      84
      1092
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      95
      1076
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      270
      1050
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      129
      984
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      881
    Aihe