Tiedän, että olet nyt hyvällä tavalla hieman peloissasi, eli jännittynyt. Mietit viestiä.
Sen verran tunnen sinua nainen
20
665
Vastaukset
- Anonyymi
Se on totta. Mutta ei tarkoita että olisin tuo kenelle kirjoitat ja sinä olisit hän.
- Anonyymi
Ehkä vähän. Se voi johtua siitä pelostaå
- Anonyymi
Väärin. Jännittää kun söin niin paljon pastaa pitkästä aikaa, että tuleeko se vauhdilla ulos kohta.
- Anonyymi
Odotat mun viestiä vai?
- Anonyymi
Jännitin aiemmin. Koko iltapäivä ja ilta oli puuhaa täynnä niin, että en ole ennättänyt jännittää.
Nyt, kun laitoit tämän viestin, minulle tuli jotenkin rauhallinen olo.
Hieman tietysti jännittää. - Anonyymi
Se oli impulssi. Nyt kadun sitä 🙄
- Anonyymi
en oikeastaan mieti:) ..
- Anonyymi
Minulla on tätä hallitsemattomuutta mitä tulee itseeni. Jännitysnäytelmä loppua vailla. Se voi hyvinkin olla ettei jokaista hyvältä idealta näyttävää pitäisi tuota pikaa. Muttei myöskään montaa välittömästi välttää. Joskus pitäisi harjoittaa hillintää myös hyvissä haluissa ja toiveissa, jottei joutuisi mielenhäiriöön, kurin puutteen vuoksi kompastuskiveksi muiden teille.
- Anonyymi
Joo pyytelehän vaan naisena esiintyvä mies anteeksi olemassaoloasi kun naiset ei näin tee
- Anonyymi
Valetta. Eikä tää viesti kerro kenellekään mitään
- Anonyymi
Mietihän uusiks jos olevinaan tunnet yhtään.
Jos miettisin varmaan lukisin tai kirjoittaisin. - Anonyymi
Jännitätkö sinä?
- Anonyymi
Hyvällä tavalla peloissaan?
- Anonyymi
Jos suhteessa pitää pelätä, jännittää niin ei kuullosta hyvälle. Tempaise kaivattusi tai omasi mukaan myös uusiin juttuihin ja pois mukavuusalueelta silloin saa elämään virikkeitä ja vaihtelua eikä arjesta tule tasaisen harmaata.
- Anonyymi
Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤
- Anonyymi
Luuletko oikeesti, että mä en ole mennyt ns mukavuusalueen ulkopuolelle? Kuinka sekaisin täällä ihmiset oikein on? 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitainen viesti. Jännittäminen ei ole hyvä asia, joten mene mukavuusalueen ulkopuolelle (jossa uudet asiat jännittää ja siksi tuntuu epämukavalta). 🫤
Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä hommat sujuu hyvin oli missä tahansa.
Sä et sitä sanele
- Anonyymi
Peloissaan ja jännittynyt tiedä sitä nyt kun tuli kuunneltua yömyöhään Harriet Tyce: Veriappelsiini kirjaa tais olla trilleriviihdettä kummiskin.
- Anonyymi
Kyllä. Ja tiedät syyn, minkä vuoksi olen hieman peloissani, hyvällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362562
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191471- 841417
- 431148
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351143- 841092
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951076Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701050- 129984
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210881