Mikään ei ole yhtä järjetöntä

Anonyymi-ap

kuin tuntea mustasukkaisuutta palstaviesteistä. Koska olet mustasukkainen jostain ventovieraasta, joka kaipaa sinulle ventovierasta ihmistä.

17

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi

Olen, mistä arvasit?

• Anonyymi

Olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

Et varmasti ole nainen, mutta et varsinaisesti mieskään

• Anonyymi

Ehkä haluat tutustua ventovieraaseen, joka alun jälkeen voi muuttua rentovieraaksi.

• Anonyymi

No en tuota tarkoittanut. Tarkoitin että on mustasukkainen täällä ihan väärästä ihmisestä.

• Anonyymi

mustasukkaisuus on asemansa menettämisen pelkoa. Eli minkä aseman menettämistä kuvittelet jonkun pelkäävän täällä? Ja muutenkin jos ajattelet näitä juttuja siitä miten esim joku todellisessa elämässä ei vaikka siedä pettämistä ja haluaa esimerkiksi saada selville asioiden laidanja epäilee. Se ei ole mustasukkaisuutta ellei henkilö halua roikkua petollisessa henkilössä! Pelkkä totuuden etsintä ei sitä ole. Ihan lisänä vain tuo edellinen koska mustasukkaisuuden käsite on monilla hukassa.

• Anonyymi

Joo se on todella järjetöntä. Itse ainakin potkisin puolison pihalle jos selviäisi hänen pettävän oli se sitten palstalla tai missä vain! Eihän sellaiseta kukaan järkevä mustasukkaiseksi alkaisi!

• Anonyymi

En koskaan ole ollut mustasukkainen palstakirjoituksista. Juuri tuosta syystä, että ei täällä tiedä kuka kirjoittaa kenelle. Joskus on tuntunut, että kaivattu voisi kirjoitella täällä jonkun muun kanssa, mutta en sittenkään ole ollut mustasukkainen, koska itse olen ihan varmasti tehnyt samoin. Se merkkaa, mitä sydämessä kirjoittamishetkellä on, ei se, kuka sattuu kirjoituksen palstalla lukemaan ja omimaan.

• Anonyymi

Ootte jumalauta aikuisia ihmisiä. Ja ootte mustasukkaisia kun L kirjoittaa S .lle Mynämäeltä kun se n. 325 km. Mistä omakaivattu on käynyt toissa kesänä kesälomalla huoltoasemalla kahvilla.

• Anonyymi

Ehkä niillä on jotain muutakin tietoa. Ja mustasukkaisuus ei välttämättä liity parisuhteeseen, vaan osa tekee jotain roolijakoa.

Minä en kuulu mihinkään rooliin, ja meidän "ryhmässä" ei tehdä jakoa tai uhrauksia. Jokainen on yksilö ja vastaa pääosin elämästään itse, jokainen antaa jotain ja saa jotain, puhutaan ei ihmisyydestä vaam asioista, tavarasta, ideoista ja kaupungeista.

• Anonyymi

Sinä se tässä olet mustis ollut ja itsejäs ihminen ja todella kamala sellainen

• Anonyymi

Älä ole mustasukkainen se vie minnekään. Aina on nuoria neitokaisia, paremmin varusteltuja mitä nyt ikinä …Mutta kukaan niistä ei pysty olla _sinä_

• Anonyymi

Tämä kommentti olikin hyvä täällä.
        En ole hänen kaltaiselle naiselle mustasukkainen vaan olen täysin ymmälläni miksi miehelle ei kelpaa nuoret ihanat neitokaiset jotka oikein tyrkyttää itseään sinulle mies vaan se kulahtanut lunttu,roskaämmä sinua vaan kiihoittaa???
        Ymmälläni olon purkaan kiukkuna koska minusta se kulahtanut lunttu ei ansaitse hyvää miestä varsinkin kun kulahtamisen syy on narsismi pahat elämäntavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti olikin hyvä täällä.
        En ole hänen kaltaiselle naiselle mustasukkainen vaan olen täysin ymmälläni miksi miehelle ei kelpaa nuoret ihanat neitokaiset jotka oikein tyrkyttää itseään sinulle mies vaan se kulahtanut lunttu,roskaämmä sinua vaan kiihoittaa???
        Ymmälläni olon purkaan kiukkuna koska minusta se kulahtanut lunttu ei ansaitse hyvää miestä varsinkin kun kulahtamisen syy on narsismi pahat elämäntavat.

Miettisitkö uudelleen tuota kulahtamisen syytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettisitkö uudelleen tuota kulahtamisen syytä?

Ai,miks?Sulla on omat ja mulla omat kokemukset.

• Anonyymi

Hyvin pitkälti näin. Lähellä samaa tasoa kuin jos raivoaa kaivatulle, kun näkee hänet unessa jonkun muun kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7166
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      495
      5303
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      148
      3266
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1242
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1188
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe