Mitään tapahtumia tässä kaupungissa
Ei vapaita naisia
En käy missään en ole missään tekemisissä
Ja olen saanut tarpeekseni tästä kaupungista päättäjistä ja asukkaista
Että naureskele vapaasti
Minä nauran Porissa yrittäjät Festarilla 30-31.10
Ja lisää etsin muualta
Ja minulle ei ole olemassa
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marin sitä ja tätä joka lehdessä 😂
- Anonyymi
Ja annetaan hänen ja kaupungin olla
Kansanedustajineen olla omassa rauhassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja annetaan hänen ja kaupungin olla
Kansanedustajineen olla omassa rauhassa1000e kelpaa kaupungille ulosotto perintä maksua ja turpa kiinni pitää olla ei tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
On sitä ennenkin oltu hiljaa 30vuotta
Menee toisetkin 30vuotta tässä kaupungissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1000e kelpaa kaupungille ulosotto perintä maksua ja turpa kiinni pitää olla ei tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
On sitä ennenkin oltu hiljaa 30vuotta
Menee toisetkin 30vuotta tässä kaupungissaAnnetaan olla kirjastonkin
Lopetetaan käynti kuten Prismassa
Vaeltajan Erärepussa lopetettu ajat sitten
Kaupungin talossa ei käydä eikä Navitaksessa
On jo oma yritys ukko fistä - Anonyymi
Perussuomalainen kaupungin hallitus varapuheenjohtaja yrittäjät ry hallitus puheenjohtaja syrjii levittää valetta syyttää ilman todisteita
Ukko.fi kautta business festivalille Porin jäähallissa ilmainen lippu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalainen kaupungin hallitus varapuheenjohtaja yrittäjät ry hallitus puheenjohtaja syrjii levittää valetta syyttää ilman todisteita
Ukko.fi kautta business festivalille Porin jäähallissa ilmainen lippuVielä kaupunginjohtaja illallisella
Ja warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti käteen pitää irviä
Valtaa on se loppuu Riikka Purran Porissa - Anonyymi
Ja hommaa itsensä 2025
Porin Suomi areenalle näyttää tälle Persu Sebastian Tynkkyselle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838