Mitään tapahtumia tässä kaupungissa
Ei vapaita naisia
En käy missään en ole missään tekemisissä
Ja olen saanut tarpeekseni tästä kaupungista päättäjistä ja asukkaista
Että naureskele vapaasti
Minä nauran Porissa yrittäjät Festarilla 30-31.10
Ja lisää etsin muualta
Ja minulle ei ole olemassa
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marin sitä ja tätä joka lehdessä 😂
- Anonyymi
Ja annetaan hänen ja kaupungin olla
Kansanedustajineen olla omassa rauhassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja annetaan hänen ja kaupungin olla
Kansanedustajineen olla omassa rauhassa1000e kelpaa kaupungille ulosotto perintä maksua ja turpa kiinni pitää olla ei tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
On sitä ennenkin oltu hiljaa 30vuotta
Menee toisetkin 30vuotta tässä kaupungissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1000e kelpaa kaupungille ulosotto perintä maksua ja turpa kiinni pitää olla ei tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
On sitä ennenkin oltu hiljaa 30vuotta
Menee toisetkin 30vuotta tässä kaupungissaAnnetaan olla kirjastonkin
Lopetetaan käynti kuten Prismassa
Vaeltajan Erärepussa lopetettu ajat sitten
Kaupungin talossa ei käydä eikä Navitaksessa
On jo oma yritys ukko fistä - Anonyymi
Perussuomalainen kaupungin hallitus varapuheenjohtaja yrittäjät ry hallitus puheenjohtaja syrjii levittää valetta syyttää ilman todisteita
Ukko.fi kautta business festivalille Porin jäähallissa ilmainen lippu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalainen kaupungin hallitus varapuheenjohtaja yrittäjät ry hallitus puheenjohtaja syrjii levittää valetta syyttää ilman todisteita
Ukko.fi kautta business festivalille Porin jäähallissa ilmainen lippuVielä kaupunginjohtaja illallisella
Ja warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti käteen pitää irviä
Valtaa on se loppuu Riikka Purran Porissa - Anonyymi
Ja hommaa itsensä 2025
Porin Suomi areenalle näyttää tälle Persu Sebastian Tynkkyselle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987