Näinhän se menee.
Hullu saa olla, muttei tyhmä
12
310
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tyhmä stalkkeri
- Anonyymi
Sori mut hulluus= tyhmyys
Se ei ole tyhmyyttä jos pyrkii harhaluuloilla suojelemaan herkkää mieltä, koska muuten saattais päätyä johonki osastolle tai seota lopullisesti, etenkin kun tän maailman ihmiset on ihan sadistisen sosiopaattisia ja pyrkii näkemään kaikissa ihmisissä pahan enemmin kuin hyvän, etenkin jos on luonut komplekseja suojapersoonia itselleen, suojellakseen itseään ja epävakaa ja ikäviä juttuja sattunut. Ei sitä tunteikkuutta ja tunteiden intensiivisyyttä pysty ees normaalille ihmisille selittään, heti oletetaan et sosiopaatti tai narsisti kyseessä, ihminen voi kyetä pahaan, vaik haluaisi pelkkää hyvää, etenkin jos on nepsy tai epävakaa, et ei oo mitään tekemist älyllisten kapasiteettien kanssa tolla.
- Anonyymi
Motolla ei maailmaa paranneta.
- Anonyymi
Jokainen on jotakin, älä rupea kitisemään kunnes toisin todistetaan.
- Anonyymi
Ei mulle. Olen riittävän fiksu itse, joten kumppani voi olla tyhmäkin. HuIIun kanssa lähtee henki, tyhmän kanssa ei.
- Anonyymi
Ei, tyhmän kanssa tiöeee itse hulluksi. Liian järkyttävää olla yksin = tyhmän kanssa
- Anonyymi
Oon erimieltä osittain/tavallaan.
Tyhmä ei osaa varautua etukäteen vaaraan
eikä omista itsesuojeluvaistoa välttis.
Toisin ku "hullu" on varautunut jo etukäteen
ties mihin kaikkeen.
- Anonyymi
En ny t sellai hullu oo sellai vaa tavalline siis sellai, hyttynen pisti no ehkä vähäsen.
- Anonyymi
Järkeä vailla kummatkin joten siinä saa pitää varansa ettei joudu maksamaan liian kalliisti.
- Anonyymi
Mistä sä tässä puhut? Et vaikuta kovinkaan välkyltä
- Anonyymi
Hullu ei tiedä olevansa tyhmä ja tyhmä ei tiedä olevansa hullu- status quo nääs
- Anonyymi
Niinhän se menee
https://youtu.be/vt_JOI19BCQ?si=YfIKYodJFv5DfBJg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774395
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.934104- 713449
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393132- 1613124
- 762934
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542878- 462541
- 392087
- 1992075