Romaani valmistumassa isännöitsijän edesottamuksista

Anonyymi-ap

Kirjan sisältö muodostuu tämän palstan lukijoille tutuista aiheista. Tapahtumat alkavat 1980-luvulta. Mukana on myös jonkin verran mielikuvituksen tuotetta olevia juonenkäänteitä ja kaikkiin henkilöihin viitataan tekaistuilla nimillä, jotta julkaisun kanssa ei tule ongelmia. Mitä sinun mielestäsi kirjan pitäisi ehdottomasti sisältää?

69

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

puniikki Oiiva poliisin rikokset ja sukupuoli hurjastelut sahdin ostot pekan ja juhan
      pamputtaminen vajakiksi

• Anonyymi

Näiden lisäksi kiinnostaa myös muunlaiset muistelmat Suontaan puutarhalta sekä Alitolpan poikien lisäksi tarinoita heidän isänsä Taiston paanukatoista.

• Anonyymi

Mikähän mahtaa olla Alitolpan huonekaluliikkeen kohtalo? Pekka on jo nyt eläkeikäinen. Toivottavasti ei jää iso liikerakennus tyhjäksi.

• Anonyymi

Nuo eivät liity isännöitsijään yhtään mitenkään. Toivoisin asiallista keskustelua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla Alitolpan huonekaluliikkeen kohtalo? Pekka on jo nyt eläkeikäinen. Toivottavasti ei jää iso liikerakennus tyhjäksi.

Niimpä. Isoja liikerakennuksia on jo ihan tarpeeksi tyhjänä. Minun mielestäni Alitolpan pojat ovat hyvin fiksuja ja asiallisia miehiä. Ei mielestäni mitään vajakkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näiden lisäksi kiinnostaa myös muunlaiset muistelmat Suontaan puutarhalta sekä Alitolpan poikien lisäksi tarinoita heidän isänsä Taiston paanukatoista.

Tuleeko tähän tarkat raportoinnit vääristä todistuksista yms. jne.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo eivät liity isännöitsijään yhtään mitenkään. Toivoisin asiallista keskustelua!

Mutta Jarmo itse haluaisi että myös noista perheistä keskusteltaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Isoja liikerakennuksia on jo ihan tarpeeksi tyhjänä. Minun mielestäni Alitolpan pojat ovat hyvin fiksuja ja asiallisia miehiä. Ei mielestäni mitään vajakkeja.

Ihan ok ihmisiä ovat, mikähän jarmon on kun mollaa niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ok ihmisiä ovat, mikähän jarmon on kun mollaa niitä?

Lyödäänkö tässä eepoksessa pesäpallomailalla päähän henkilöytymiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

piakoos houruut vuoropuheluasi usealla nimmarilla taas

• Anonyymi kirjoitti:

piakoos houruut vuoropuheluasi usealla nimmarilla taas

Ja tämä on yksi niistä hauskoista nimmareista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

modella onyläkerran valot pimenneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko tähän tarkat raportoinnit vääristä todistuksista yms. jne.?

kohta kylähullu mode ne yksipuhelee tänne usealla nimmarillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

modella onyläkerran valot pimenneet

Sähkön säästäminen on aivan hyödyllistä toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kohta kylähullu mode ne yksipuhelee tänne usealla nimmarillaan

ja ne nimmarit on yleensä hauskoja hahmoja

• Anonyymi

Tiede on kiinnostanut minua aina. Olisi mielenkiintoista lukea siitä, kun isännöitsijä kytkettiin itseään viisaampaan tietokantaan.

• Anonyymi

Olen usein pohtinut, mitä kyseinen kynttilä-parka pohti, kun hänet yhdistettiin isännöitsijään.

• Anonyymi

Kirja voisi alkaa nuorisotilojen tapahtumilla vuonna 1980. Tuolloin Teuho antoi luuvitosta tulevalle isännöitsijälle.

• Anonyymi

Esitelläänkö siellä sierrat ja mosset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitelläänkö siellä sierrat ja mosset

Ehdottomasti. Sierran sotkemista ei voida mitenkään sivuuttaa. Mm. Pirkanmaan käräjäoikeudessa alleenlaskua puitiin niin havainnollisesti, että alleenlaskija tuli huonovointiseksi jälleen ja jätti tutkintapyynnön valtakunnansyyttäjälle kuvottavasta tapahtumasarjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti. Sierran sotkemista ei voida mitenkään sivuuttaa. Mm. Pirkanmaan käräjäoikeudessa alleenlaskua puitiin niin havainnollisesti, että alleenlaskija tuli huonovointiseksi jälleen ja jätti tutkintapyynnön valtakunnansyyttäjälle kuvottavasta tapahtumasarjasta.

pekka ruikku ketelä itse havainnollisti ruuikkuamall käräja salissa puheenjotajan tuolin

• Anonyymi kirjoitti:

pekka ruikku ketelä itse havainnollisti ruuikkuamall käräja salissa puheenjotajan tuolin

Syyttäjän mukaan Sierran sotkija nuoli puheenjohtajan tuolin ja tuli siksi huonovointiseksi. Lisäksi hän nuoli kaikkien läsnä olleiden pepareiät puhtaaksi.

• Anonyymi

Kuinka iso rooli romaanissa tulee olemaan perheellä, jota pyöritettiin mielin määrin ja käytettiin säälimättä hyväksi niin taloudellisesti kuin seksuaalisestikin?

• Anonyymi

Uskottavuuden kannalta olisi hyvä jos teos olisi taustoitettu perusteellisesti. Parhain tieto löytyy päätähdeltä ja hänen vaimoltaan. Heitä molempia olisi syytä haastatella pitkään.

• Anonyymi

Sankarimme vaimo esiintyy vain mielikuvituksessa ja Pirkanmaan käräjäoikeuden hauskoissa papereissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sankarimme vaimo esiintyy vain mielikuvituksessa ja Pirkanmaan käräjäoikeuden hauskoissa papereissa.

Kuuluvatko hillittömät päät yksityisyydensuojan piiriin?

• Anonyymi

Isännöitsijän sisaruksista kans omat osiot, eikö?

• Anonyymi

Mikä romaanin nimeksi tulee? Saako ryhmän jäsenet tehdä ehdotuksia?

• Anonyymi

Nimen pitäisi olla lyhyt, ytimekäs, iskevä ja sellainen, joka kiinnittää potentiaalisen lukijan huomion ja herättää mielenkiinnon lukea kyseinen teos. Siksi esitänkin, että teoksen nimeksi tulisi: Ruikku auton penkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen pitäisi olla lyhyt, ytimekäs, iskevä ja sellainen, joka kiinnittää potentiaalisen lukijan huomion ja herättää mielenkiinnon lukea kyseinen teos. Siksi esitänkin, että teoksen nimeksi tulisi: Ruikku auton penkille.

Entä Oviin koputtelijan päiväuni?

• Anonyymi

Mielestäni paras nimi olisi " Hän imii".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni paras nimi olisi " Hän imii".

Miltä kuulostaisi : Voi hellanlettas kun hän nauttii saadessaan pikkupojan pippelin kuumien huuliensa väliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä kuulostaisi : Voi hellanlettas kun hän nauttii saadessaan pikkupojan pippelin kuumien huuliensa väliin?

Kuulostaa hyvältä, nimi voisi olla juuri tuo.

• Anonyymi

joita hän koki ajaessaan päin tiejyrää ulvilassa 2011.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempaa nimeä ei tässä tapauksessa ole löydettävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan ne lukijat täältäkin karkonneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainoa kirjoittaja on skitso ketelän pekka itse kymmenillä nimmareillaan houruumassa

• Anonyymi kirjoitti:

ainoa kirjoittaja on skitso ketelän pekka itse kymmenillä nimmareillaan houruumassa

Hän kuuluu rankaisijoihin ja on erittäin pätevä toimialallamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Oviin koputtelijan päiväuni?

Tuleeko myös jatko-osa Takaovien miehet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ponko kylähullullapekka skitso kdetelällä tuollainenkin unelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaikka tarinoiden laskurit kertovat aivan jotain muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hän on tehnyt arvokasta työtä palstan elävöittämiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ponko kylähullullapekka skitso kdetelällä tuollainenkin unelma

hänhän toteutti sen tuolloin ulvilassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka ajoi päin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaikka tarinoiden laskurit kertovat aivan jotain muuta

mode itse niitä klikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hänhän toteutti sen tuolloin ulvilassa

laitappa linkki uutisesta tänne muutoin hourua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laitappa linkki uutisesta tänne muutoin hourua

se oli maailman ihanin uutinen ja se löytyy Myllysanomista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mode itse niitä klikkaa

ja hänellä on täysi oikeus moderoida ihan kaikkea

• Anonyymi

miten työnteosta ja yrittämisestä romaanin saa

• Anonyymi

Heitä kuului ryöstöporukkaan, joka vei esim. yleisavaimet ja antoivat tilalle pesismailaa.

• Anonyymi

Kirjoittamalla

• Anonyymi

Tuleeko kirjaan kertomuksia imuttelusta?

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      402
      2141
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1962
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      130
      1642
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1611
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1123
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe