Jos menestyn muusikkona
Ei yksikään politikko ole minun kanssani yhteiskuvaassa
Minun päätöstä
10
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ei ole sellaista tapahtumaa tässä kaupungissa että käyn siellä ikinä 🤣
- Anonyymi
Mulle ei vittuilla
Ja siitä saat kaupungin päättäjät ja tukijat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei vittuilla
Ja siitä saat kaupungin päättäjät ja tukijatEi tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
Ei missään annetaan olla Varkaus
Tämä loppui kirjastossa kaikkialla tässä kaupungissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kertoa asioitaan kaikille
Ei kerrota
Ei missään annetaan olla Varkaus
Tämä loppui kirjastossa kaikkialla tässä kaupungissaAntaa vaan olla warkaus päivät juhli 115vuotista kaupunkias ilman minua
Vai mitä 🤣 - Anonyymi
Eikö onnistunut Sossun huoli-ilmot lisääntyy ja hoitoon suunnitelma vai
Piti hajottaa kitara paketti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö onnistunut Sossun huoli-ilmot lisääntyy ja hoitoon suunnitelma vai
Piti hajottaa kitara pakettiJa muut haukkujat ja päättäjät
Abc kirjasto Prisma SDP demarin kulma
Hartikainen Herranen paskapuhetta
Grönlund piirii
Kokoomus paska puhujat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muut haukkujat ja päättäjät
Abc kirjasto Prisma SDP demarin kulma
Hartikainen Herranen paskapuhetta
Grönlund piirii
Kokoomus paska puhujatAnnetaan olla Varkaus
Älä puhu mulle
Minä en puhu sulle
Tasapeli
Ei tunneta edes - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan olla Varkaus
Älä puhu mulle
Minä en puhu sulle
Tasapeli
Ei tunneta edesLeikit loppu
Ja juhli Warkaus päivääsi
En käy kuin Kaupassa sittarissa
En kirjastossa enää ikinä 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikit loppu
Ja juhli Warkaus päivääsi
En käy kuin Kaupassa sittarissa
En kirjastossa enää ikinä 🤣🤣urputtaa ei urputa sulkee teidät ulkopuolelle
Tyhmä 🤣
- Anonyymi
Sinun menestys on vain omaa mielikuvitustasi, ainoa asia missä olet menestynyt on äidin ruuat ja niiden syöminen, niitä ruokia kun ei enää tahdo äidille asti riittää, sellainen "mammanpoika" sinä olet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967