Naapuriukko konttaa välillä kotiin ja röhkii. Taitaa leikkiä therian sikaa.
Therian naapuri
11
609
Vastaukset
- Anonyymi
Ja pojan nimi on Kunto,naapurit päivittelee kotiintuloa ja tuumaavat että"sieltä se Kunnon isä taas tulee kotiin"
- Anonyymi
Heippa lajitoverit!
Minäkin olen Therian ja samaistun Persuihin. Olen jo opetellut käyttäytymistavat ja puheenparren, ei muuten ollut vaikeaa! Saksetkin hankin, tarvitsenkohan muuta rekvisiittaa?
Ainakin tarvitsen naamarin, mutta en osaa päättää millainen se olsi. Voisitteko te ystävällisesti neuvoa?- Anonyymi
Hanki sellanen naamari joka vetää pärstän kieroon, semmoseen väkinäiseen virnistykseen. Oletko jo muuten hankkinut myös humalan ?
- Anonyymi
Piip, piip. Nyt tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piip, piip. Nyt tulee!
Mun mies rupes therian lehmäksi. Vaatii että häntä lypsetään aamuin illoin.
Kunhan ei rupee therian hevoseksi ja vaadi että pääsis kyntämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies rupes therian lehmäksi. Vaatii että häntä lypsetään aamuin illoin.
Kunhan ei rupee therian hevoseksi ja vaadi että pääsis kyntämään.Mun mies on therian kani, kuinka mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies on therian kani, kuinka mukavaa.
Naapurissa on mehiläiseksi identifioitunut jannu. Lentää kukasta kukkaan.
- Anonyymi
Aivojen käytöstä kannattaa aloittaa.......
- Anonyymi
Mulla asuu yläkerrassa joku norsu..
- Anonyymi
Yks vauva leikkii therian possua, vain syö ja pa..skoo
- Anonyymi
Therianit pitäis kieltää aiheuttaa uhkaa meidänkin koirille ei ole mukavaa kyllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657