Onko kukaan kokeillut tehdä vaikka oviaukkoon lakanasta seinämän jossa aukko kalulle
Olisin kiinnostunut kokeilemaan sellaista jännittävää sessiota. Olis hiton kiihottavaa kun joku mahdollisesti mies imisikaluani.
Jos sulla on tuollainen niin voisin poiketa.
Olen Turunseudulta
Gloryhole kotona
Anonyymi-ap
1
631
Vastaukset
- Anonyymi00003
Itse olen tehnyt kotiini sellaisen kopin missä on sopivan kokoinen reikä mihin voi sitten ujuttaa kalunsa. Kopin sisällä on sitten penkki missä voi istua ja ottaa sitten suihin. Joskus porukalla on sellainen leikki että yksi menee koppiin ja sitten kukin vuorollaan tarjoaa kalunsa imettäväksi. Yksi saa kerrallaan olla imettävänä vain minuutin ja sitten vaihto. Ja tätä mennään rundissa niin kauan kunne joku sitten laukeaa. Tämän jälkeen se kuka laukesi menee vuorostaan koppiin ottaa suihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671