Onko kukaan kokeillut tehdä vaikka oviaukkoon lakanasta seinämän jossa aukko kalulle
Olisin kiinnostunut kokeilemaan sellaista jännittävää sessiota. Olis hiton kiihottavaa kun joku mahdollisesti mies imisikaluani.
Jos sulla on tuollainen niin voisin poiketa.
Olen Turunseudulta
Gloryhole kotona
Anonyymi-ap
1
636
Vastaukset 1
- Anonyymi00003
Itse olen tehnyt kotiini sellaisen kopin missä on sopivan kokoinen reikä mihin voi sitten ujuttaa kalunsa. Kopin sisällä on sitten penkki missä voi istua ja ottaa sitten suihin. Joskus porukalla on sellainen leikki että yksi menee koppiin ja sitten kukin vuorollaan tarjoaa kalunsa imettäväksi. Yksi saa kerrallaan olla imettävänä vain minuutin ja sitten vaihto. Ja tätä mennään rundissa niin kauan kunne joku sitten laukeaa. Tämän jälkeen se kuka laukesi menee vuorostaan koppiin ottaa suihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547