Lieksaan sopisi kotkan meripäivien tyyppiset festivaalit. Siellähän on joka vuosi porukka umpikännissä ja paljon tappeluita
Lieksan meripäivät
46
423
Vastaukset
- Anonyymi
Egyptinkorven pyramidit pitäisi saada matkakohteeksi.
- Anonyymi
SPURKU KELLUNTAA JOLLASSA JA URHEILUA KIMPPA PIMPPA JUMPPAA JNE JNE.
- Anonyymi
panin satamassa paljaalla merisairaaksi meripäivillä. viskottiin papatteja illalla kun pantiin taas pinppiin
- Anonyymi
Pantiin papatti pinppiin...?! 😮
- Anonyymi
superpapattimatto marrasmarkkinoilta tiskin alta paljaalla
- Anonyymi
Oon pannu mustaruutia persieen paljaalla
- Anonyymi
Miksipä ei, sillä onhan se Lieksanjoki mutkien kautta yhteydessä mereen, Siinä on ihan tarpeeksi tosiasioita perustaa meripäivät myös Lieksaan. Samoin olisi Kolilla aloitettava vuoristojuhlien viettäminen!
- Anonyymi
PALJAS PILLURALLI SATAMASSA PINPPIIN 9 euroa ponilla ponppien urheilukatu5
- Anonyymi
Minäjärjestän yamalissa meripäivät syyskuun 20-22. Esitän itse pantomiiniä lastenhuoneen transuilustani. Samoin kerron maakunta kierroksistani. Venäjän matkani on salaisuus. Tervetuloa kaikki.saunamaailma on auki ja löylyäriittä. Tervetuloa.
Törkyturpa
Saunamaailman
Ylipääjohtaja.- Anonyymi
Olisit Jatkis vaan esiintynyt omalla nimelläsi, turha hävetä. Onhan Lieksassa meripäivien vastine Yamalin saunalauttapäivät. Kiitos Jatkis kun jaksat järjestää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit Jatkis vaan esiintynyt omalla nimelläsi, turha hävetä. Onhan Lieksassa meripäivien vastine Yamalin saunalauttapäivät. Kiitos Jatkis kun jaksat järjestää!
Jatkiksella ei ole mitään tekemistä kyseessä olevan asiankanssa. Joten ⁹tökisvastaa hän on kokojamalin huuhaan jutunkehittänyt. Joten hän on pomo. Kuten jutusta selvisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkiksella ei ole mitään tekemistä kyseessä olevan asiankanssa. Joten ⁹tökisvastaa hän on kokojamalin huuhaan jutunkehittänyt. Joten hän on pomo. Kuten jutusta selvisi.
Nyt on kyllä kiistoissa johtaa jatkis tökisraukka on hyökännyt epätoivoisesti jatkiksen kimpuun. Jatkis on tyrmännyt tökiksen nurkkaan. Eikä ihme ei enää mene jamalin ihmeet jotka ovat näkymättömiä..Ei enäö kukaan uskoniihin. Joten tällähetkellä on jatkis 6 tökis -2. Joten jatkis on 8 j tökis 0.
- Anonyymi
ponpin therianina satamassa kissan perse paljaana koirapuistossa syön paskaa
- Anonyymi
Syvä joki-päivät
- Anonyymi
Yamalin maatalousnäyttelyssä esittelyssä transunasu.
- Anonyymi
Kyllä olen antanut näyttelyyn lastenhuoneen transuiluasuni näytille. Ja olen jakamassa nimmareitani. Ja kerron nykyisesta tilanteesta näkymättömästä jamalin yhteisöstä lisää. Ja myyn taikasieniä jolla saa näkyviin koko jamalin projektin. Tervetuloa näyttellyyn.
Saunakylän
Ylpääjohtaja
TÖRKYTURPA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen antanut näyttelyyn lastenhuoneen transuiluasuni näytille. Ja olen jakamassa nimmareitani. Ja kerron nykyisesta tilanteesta näkymättömästä jamalin yhteisöstä lisää. Ja myyn taikasieniä jolla saa näkyviin koko jamalin projektin. Tervetuloa näyttellyyn.
Saunakylän
Ylpääjohtaja
TÖRKYTURPA.Ei jatkis, kyseessä on lemmikkipossusi transunasu.
Kylläpä oletkin osuvan nimen sille antanut, mutta millainen isäntä, sellainen sika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkis, kyseessä on lemmikkipossusi transunasu.
Kylläpä oletkin osuvan nimen sille antanut, mutta millainen isäntä, sellainen sika.Kyllä se on törkyturpa jokapn keksinyt kokojutun. Missä minä kaupungissa pitäisin sikaa? Ei täällä onnistu. Joten se sika on tökiksen. Molemmat varmasti syövät taikasieniä. Joten se asuon tökiksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on törkyturpa jokapn keksinyt kokojutun. Missä minä kaupungissa pitäisin sikaa? Ei täällä onnistu. Joten se sika on tökiksen. Molemmat varmasti syövät taikasieniä. Joten se asuon tökiksen.
Siksi oletkin pukenut nasulle transun asun ja siitä tulee sille nimikin transunasu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oletkin osuvan nimen sille antanut, mutta millainen isäntä, sellainen sika.Odotan milloin tökis vannoo ja vakuutta jotta jamalin rakelmat ovat totta. Eikävaan hänen mielenterveyspotilaan hourailua. Joten tökis missä olet jauhamassa paskaa? Tule ja vannotodeksi. Vai oletko feikkipaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan milloin tökis vannoo ja vakuutta jotta jamalin rakelmat ovat totta. Eikävaan hänen mielenterveyspotilaan hourailua. Joten tökis missä olet jauhamassa paskaa? Tule ja vannotodeksi. Vai oletko feikkipaska.
Tökis on nolannut itsensä ja pahasti. Yrittää jotakin epätoivoista. Jossa ei ole mitään totuutta. Kuten yamalin sepustuksesi. Olet itse munannut jamalin maineen ja syytät toista. Joten kumpi on oikessa? Sinääkö tökis. Sitänä etvoi valheitasi voikieltää. Olethan itse sepustanut kaikkea sontaa yamalista vailla totuutta. Ole kerranki reilu ja lopeta se paskapuheesi jamalista. Kaikkime tiedämme jotta oletsairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi oletkin pukenut nasulle transun asun ja siitä tulee sille nimikin transunasu.
Sinähän vannoit jottet ollut vänäjällä. Joka ei pidä paikkaansa. Olit siellä vai kiellätkö omat juttusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oletkin osuvan nimen sille antanut, mutta millainen isäntä, sellainen sika.Milloin viet rekkakorttisi poliisille. Olet mielenterveyspotilaan ominaisuudessa vaarallinen hullu liikenteessa. Joten hopi hopi korttipois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän olet kokojutun säveltänyt
Jotta sika on sinun. Ja onhan jamalissa tilaa. Ymmärän sen pukemisen samoim kuin itsepuet. Mulla ei ole sinun ja sikaasi vastaan..Sehän teidän asianne. Sian ja sinun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän olet kokojutun säveltänyt
Jotta sika on sinun. Ja onhan jamalissa tilaa. Ymmärän sen pukemisen samoim kuin itsepuet. Mulla ei ole sinun ja sikaasi vastaan..Sehän teidän asianne. Sian ja sinun.Kyllähän sinä yamalin tilat tunnet, kyllä siellä transunasu mahtuu kirmailemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökis on nolannut itsensä ja pahasti. Yrittää jotakin epätoivoista. Jossa ei ole mitään totuutta. Kuten yamalin sepustuksesi. Olet itse munannut jamalin maineen ja syytät toista. Joten kumpi on oikessa? Sinääkö tökis. Sitänä etvoi valheitasi voikieltää. Olethan itse sepustanut kaikkea sontaa yamalista vailla totuutta. Ole kerranki reilu ja lopeta se paskapuheesi jamalista. Kaikkime tiedämme jotta oletsairas.
Jatkis hei. Koko yamali nauraa sinun saunakylällesi ja håmåpoikaköörillesi.
Kerrostalosikin on rakennusvirheitä täynnä ja kylppäreiden kaadotkin tuo vedet olohuoneen lattialle...😂🤣Taisit saada rakennusvalvojat halvalla kaveriltasi putinilta venäjältä. Sukellusveneelläkö tulivat yamalin rantaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkis hei. Koko yamali nauraa sinun saunakylällesi ja håmåpoikaköörillesi.
Kerrostalosikin on rakennusvirheitä täynnä ja kylppäreiden kaadotkin tuo vedet olohuoneen lattialle...😂🤣Taisit saada rakennusvalvojat halvalla kaveriltasi putinilta venäjältä. Sukellusveneelläkö tulivat yamalin rantaan?Sihän olet itse tehtaillut jamalin ihmeet. Ja syytät minua. Enhän ole edes 2023 kesänjälkeen ollut lieksassa. Sinä vänkäät vatastaan. Ja jatkat näkymättömän rakenusten sepustuksiasi aidoiksi. Joten valehtelet paskahousu kuten aina. Sihän olet kuullemma piehtaroit sikasikanssa karsinassa. Enkä ihmettele yhtään. Sihähän ennen kiersit lappoloissa. Joten onnen pariskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän olet itse tehtaillut jamalin ihmeet. Ja syytät minua. Enhän ole edes 2023 kesänjälkeen ollut lieksassa. Sinä vänkäät vatastaan. Ja jatkat näkymättömän rakenusten sepustuksiasi aidoiksi. Joten valehtelet paskahousu kuten aina. Sihän olet kuullemma piehtaroit sikasikanssa karsinassa. Enkä ihmettele yhtään. Sihähän ennen kiersit lappoloissa. Joten onnen pariskunnalle.
Et niin ole ollut lieksassa koska olet piileskellyt yamalissa. Olethan kuulemma julistanut yamalin itsenäiseksi eikä se mielestäsi kuulu lieksaan. Omat laitkin olet kuulemma sinne säätänyt, ne sinun juoruilevat pojusi ovat kuule kertoilleet sinusta mielenkiintoisia asioita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin ole ollut lieksassa koska olet piileskellyt yamalissa. Olethan kuulemma julistanut yamalin itsenäiseksi eikä se mielestäsi kuulu lieksaan. Omat laitkin olet kuulemma sinne säätänyt, ne sinun juoruilevat pojusi ovat kuule kertoilleet sinusta mielenkiintoisia asioita...
Törkyturpakuperkeikkahullun jutut einön pahenee. Eikös jamali mukakuulu lieksaan. Ja jamamissa on vain törkyturpa. Sinähän siltä päivität jatkuvasti. Ei onnistu kuperkeikalla minun syyksi. Sullahan on ruplia jotkasait pietarista. Kun kävitsiellä. Itse kerroit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkyturpakuperkeikkahullun jutut einön pahenee. Eikös jamali mukakuulu lieksaan. Ja jamamissa on vain törkyturpa. Sinähän siltä päivität jatkuvasti. Ei onnistu kuperkeikalla minun syyksi. Sullahan on ruplia jotkasait pietarista. Kun kävitsiellä. Itse kerroit.
Onko jamami yamalin vihollisvaltio?
- Anonyymi
Lieksassa vaan ongelma että kukaan ei osaa tapella. Uhotaan mut tosi paikan tullen karkuun. Nähty on.
- Anonyymi
Lieskassa ole muuta kuin hämärän viinan myynti ilta. Sateessa kävellään keskellä tietä sitimarket-s.market väliä ja myydää/ostetaan viinaa.Valmiiksi humalassa
- Anonyymi
Lisää viinaa kadun varrelta ostetaan sitten kulman taa vetämään lisää viinaa hämärän viinan myynti ilta suur menestys poliisin vasteaika P Karjalassa Suomen hitain kaikki hämärät viinat on myyty ja kaikki on jo kotonaan kun poliisi tulee ihmettelemään tyhjää pielisentietä
- Anonyymi
Tökis on nuulemma irroittanut jamalin lieksasta. Jamalissa jopa ruplissa pystyy maksamaan ostokset. Joten tökis missäli liikkeissä käy ruplat. Ja onko jamali natonjäsen vai onko venäjä patempivaitoehto? Sinähän olet putlerin ahnuksen virallinen nuolia.
- Anonyymi
Miksi Jatkis ei pidätä putleria siellä yamalissa, vaikka putlerista on annettu kansainvälinen pidätysmääräys?!
Tuollainen piittaamattomuus kansainvälisistä sopimuksista voi johtaa koko yamali-kompleksin vakaviin ongelmiin.
Syytimui yamalista oli tokmannilla tummelin ostossa ja kertoi salaisuutena että putler antaa ainoastaan jatkiksen nuolla ahnustaan. Siellä tuntuu olevan sävelet selvillä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Jatkis ei pidätä putleria siellä yamalissa, vaikka putlerista on annettu kansainvälinen pidätysmääräys?!
Tuollainen piittaamattomuus kansainvälisistä sopimuksista voi johtaa koko yamali-kompleksin vakaviin ongelmiin.
Syytimui yamalista oli tokmannilla tummelin ostossa ja kertoi salaisuutena että putler antaa ainoastaan jatkiksen nuolla ahnustaan. Siellä tuntuu olevan sävelet selvillä...Älä yritä törkyturpa kuperkeikalla minun syyksi. Ja sihähän olet virallinen putlerin ahnuksen nuolia. Tuli mieleeni se lomamatkasi venäjälle. Olitko siellä putlerinkanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä törkyturpa kuperkeikalla minun syyksi. Ja sihähän olet virallinen putlerin ahnuksen nuolia. Tuli mieleeni se lomamatkasi venäjälle. Olitko siellä putlerinkanssa?
Älä jatkis aina valehtele, kukaan ei enää usko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä törkyturpa kuperkeikalla minun syyksi. Ja sihähän olet virallinen putlerin ahnuksen nuolia. Tuli mieleeni se lomamatkasi venäjälle. Olitko siellä putlerinkanssa?
Valehteleva putinisti, sinulle on tulossa vakavia kansainvälisiä sanktioita, saattaa mennä vielä yamalin kerrostalo ja saunalautta ulosottoon, samoin kiinteistöt ja bemarit lahdesta ja 500 km päästä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteleva putinisti, sinulle on tulossa vakavia kansainvälisiä sanktioita, saattaa mennä vielä yamalin kerrostalo ja saunalautta ulosottoon, samoin kiinteistöt ja bemarit lahdesta ja 500 km päästä...
Olemattomat takavarikkoon. Sinähän uskot tosissasi omiin valheisiisi. Nyt uskon minäkin jotta olet mielenterveyspotilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jatkis aina valehtele, kukaan ei enää usko...
Kerroppa uskoo ne sunun juttuja? Näkymätömiä rakennuksia, bmw pussi? Nyt sitten faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa uskoo ne sunun juttuja? Näkymätömiä rakennuksia, bmw pussi? Nyt sitten faktaa.
Olen erittäin uskottava todenpuhuja, mutta sinä et sitä valhemaailmassasi tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erittäin uskottava todenpuhuja, mutta sinä et sitä valhemaailmassasi tajua.
Olet erittäin uskottava paskapuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erittäin uskottava paskapuja.
Onko Mr Paskapuja uusi saunalautan kapteeni...?
- Anonyymi
Tosiaan tökis valehtelee. En ole jamalissa nähnyt mitään uudisrakennelmia. Tosin nehän ovan näkymättömiä kute jatkiskertoo. Joten tämä jamalin mielenterveyspotilas on vain valehtelia. Ja suurin potaskanjauhaja. Ei sitä kukaan usko.
- Anonyymi
Kyllä me uskomme ja niin kuulemma uskoo syytimui ja pakanjauhan ja sisäsiitonenkin, eivät vain uskalla jatkikselle sanoa että tämä elää ihan muissa maailmoissa, kuvittelee kuulemma olevansa milloin lahdessa ja milloin 500 km päässä. Välillä on ajavinaan BMW 535:lla ja päryyttää huuliaan että sylki lentää. Sitten ei ole näkevinään uusia kerrostaloja, lukuisia saunoja, saunalauttaa, eikä edes BMW-bussia, jotka ovat kaikkien nähtävissä.
Syytimui, pakanjauhan ja sisäsiitonen vahvasti epäilevät että kuppa nakertaa jatkiksen aivoissa. Sitä se ulkomailla reissaaminen ja putlerin kanssa saunominen tekee...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418