Pidimme kirkkohäät kaksoissisareni kanssa.

Anonyymi-ap

Kävelin Siskon kanssa käsi kädessä kirkkoherranvirastoon, jonne siskon kanssa olin sopinut ajan pastorin kanssa häistämme keskustelleksamme.
Mene sinä jo sen papin luo niin minä tulen sitten perässä, kun tuli nyt niin ihan kauhee pisihätä!
No eihän tässä nyt mitään niin tulenpalavaa kiirettä ole, ettetkö sinä nyt vessassa ehtisi käydä!
Jaahah ja sinä sitten olet se nuori sulhanen.. Tervetuloa!
Papin kanssa kättelimme toisiamme, ja kun huomasimme kummankin poimivan käsidesin taskustaan ja hierovan sitä käsiinsä, emme voineet olla purskahtamatta nauruun.
Ei vara venhettä kaada sanotaan!
Niinhän sitä sanotaan ja kun sitä on kaikenlaista pöpöä liikkeellä niin.. jahah ja missäs se morsian on kun ei näy?
Sisareni piti mennä vessan ja hän kyllä pesee kätensä joten...!
Sisarenne.. ei kai hän vain...?
Sisko.. tulevan vaimoni nimi on Sisko!
Ai jaahah ja sieltähän se morsiankin jo saapuu!
Anteeksi että saitte ododotella, eikö veljeni kertonutkaan että...?
Mitä.. veljenne.. mutta...?
Veli, tarkoitin tietenkin Veliä enkä veljeä, hah hah ihmiset aina pilailevat nimistämme!
Teidän nimenne siis ovat Veli ja Sisko, heh heh, mutta kai teillä sentään eri sukunimet on?
No tottahan toki herra pastori!
Ja jo ensi sunnuntaina siis haluatte pitää häät täällä meidän kirkossamme.. hmm no joo mitäs sitä turhaan pitkittämään.. Veli.. heh heh.. ja Sisko!
Enpäs mennytkään lankaan, mutta hauska ja leikkisä huijausyrityshän tuo teiltä oli! Tämä pitääkin kertoa vaimolle niin saavat pitkään pitää ompeluseurassa hauskaa, sille siellä naureskellessaan heh heh ja kanttorille myös!
Joo ei ollutkaan meidän pastori yhtä helposti nenästä vedettävä kuin tuo pastorin taskukello!
Ja kyllä niin on että kiirehän tässä jo vihille on, kun maanantaina muutamme jo pysyvästi ulkomaille ja mieluusti tietenkin virallisesti vihittynä avioparina!
Huonoa mainostahan se muussa tapauksessa tälle meidän seurakunnallemmekin olisi, jos vihkimättöminä yhdessä siellä vieraassa maassa asuisimme!
Tapaamme siis sunnuntaina seurakuntamme edessä, teidän heidän nähden tullessa mieheksi ja vaimoksi!
Annoin merkin siskolle, joka kätteli pastoria, kääntyi ja lähti ovelle päin, jonne sen avattuaan jäi minua odottamaan.
Juuri itse pastoria kätellessäni, hälytti puhelimeni.
Veli.. no terve terve helouu! Mitä? Va whot sinä sanoit... EIKÄ NO NEJ .. JOOR LAIJING .. JYY LJYYKER .. KAANT VAARA TOTTA! BAI BAI .. SOLONG DOBRO PITSKA JEES .. NÄHDÄÄN HUOMENNA !
Suljin ja työnsin puhelimen takin taskuun.
Huonoja uutisiako, kysyi pastori.
Kyllä! Todella huonoja ja ikäviä!
Minun on jo tänä iltana avovaimoni kanssa lennettävä Suomesta ulkomaille, joten meidän vihkimisemme te voitte unohtaa, jos ette sitten vihki meitä nyt pika pikaa.. mutta ettehän te tietenkään saa sitä tehdä!
Eihän se oikein käy mutta miksi teidän pitää jo tänään matkustaa, ja tällaisella kiireellä?
Jos en ole huomenna ennen puoltapäivää tulevalla työpaikallani, palkkaavat jonkun toisen!
Hätätilanne! Tietokoneet ovat valtavan viirushyökkäyksen kohteena! Palkkani olisi niin päätä huimaava että hulluahan se minulta olisi jos en huomenna ilmestyisi uudelle työpaikalleni! Ammattitaitoani tarvitaan! Vain minä voin saada PCbakteerit kuriin, olen siinä hommassa yksi maailman parhaimmista!
Yksi koko maailman parhaimmista, ja te joka olette noin nuori, oletteko vielä edes kahtakymmentäkään täyttänyt?
Vasta ensi vuonna!
Niin näinhän minä sen tietenkin henkilöllisyyspapereistanne!
Mutta miksette te voi siellä ulkomailla käydä vihillä?
Ei ole aikaa ja sitten se kuitenkin olisi liian myöhäistä kun tietokonepöpöiltä olisi ehditty ottaa nirri pois!
Ja kun Sisko on jo parin viikon ajan ollut syömättä e-pillereitä, kun sekoitti ne toisten pillereitten kanssa keskenään.
Vaihtui tabletit vanhan mummun kanssa!
Siskolla ei nyt ole vaaraa kihdistä,
eikä mummulla vauvasta!
Vai niin.. heh heh.. vai niin ikävästi teillä nyt asiat ovat.. tuota heh mmm hah hah.. anteeksi kun nauran, mutta kun se että mummu ei nyt saakaan lasta joo mutta kun neidillä se vaara nyt on niin lupaan että puolen tunnin päästä neiti on rouva!
Miehenä ja vaimona astelimme iloisina sisareni kanssa pastorin työhuoneesta ulos.
Siinä oli reilu ja mukava pappi!
Niin oli ja tuntui ikävältä petkuttaa häntä!
Minulla oli viralliset paperit siitä uudesta sukunimestäni ja eihän tuo pastori mitään virkavirhettä tehnyt!
Ei niin mutta ainahan se pitää joku syntipukki löytää!
Etteivät vain Mikkoa syytä kun antoi sinulle sukunimensä, pari päivää virallisesti sinua nimellisesti vaimonaan pitäessään.
Saihan se siitä hyvästä sen meidän kaksitoistakielisen Landolan!
Ja nyt siskokulta kotiin ja sänkyyn!
Keskustellaan sitten siitä asiasta lisää aamulla!
Voi kuinka iloisiksi äiti ja isä nyt tulevat, jatkaessamme näitä vanhoja sukumme perinteitä!
Soita ja käske niiden keittämään kahvit ja laittamaan häävuoteemme jo valmiiksi!
Käydään konditorian kautta ja ostetaan sieltä hääkakku!

14

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perheemme otti meidät riemuissaan vastaan.
      Meidän perheemme, oli ehkä koko Suomen maan kummallisin perhe.
      Tai sitten ei, ken tietää.
      Perhekummallisuutemme alkoi jo toisen maailmansodan aikana, oikeiden sisarusten nimeltään Sisko ja Veli mennessään keskenään naimisiin.
      Sisko palveli rintamalla isänmaataan sairaanhoitajattarena ja lottana.
      Veli palveli rintamaluutnanttina, ja kuten asian itse ilmaisi, sai siellä siipeensä.
      Veli tuotiin tajuttomana Siskon hoidettavaksi, joka pelasti tämän käden.
      Sisko oli vähän aikaisemmin kirjeystävystynyt erään kersantin kanssa ja parin kuukauden kirjeenvaihdon jälkeen kun kersantti ensin oli Siskoa kosinut, tämä suostui kosintaan, kummankaan toistaan aikaisemmin edes koskaan näkemättä.
      He molemmat saivat kahden vuorokauden loman vihkimistä varten.
      Heidät vihittiin, mutta ennenkuin he illalla menivät yhteiseen hääpunkkaan, tunsi uusi tuore aviomies tarvetta ensin käydä pis.. heittämässä vettä, elikkä k*****a.
      Mutta miten ollakaan, Kohtalo puuttui peliin, ja sillä viimeisellä k**ireissullaan sai harhaluodin sydämeensä.
      Nuori leski tietenkin suri, mutta kun se Kohtalo nyt kerran oli päässyt vauhtiin, niin ei malttanut aivan heti lopettaa.
      Sisko! Veli!
      Rakas Sisko! Veli rakas! (pusi pusi)
      Mennäänkö siskoseni naimisiin?
      Mennään vain, jos lupaat ostaa potan!
      Lupaan rakkaani, lupaan sinulle vaikka po.. kuun taivaalta!
      Veli ja Sisko saivat kaksoset, tytön ja pojan, joille he antoivat nimiksi Veli ja Sisko.
      Mutta ettepä arvaa mitä tapahtui, heidän sitten täytettyään kaksikymmentä? Jaaha jaa että arvaatte! No mistäs te sen nyt arvaatte?
      Näin sitten on jatkunut aivan tähän päivään saakka, että kaikki esikoislapset suvussamme, ovat saaneet nimekseen Sisko ja Veli, sekä avioituneet keskenään!
      Eivät velvollisuuden tai pakon tunteesta, vaan rehellisestä ja aidosta rakkauden tunteesta toisiaan kohtaan, haluten olla toistensa omat!
      Suoraan sanoen Kohtalo on lapsellinen! Ei osaa lopettaa näitä lapsellisia pelleilyjään.
      Vaikka emme me siitä välitä vähääkään, emmehän Sisko?
      Emme Veli, mutta lopeta jo tuo vanhojen asioiden vatvominen ja lisää ooh vauhtia!
      Kyllä Sisko, kun nyt tuntuu että tulevat kaksosemme ovat jo kulkusissani käsi kädessä lähtövalmiina aah!
      Ooh nyt tulee aah!
      Turhahan tässä nyt on tästä tämän enempää selostaa, kun kaikkihan sen tietää että miten naidaan.
      Kertokaa, kertokaa, oliko kuopus Veli kiva naida tätä meidän kuopus Siskoamme? Kerro! Tuntuiko pimpsa ahtaalta, sellaiselta kivan ahtaalta ja liukkaalta?
      Sukumme vanhin Veli, elikkä vanhin vaariveljemme oli tiukkana, että nuoren parin on nyt heti kerrottava ja tarkkaan, pienintäkään yksityiskohtaa unohtamatta, että miltä se nyt vihittynä avioparina tuntui, se naiminen.
      Ei vaan rakastelu! Ja rakkaat sukulaisemme ja kaimamme, me odotamme jo lasta!
      Nyt jo, ja vasta äskenhän te tuossa sohvalla nähtemme paneskelitte, tultuanne häistänne!
      Me velipojan kanssa lopetimme pillereiden ja kortsujen käytön jo kuukausi sitten! Minua ainakin kyllästyttää jo sanakin kondomi, kun kahdeksan vuoden ajan on sen käyttöä on ollut pakko sietää!
      Kyllä se ilman sitä tuntuu nyt paljon luonnollisemmalta!
      Kiva, kiva, eka varaus kuopussiskoon, huuteli vaariveli innoissaan sohvaltaan.
      Eihän sinulla vaarikulta kulli enää seisokaan, joten... ...Seisoopas, ja isona ja kovana seisookin.. jatkuvasti.. joka päivä.. mutta kun se minun rakas siskovaimoni kuoli, niin ihan ite ja yksin on saanut kyrpäänsä hoidella!
      Äläpäs nyt isikulta narraa, eilenkin viimeksi...!
      Niin ja toissapäivä ukki! Kukas se...?!
      Lopettakaa, lopettakaa, huudahti minun ja vaimoni siskoäiti!
      Puutteessa ei vaarimme ole tarvinnut elää, mutta tiedättehän te lapset aivan tarkoin, mitä sukumme säännöt sanovat, ja niitä meidän on kunnioitettava!
      Ehkäisyä ette ennen avioon pääsyänne OLISI SAANEET lopettaa, ja kun sen nyt kuitenkin teitte, niin tiedätte siitä sen seuraukset!
      Isoäitisisko, vaatteet pois ja siihen sovalle selälleen!
      Vaariveli.. aijaa.. vaarilta se lensikin jo housut nurkkaan!
      Poikani Veli, mars mars isoäitisiskoasi rakastelemaan, ja illalla kun olet uudelleen latautunut, tervetuloa vaimosiskosi kanssa minun ja isäveljesi sänkyyn!
      Ja sinä tytärsiskoni, vaariveli näkyy jo odottelevan sinua.. oho.. näkyy tosiaankin odottelevan!
      Hihhei hihkui tuo jo sata vuotta täyttänyt vaariveli sohvaltaan.

      (no jo on kummaa porukkaa. mutta jäi kiinnostamaan että mitähän se satavuotias vaari tykkää tyttärentyttärentyttärentyttärestään. ettei vain sydän pettäisi. ja kiva se olisi itsekin tuota tyttöä.. mutta kun en ole sukua vaan vain tällainen kymmenen vuotta jo eläkkeellä ollut vanha ukko tuosta naapurista. täällä kylässä vain. kyrpä pystyssä. voih.ettäkunnytekismieli.)

    • Anonyymi

      Ja katso, kuului vain humahdus kun koko Veli&Sisko-klaani Kalle naapureineen tuli Uskoon.
      Koko sen illan ja yön he vuoronperään lukivat Raamattua.

      Johanneksen evankeliumi:
      13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten. 

      1.Mooseksen kirja:
      19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan." 

      se, jota Jeesus rakasti, lepäsi Jeesuksen syliä vasten. 

      Tuomarien kirja:
      19:24 Katso, täällä on minun tyttäreni, joka on neitsyt, ja tämän miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät tänne; tehkää heille väkivaltaa, tehkää heille, mitä tahdotte, mutta tälle miehelle älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa." 

      Vielä myöhään yöllä veisasivat Velit ja Siskot virsiä.

      "Jo joutukaa sielut, on aikamme kallis..."


      Oletteko täällä vierailevat ja sensuroivat uskispalstalaiset nyt tyytyväisiä kun aletaan täälläkin teistä mallia ottaen tulla Uskoon?

      • Anonyymi

        Kirkkojen ja uskisten jääräpäisyys saa Jeesuksen, johanneksen ja pietarin vaikuttamaan homoilta, kieltäessään Maria Magdaleenan olleen sen Jeesuksen rakkaimman opetuslapsensa ja vaimonsa.
        Kaanaan häät, joissa Jeesuksen Maria äiti häärää ja määrää anoppina ja emäntänä, sulhas-Jeesuksen vuorostaan hoidellessa viinitarjoilun.

        Johanneksen evankeliumi:
        21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen. 

        Matteuksen evankeliumi:
        16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten". 

        Uskikset tekevät tuosta mustasukkaisuusdraaman Jeesuksen, Johanneksen ja Pietarin välillä.

        Pyhä Henki vie ("Jumalan") Jeesuksen, oman kolleegansa, autiomaahan Saatanan kiusattavaksi, mutta, mutta...

        Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. 
        1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee; 

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. 

        Tämä riittää, sillä uskisten olisi nyt lopultakin itse vaivauduttava lukemaan niitä niin ahkerasti heluttelemiaan komeita Raamattujaan, eikä vain roikkua kuluttamasta sitä pyhää ja hurskasta aikaansa näillä seksipalstoilla poistattelemassa viestejä/harmittomia novelleja, niille ensin itse runkkailtuaan.

        Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. 

        Kiinittäkää uskikset huomionne tuohon minun uskontunnustukseeni, jonka apostoli ja ylimmäinen pappi itse Jeesus on.


        Hebrealaiskirje:
        3:1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,


      • Anonyymi

        Rane, aikuistu!


    • Anonyymi

      Kumarran ja poistun.

    • Anonyymi

      Pokatahan minun piti, eikä kumartaa.

      Markuksen evankeliumi:
      16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, 
      16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." 
      😵
      Uskikset luulevat uskovansa, ja uskiksina olevansa hengissä:
      "nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat:
      "jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita"

      puhuvat uusilla kielillä,
      (niin uusilla, etteivät ymmärrä edes itse itseään.
      (saati sitte joku toinen.
      (mitähämmä nyt sanoin, ettei vain olisi ollut jotain tärkeää.
      🤔

      Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö". 
      🚀
      Menee monelta helposti ohi silmien ja ymmärryksen:

      Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, MINUN ISÄNI tykö ja TEIDÄN ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja TEIDÄN JUMALANNE tykö". 



      Matteuksen evankeliumi:
      28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 

      Pietari ei tuollaisesta pakanallisesta kolmiyhtenäisyydestä kolmine jumalineen ollut ikinä edes kuullutkaan, joten se on sinne jälkeenpäin, todennäköisesti joskus 300 - 400 - luvulla sinne lisätty, eikä ole siis Jeesuksen puhumaa/sanomaa.
      ✍️
      Apostolien teot:
      2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

      🎁


      Apostolien teot:
      1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään. 
      1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa; 
      1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

      🚀


      Pokkaan ja poistun.

    • Anonyymi

      Kannataisko pitää nämä uskonasiat poissa seksinovellit palstalta?
      Seksi kuuluu toki miehen ja naisen väliseen suhteeseen (mieluiten avioliitto), mutta on kornia alkaa siteerata Raamattua näiden ns tositarinoitten lomassa.

      • Anonyymi

        Kolmiyhtenäisen Jumalan kolme persoonaa:
        - Isä - persoona
        - Pyhä Henki - persoona
        - Poika - persoona

        Hassua:

        Luukkaan evankeliumi:
        1:34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?" 
        1:35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi. 

        (Pst! Ei kerrota uskiksille!)🤫


        Matteuksen evankeliumi:
        1:24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä 
        1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus. 

        - eikä yhtynyt häneen, ennenkuin ...
        😇

        "ennenkuin" ???
        🤔

        - EIKÄ YHTYNYT HÄNEEN, ENNENKUIN ...
        😱

        (Pst! Ei kerrota tätäkään uskiksille!)🤫




        Matteuksen evankeliumi:
        1:24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä.
        😵‍💫
        "kihlattunsa"
        "vaimonsa"
        😎

        Luukkaan evankeliumi:
        2:4 Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua, 
        2:5 verolle pantavaksi Marian, kihlattunsa, kanssa, joka oli raskaana. 
        😵‍💫
        "vaimonsa"
        "kihlattunsa"
        😎


      • Anonyymi

        Kannatais pysyä uskisten omilla palstoillaan eikä tulla tälle seksinovellipalstalla poistatteleen seksinovelleja.
        Kun ne uskikset täällä seksinovellipalstalla nyt kuitenkin ovat niin tehdään heille olo täällä kotoisaksi.
        Ja kun uskisten omilla palstoilla sensuuri myös jyllää niin paremmassa turvassa nämä kirjoitukseni täällä ovat kuin siellä, tai ainakaan eivät ihan samalla sekunnilla täällä joudu poistoon kuten siellä, mutta tahtoo ne määrätä ja sensuroida täälläkin, ne uskikset meinaan.

        Toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatais pysyä uskisten omilla palstoillaan eikä tulla tälle seksinovellipalstalla poistatteleen seksinovelleja.
        Kun ne uskikset täällä seksinovellipalstalla nyt kuitenkin ovat niin tehdään heille olo täällä kotoisaksi.
        Ja kun uskisten omilla palstoilla sensuuri myös jyllää niin paremmassa turvassa nämä kirjoitukseni täällä ovat kuin siellä, tai ainakaan eivät ihan samalla sekunnilla täällä joudu poistoon kuten siellä, mutta tahtoo ne määrätä ja sensuroida täälläkin, ne uskikset meinaan.

        Toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia!

        P.S. Sain hyvän idean! Jätä tämä viestiketju avaamatta ja viestit täältä lukematta, sillä eihän kenelläkään ole oikeutta sinua vaatia ja/tai pakoittaa sitä tekemään.
        Ja koska nämä viestini perustuvat vahvalle faktaperustalle, elikkä Raamatulle, niin ovathan nämä täysin asiallisia.
        Tiesitkö muuten että Aabraham ja Saara olivat sisarpuolia keskenään, sama isä, eri äiti.
        Harrastivat seksiä ja kun sisko ei veljensä kanssa saaneet omaa lasta niin Saarasisko pakoitti orjatyttönsä Aabrahamveljensä raiskattavaksi, jotta olisi tältä sitten saanut tämän synnyttämän lapsen itselleni.
        Siinä sinulle raamatullista Seksiä ja löytyy sieltä seksiä lisääkin. Tyytyväinen nyt?


      • Anonyymi

        Jeesuksen Kristuksen, Daavidin pojan, ...., syntykirja.

        Matteus
        1:1-17 (18-19)

        Tämä ei ole Jeesuksen syntykirja, ja noista 17 jakeesta vain 1 jae [1:16] liittyy Jeesukseen, muut 16 jaetta eivät.
        Tämä on Joosefin, Marian miehen syntykirja.

        Raamatun tekstien väärentäjien jäljiltä,
        Tämä ei ole Jeesuksen sukupuu, vaan Joosefin sukupuu, jonka Raamattu jyrkästi kieltää olleen Jeesuksen isän.
        Joosef oli Daavidin sukua, eikä Jeesus siis voinut isäpuolensa Joosefin kautta kuulua Daavidin sukuun.
        Raamatusta ei löydy ainuttakaan kohtaa, josta suoraan kävisi ilmi, että mihin sukuun Jeesuksen äiti Maria olisi kuulunut.
        Jeesus ei siis Raamatun mukaan kuulunut Daavidin sukuun

        Jos Jeesus nyt kuitenkin isänsä kautta kuuluisi Daavidin sukuun, niin silloinhan Jumalien pitäisi olla kuningas Daavidin jälkeläisiä, koska sekä Isä-Jumala-persoonan, että myöskin PyhäHenki-Jumala-persoonan Raamattu väittää kummankin olleen Jeesuksen isän.
        Jeesuksella olisi siis ollut kaksi Jumalaa isänään.
        Tapelkoot Jumalat kahdestaan keskenään isyyksistään Jeesukseen, mutta sen tiedän, etten silloin ollut paikan päällä, kun Jeesus siitettiin, joten en sano tuohon asiaan juuta tai jaata.

        Eikä tämäkään ole Jeesuksen sukupuu, samoin perustein.

        Luukas
        3:23-38

        [3:23 ..., ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika]

        "niinkuin luultiin" = myöhempi, vuoden 325 jälkeen tehty lisäys ja väärennös.

        Joosef korjasi nuoren aviottoman ja raskaana olevan "neitsyen" [almah = nuori nainen ≠ neitsyt]
        kadulta (kun avaa ulko-oven, niin sen takaa löytyy katu) kotiinsa.

        Joosef oli Jeesuksen biologinen isä.
        Kaikki Joosefin perheen tunteneet naapurit ja tutut, pitivät Joosefia Jeesuksen biologisena isänä.

        Markus, Johannes, Paavali j.n.e. , eivät tienneet, eivätkä edes olleet kuulleetkaan mistään Jeesuksen neitsyestä syntymisestä tai että Jeesuksen äiti olisi mikään neitsyt ollut.

        TIETOISKU!

        ONANOINTIIN TARVITAAN NAINEN!

        onnistuuhan se yksinkin, mutta naisen kanssa, on se paljon raamatullisempaa, ja olisihan siinä juttuseuraa onanoimisen ajaksi.

        1.Mooseksen kirja:
        38:8 Niin Juuda sanoi Oonanille: "Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi". 
        38:9 Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. 
        38:10 Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla. 

        Tuon jakeen 38:9 onanoinnissa/ehkäisyssä, varmaankin pohja lahkoille, jotka eivät hyväksy ehkäisyä.

        No siinähän sitä tuli seksiäkin Raamatusta tälle seksipalstalle.


    • Anonyymi

      Jeesuksella oli veljiä Taivaassa, ja jos on veljiä, niin onhan niitä silloin oltava myöskin siskoja.

      Job:
      1:6 Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa. 
      1:7 Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta". 

      Olen kuullut vanhojen ja viisaiden uskovaisten sanovan, että Jeesus on Jumala, että Raamattu on Jumalan Sanaa.

      Korkea Veisu:
      4:9 "Olet lumonnut minut, siskoni, morsiameni, lumonnut minut yhdellä ainoalla silmäykselläsi, yhdellä ainoalla kaulakoristeesi käädyllä.
      4:10 Kuinka ihana onkaan sinun rakkautesi, siskoni, morsiameni! Kuinka paljon suloisempi viiniä on sinun rakkautesi, suloisempi kaikkia balsameja sinun voiteittesi tuoksu! 
      8:8 "Meillä on pieni sisko, jolla ei vielä ole rintoja. Mitä teemme siskollemme.......

      Ei, ei... riittää.. tuohan on aivan liian vahvaa seksitekstiä uskiksille.
      Pistäisivät sen heti poistoon jos sen näkisivät.

    • Anonyymi

      Tulevia Jumalan Valtaistuimella istuvia Jumalia, Jeesuksen kaltaisiksi "Jumaliksi" tulleita, nykyisiä "Matti Meikäläisiä",
      ei passaa ärsyttää, koska he voivat taivaasta käsin "Jumalina" kostaa meille/niille, joista eivät täällä maan päällä pitäneet, kun eivät täällä heille hattua nostaneet ja heitä tarpeeksi syvään kumartaneet, heidän ihmisiä täällä maan päällä keskuudessamme ollessaan.
      Nykyisten uskiksien, tulevien Herrojen pelko on viisauden alku jos mikä.


      Luukkaan evankeliumi:
      22:29 ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, 
      22:30 niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. 

      2.Korinttolaiskirje:
      3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki. 

      1.Johanneksen kirje:
      3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on. 


      Ilmestyskirja:
      3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

      • Anonyymi

        Täällä, näillä palstoilla ne nuo meidän rakkaat tulevat tuomarimme ahkerasti ympäri vuorokaudet harjoittelevat tulevaan jumalalliseen tuomarinvirkaansa, Jumalaa taivaassa Tämän Valtaistuimella istuen tuuraamaan.
        Tuomioitaan jakelevat sinne tänne, milloin mistäkin syystä.

        Mutta moni heistä tarvitsee treenausta ja yksityisopetusta meiltä.
        Enemmän Pontevuutta ja auktoriteettiä ääneen!
        Noin.. sillä lailla.. No tuohan kuulostaa jo paljon paremmalta!

        ...Joudut he.. he...
        Kovempaa, kovempaa, huuda niin että kuulijat pelosta tärisevät ja housupyykkiä heille tulee!
        ...JOUDUT HE.. HE...
        Juuri niin, he, he, ja hauskaa tulee teillä tulevilla tuomareillamme taivaassa olemaan!

        Jaa että suuruudenhulluutta uskiksilta, luulla jumalaksi tulevansa?
        Poistetaan tuon sanan alkuosasta puolet pois, niin päästään lähemmäksi totuutta.

        Ja kun nyt täällä seksipalstalla ollaan, niin kaikki Korkeaa Veisua lukemaan ja runkkaamaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe