Mukava nainen on

Anonyymi-ap

Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimmat naiset ovat ympärilläni ja iloisia, niin silti vain sinua mietin. En tiedä miksi tämä on niin hullua ajatella, että minun kaltainen mies vain nirsoilee vaikka koko maailma olisi tarjolla. Johtuu sinusta tiedän sen. Olet nainen ainoa jota voin aidosti edes kuvitella vierelleni. Sinä vain saat sydämeni sykkimään ja värit loistamaan.

Että älä kiltti ehdota muille muita. Sinuun rakastuin. Ensimmäinen olet joka sai minut tajuamaan mitä rakkaus on.

Voi kun tietäisin sinut ja avaisit minulle sydäntäsi. Kertoisit että olen oikeasti oikeassa tai väärässä. Tahdon tietää totuuden ja olla kaikesta huolimatta sinulle hyvä mies. Vaikka vain tuttuna jos tosiaan olet paremman löytänyt, jota rakastat ja tahdot hänestä pitää kiinni. Ihan oikeasti olen valmis luopumaan sinusta onnesi tähden. Olet ihanin nainen jonka ikinä olen tavannut.

Ps. Rakastan jostain syystä sinua kun olet kiukkuinen tai kiireinen. Tuntuu että elämäni olisi täydellistä jos sinä olisit minulle hymysi ja kiukkusi jakamassa. Rakastan sitä miten minua katsot.

A-naiselle

54

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko kauniimpia

      • Anonyymi

        Miten sanoisin kauniisti, että ovat kauniita ja ihania ihmisiä, mutta eivät ole kauniimpia. Sydämeni nainen on kuin lilja ohdakkeiden keskellä. Kirkkain tähti kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sanoisin kauniisti, että ovat kauniita ja ihania ihmisiä, mutta eivät ole kauniimpia. Sydämeni nainen on kuin lilja ohdakkeiden keskellä. Kirkkain tähti kaikista.

        Ihan nätisti sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nätisti sanoit.

        Kiva, kiitos. Vaikea ilmaista tätä tunnetta, kun ei kenestäkään ketään vikaa ole ja aivan mahtavia sieluja aivan jokainen, mutta kun sitten on vain hän yksi jota haluan ja kaipaan. En ikinä halua olla törkeä naiselle ja välillä tuntuu että olen kuin kylmä kivi kun suojelen sydäntäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sanoisin kauniisti, että ovat kauniita ja ihania ihmisiä, mutta eivät ole kauniimpia. Sydämeni nainen on kuin lilja ohdakkeiden keskellä. Kirkkain tähti kaikista.

        Voi voi kyllä on kaunista! Kyllä nyt kannattaisi A-naisen heittäytyä oitis sydän auki tarjottimella tälle ap-miehelle. Ei kannata kävellä onnensa ohi! Voi jäädä luu käteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kyllä on kaunista! Kyllä nyt kannattaisi A-naisen heittäytyä oitis sydän auki tarjottimella tälle ap-miehelle. Ei kannata kävellä onnensa ohi! Voi jäädä luu käteen!

        Kivasti totesit. Lämmittää sydäntä sanasi, kiitos. Vaikea sanoa kuitenkin, että vaikka hän on maailmani ja rakkaimpani ja rehellisesti tahdon hänen heittäytyvän syliini, niin en silti häntä voi omistaa sillä tavalla niinkuin kontrolloivasti tai päättäen hänen elämästään.

        Ymmärrän että hän on ihminen siitä huolimatta että hän on nainen ja elämäni rakkaus. Kuunnella ja kommunikoida tahdon. Seurata hänen merkkejään ja reaktioitaan, jotta opin tuntemaan hänet. Hellästi kuin kukkaa kämmenellä. Herkällä korvalla, jotta kuulisin jokaisen hänen tunteensa ja tarpeensa. Niinkuin kasvia hoidetaan sen mukaan mitä tarvitsee, jotta se eläisi elämäänsä parhaana ja onnelisimpina yksilönä.


    • Anonyymi

      jussille?

      • Anonyymi

        Onko Jussi "A-nainen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jussi "A-nainen"?

        täällä voi olla kuka vaa mitä vtun vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä voi olla kuka vaa mitä vtun vaa

        Oletko jotenkin stressaantunut kenties? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin stressaantunut kenties? Sivusta

        nojaa


    • Anonyymi

      Sinun kaltainen mies? Mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Minusta tykätään paljon. Olen kuitenkin aina selvinnyt kun mieleeni tuli ennen unelma jostain kauniin täydellisestä ja sydäntä hellivästä lämmöstä. Nykyään selviän kun mietin häntä A-naista, josta tuli realisoitunut unelmani ihanne naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tykätään paljon. Olen kuitenkin aina selvinnyt kun mieleeni tuli ennen unelma jostain kauniin täydellisestä ja sydäntä hellivästä lämmöstä. Nykyään selviän kun mietin häntä A-naista, josta tuli realisoitunut unelmani ihanne naisesta.

        Tykätäänkö siitä naisesta yhtä paljon kuin sinust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykätäänkö siitä naisesta yhtä paljon kuin sinust

        Voi kuule... pelkkää hyvää ja suoranaista ihmetystä olen muilta hänestä kuullut. Niinkuin että miten voi olla tuollainen nainen olemassa. Hän on kuin enkeli ihmisten keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule... pelkkää hyvää ja suoranaista ihmetystä olen muilta hänestä kuullut. Niinkuin että miten voi olla tuollainen nainen olemassa. Hän on kuin enkeli ihmisten keskellä.

        Sitä varmaan se toivookin että niin hänet nähtäisiin. Silti pelkää ikäviä sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varmaan se toivookin että niin hänet nähtäisiin. Silti pelkää ikäviä sanoja.

        Hän on sydämellinen ja herkkä. Erittäin ystävällinen ja huomaavainen. Varmaan hänelle ei ole oltu aina niin ihania kuin hän on esim minulle ja siksi hän tietää mikä valtava tuska on sellaiseen joutua. Sensitiivisenä hyväntekijänä hän ei koskaan halua muiden kokevan samaa. Niin paljon voi yksikin sana satuttaa sielua aitoa.


    • Anonyymi

      Jos tuo olisi häneltä niin olisin hämilläni

      • Anonyymi

        Miksi olisit hämmilläsi? Nyt heräsi mielenkiinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisit hämmilläsi? Nyt heräsi mielenkiinto.

        Varmaan tuon äärimmäinen kiinnostus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuon äärimmäinen kiinnostus.

        Niin. Tunnetta joka ei tule maailmasta vaan sydämestä. Vaikea selittää miten olen suorastaan retkahtanut tähän mysteeriseen elämäni valoon. Hänen näkemisensä herättää tunteita joita en vastaavia ole ikinä kokenut. En järjellä osaa sanoa kuin, että erittäin hyvännäköinen, kaunis ja niin vallattoman seksikäs pakkaus. Mukava, asiallinen, ihana, sydäntä lämmittävä, tomera. Erittäin reaktiivinen. Sydämeni taas yksinkertaisesti sanoo, että rakastan häntä naista ja mene hänen luo. Halaa, suutele, helli. Pidä huolta ja hyvänä. Kerro hänelle kaikki ja kuuntele hänen ääntään. Rakasta häntä ja et voi muutakuin rakastaa.

        Hän on täydellinen minulle. Hän vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tunnetta joka ei tule maailmasta vaan sydämestä. Vaikea selittää miten olen suorastaan retkahtanut tähän mysteeriseen elämäni valoon. Hänen näkemisensä herättää tunteita joita en vastaavia ole ikinä kokenut. En järjellä osaa sanoa kuin, että erittäin hyvännäköinen, kaunis ja niin vallattoman seksikäs pakkaus. Mukava, asiallinen, ihana, sydäntä lämmittävä, tomera. Erittäin reaktiivinen. Sydämeni taas yksinkertaisesti sanoo, että rakastan häntä naista ja mene hänen luo. Halaa, suutele, helli. Pidä huolta ja hyvänä. Kerro hänelle kaikki ja kuuntele hänen ääntään. Rakasta häntä ja et voi muutakuin rakastaa.

        Hän on täydellinen minulle. Hän vain on.

        Edelleen niin hämmentävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen niin hämmentävää.

        Olen hipaissut häntä vain kädestä. Silti kuin tulivuori sydämeni täyttyy onnesta, riemusta, ilosta ja rakkaudesta. Suorastaan vähän pelkään mikä hyökyaalto olisi häntä halata. Entä sitten suudelma? Tai edes ajatus yhteisestä ajasta?! Tai vaikka saunominen yhdessä!!!?

        Voi luoja... yritän suojella itseäni näissä ajatukissa. Niin ihanan vaikeata kaikki tämä on. Laura Voutilaista lainaten "Mä en kestä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tunnetta joka ei tule maailmasta vaan sydämestä. Vaikea selittää miten olen suorastaan retkahtanut tähän mysteeriseen elämäni valoon. Hänen näkemisensä herättää tunteita joita en vastaavia ole ikinä kokenut. En järjellä osaa sanoa kuin, että erittäin hyvännäköinen, kaunis ja niin vallattoman seksikäs pakkaus. Mukava, asiallinen, ihana, sydäntä lämmittävä, tomera. Erittäin reaktiivinen. Sydämeni taas yksinkertaisesti sanoo, että rakastan häntä naista ja mene hänen luo. Halaa, suutele, helli. Pidä huolta ja hyvänä. Kerro hänelle kaikki ja kuuntele hänen ääntään. Rakasta häntä ja et voi muutakuin rakastaa.

        Hän on täydellinen minulle. Hän vain on.

        sanaton.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hipaissut häntä vain kädestä. Silti kuin tulivuori sydämeni täyttyy onnesta, riemusta, ilosta ja rakkaudesta. Suorastaan vähän pelkään mikä hyökyaalto olisi häntä halata. Entä sitten suudelma? Tai edes ajatus yhteisestä ajasta?! Tai vaikka saunominen yhdessä!!!?

        Voi luoja... yritän suojella itseäni näissä ajatukissa. Niin ihanan vaikeata kaikki tämä on. Laura Voutilaista lainaten "Mä en kestä".

        Ohi. Ei ole hipaissut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hipaissut häntä vain kädestä. Silti kuin tulivuori sydämeni täyttyy onnesta, riemusta, ilosta ja rakkaudesta. Suorastaan vähän pelkään mikä hyökyaalto olisi häntä halata. Entä sitten suudelma? Tai edes ajatus yhteisestä ajasta?! Tai vaikka saunominen yhdessä!!!?

        Voi luoja... yritän suojella itseäni näissä ajatukissa. Niin ihanan vaikeata kaikki tämä on. Laura Voutilaista lainaten "Mä en kestä".

        En kyllä kehtaisi saunoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä kehtaisi saunoa

        Vaikeahan se olisi kanssasi vain saunoa. Tuijottaisin vain sinua ja varmaan koko ajan olisin käsilläni sinussa kiinni. Jatkuvasti hehkuen onnesta ja ilosta kun sinusta kaiken kauniin tuntisin. Lauteilla makaisit sylissäni ja antaisit minun vaan rakastaa sinua kuten rakastan.

        Tiedät että kuuntelen sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeahan se olisi kanssasi vain saunoa. Tuijottaisin vain sinua ja varmaan koko ajan olisin käsilläni sinussa kiinni. Jatkuvasti hehkuen onnesta ja ilosta kun sinusta kaiken kauniin tuntisin. Lauteilla makaisit sylissäni ja antaisit minun vaan rakastaa sinua kuten rakastan.

        Tiedät että kuuntelen sinua.

        Suudeltavat kummut nolottaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suudeltavat kummut nolottaisi

        Voi luoja että sait minut sekaisin yhdellä vastauksella. Nyt mietin vain kumpujasi ja teet minulle tosi vaikean paineen. Pyyhkeen tarjoan sinulle kyllä. Vaikea käsittää miten naisena koet, kun minä miehenä vaan suorastaan himoitsen täydellistä ihoasi ja sinun muhkeita kumpujasi. Tiedän vaan, että kauneimmat ja täydellisimmät löytäisin pyyhkeesi alta. Voi luoja että olet kaunis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja että sait minut sekaisin yhdellä vastauksella. Nyt mietin vain kumpujasi ja teet minulle tosi vaikean paineen. Pyyhkeen tarjoan sinulle kyllä. Vaikea käsittää miten naisena koet, kun minä miehenä vaan suorastaan himoitsen täydellistä ihoasi ja sinun muhkeita kumpujasi. Tiedän vaan, että kauneimmat ja täydellisimmät löytäisin pyyhkeesi alta. Voi luoja että olet kaunis!

        Oletko nähnyt kummut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt kummut

        Vaatteiden läpi olen vaan muotoja saanut nyt ihailla ja unelmana on nähdä hänet kaikessa kauneudessaan ilman kankaita. Voi Luoja kun on tehnyt mestariteoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja että sait minut sekaisin yhdellä vastauksella. Nyt mietin vain kumpujasi ja teet minulle tosi vaikean paineen. Pyyhkeen tarjoan sinulle kyllä. Vaikea käsittää miten naisena koet, kun minä miehenä vaan suorastaan himoitsen täydellistä ihoasi ja sinun muhkeita kumpujasi. Tiedän vaan, että kauneimmat ja täydellisimmät löytäisin pyyhkeesi alta. Voi luoja että olet kaunis!

        Tarkoitti pyöreää kumpu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti pyöreää kumpu

        En tiedä mitä tarkoitat nyt tarkalleen, mutta sanon nyt että naisella on upea vartalo kaikinpuolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteiden läpi olen vaan muotoja saanut nyt ihailla ja unelmana on nähdä hänet kaikessa kauneudessaan ilman kankaita. Voi Luoja kun on tehnyt mestariteoksen.

        Tuollaiset puheet ujostuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset puheet ujostuttaa

        Tekee sinusta vaan enemmän vastustamattomamman ja himoittavan. Voi kun muuttuisit ihan punaiseksi ja helpottuneeksi. Näkisin kasvoillasi onnen hehkun ja tietäisin, että nyt on hän rakas tyytyväinen. Elämän ilot jakaa kanssasi vain haluan.


      • Anonyymi

        Vatsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset puheet ujostuttaa

        "Elämän ilot kanssasi jakaa vain haluan"
        Tarkoitan siis että en minä vain yhtä asiaa sinussa halua, vaan sitä että vain kanssasi sitä haluan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsa?

        Juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        Anna minun laskea käteni vatsallesi ja pitää maailmaa käsissäni.


    • Anonyymi

      En ole sinua tyrkyttänyt kelleen. Mutta olen niin epätietoinen kaikesta, täysin ulalla. Olet söpö kaikissa noissa kuvissa mitä olen nähnyt kun en tiedä sun todellista naamaa. "Naamaton" mies. Niin mä oon mikä oon lauloi joku aikoinaan. Joo, oot mun mielessä mut kaikki jotenkin alkaa olemaan pelkkää usvaa joka aamuisin peilautuu järven pinnasta. Tiedän että olet rehellinen ja hyvä mies, rakastettava. Mutta joo näillä taas mennään etiäpäin. Hyvää viikonloppua, kyllä tämä tästä kun ei muistele menneitä vaikka oon ihan out kaikesta menneestä. Haluisin niin tietää siitä enemmän, kaiken. Jos nyt olisit hän, kyl sä varmaan tiedät. ❤️
      p.s.ketä katsoit???

      • Anonyymi

        Kasvoni hänelle olen näyttänyt ja kuviani ei tietääkseni ole nähnyt. Ihana viestisi ei kuitenkaan mene hukkaan, sillä tunnetta me kaikki tarvitsemme. Järven pinta heijastaa kuin tunteiden vesi, joka virtaa syvällä sisimmämme.

        Katsoin häntä kenelle minut osoitit. En vaan voi nähdä kuin sinut. Vastaan kuin hänelle.


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän aloittajan jotenkin toimia,ettei haave nainen katoa näkyvistä???? Esim;vieraan matkaan????

      • Anonyymi

        Minä haluan hänen olevan onnellinen. Rehellisesti hän on oikeasti niin hyvä nainen, että ansaitsee vain parhautta. Vähättelemättä yhtään itseäni niin kyllä hän tietää mikä on hänelle oikein ja mikä ei. Jos toisen miehen hän valitsee, niin en voi muutakuin olla onnellinen hänen puolestaan. Luotan häneen 110% prosenttisesti.


    • Anonyymi

      Onko eri vai sama määrä kirjaimia sun ja A-naisen etunimissä?

      • Anonyymi

        Hänen nimessään on enemmän kirjaimia kuin minun nimessäni.


    • Anonyymi

      Tämä selittäisikin kaiken.

      • Anonyymi

        Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin.

        Ethän vedätä muita, kun on noin selvät tunteet A-naista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vedätä muita, kun on noin selvät tunteet A-naista kohtaan.

        En. Sellainen olisi väärin aivan kaikkia kohtaan.


    • Anonyymi

      APL: Tuossa oli paras kohta se kun kerrot että kun henkilö on kiireinen ja kiukkuinen niin on kovaa settiä.


      Itse ajattelen samoin. Asennetta.

      • Anonyymi

        Tulee jotenkin suo, kuokka ja Jussi meininki mieleen hänestä. Rakastan sitä fiilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee jotenkin suo, kuokka ja Jussi meininki mieleen hänestä. Rakastan sitä fiilistä.

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Alli Paula Lehto-Köngäs-Kailotkoski?


    • Anonyymi

      Tuohon että saat pitäjän kauneimmat pörrään ympärilläs ei si ihan vähä riitä jos ei ole vähintään vitusti rahaa tilillä et pelkäl ulkonäöllä et tuohon pysty

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1818
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      131
      1104
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      116
      1098
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      833
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      802
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      763
    7. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      716
    8. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      710
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      707
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      679
    Aihe