Katselijaa

Anonyymi-ap

Ollaan mukava pari keski-suomesta. Ikää n. 45.
Meillä me molemmat ollaan ajateltu ja keskusteltu että olisi mukava ottaa vieras mies katselemaan rakasteluamme.

Kysymmekin kuinka yleistä tällainen on ja millaisia kokemuksia tämän kokeneilla on.

Kiitos etukäteen asiallisista kommenteista.

53

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä toteutuuko tuo monella livessä mutta kyllä siitä moni ainakin fantasioi.."tulla nähdyksi" on aika yleinen.

• Anonyymi

Olisi kiinnostavaa nähdä vaimosi ja sinun alastonkuvia vaimoni haluaisi nähdä sinun munan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa nähdä vaimosi ja sinun alastonkuvia vaimoni haluaisi nähdä sinun munan.

jotain on itsestä..vaimosta ei paljasta..

• Anonyymi

En kokennu muuten kun kimppakuvioissa. Olisin kyllä halukas tulla kokeilemaan millainen kuvio olisi

• Anonyymi

Tosi mielenkiintoista

• Anonyymi

Hyviä kokemuksia.
      Noin kymmenen kertaa ollaan onnistuttu tässä.
      Paremmin onnistuu ulkomailla koska, miehet on siellä rennompia ja fiksumpia kun suomessa.
      Ollaan hiukan teitä iäkkäämpi pariskunta ja vaimo on tästä tykännyt koko ajan mutta pidän siitä itsekkin.
      Katselijana molemmat tykätään jos on iäkkäämpi mies.

• Anonyymi

Hei, kyllä katselu kiinnostaa, olen iäkkäämpi mies,missä olette.

• Jos tampereelta niin ihana olisi katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olet ja missäpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuu tai kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VASTAILE HETI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VASTAILE HETI

Harmi kun ootte noin kaukana . Mä itse forssassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun ootte noin kaukana . Mä itse forssassa

Mutta kiinnostaa ihan hitosti😊

• Anonyymi

En osaa kuinka monella toteutuu, varmaan niillä joilla rohkeus viedä seksinsä uudelle tasolle ja myös toteuttaa se. Itse olen aina haaveillut päästä näkemään parin rakastelua, joten olisin hyvin kiinnostunut!
      Mies Jkl

• Sama juttu 65v JKL

• Anonyymi

Vaimoni kanssa panemme usein tilanteissa, joissa joku mahdolisesti voisi katsella. Emme halua katselijaa liian lähelle tai kontaktiin. Ja mielenkiintoisempaa on, kun tilanne tulee katselijalle yllätyksenä.

Vaimoni myös vilauttelee nykyään lähes missä ja milloin vain minulle ja samalla toivomme ja etsimmekin tilanteita, että joku muukin sen näkisi.

Mutta varsinaista sovittua katselijaa emme halua. Se ei tunnu meille sopivalta.

• Anonyymi

Mitäs olet. Ei sun tarvinnut tuota tulla kertoo ittestäs Kyllä täällä on huomattu ja kaikkien tiedossa jo oli.

• Anonyymi

Wow, wow ja wow. Sä yllätät joka päivä aivan uudella tavalla! Hienoa!

• Anonyymi

Tällaista etäältä tapahtuvaa seuraamista olisi miellyttävä harrastaa sellaisen parin kanssa, joka haluaa tulla nähdyksi ilman kontaktia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet. Ei sun tarvinnut tuota tulla kertoo ittestäs Kyllä täällä on huomattu ja kaikkien tiedossa jo oli.

Useimmat nauttivat, kun saavat huomiota. Narsistin on valmis myymään itsensä huomiolle, vaikka sitten oman arvokkuutensa kustannuksella.

• Anonyymi

Me asutaan kaupunkialueella 3kerros ja kadun toisella puolella rakennetaan 6kerroksista asuintaloa.
        Vaimo aukaise sälekaihtimet klo 8.00 ollen alasti nyt kun rakennus on runkoosalta jo 4kerros niin sieltä näkee hyvin meille.
        Miehet raksalla ovat ponganneet vaimoni.
        Kaiteella on ollut viikon noin 10 miestä katsomassa vaimoni alastonta vartaloa.
        Vaimoni nauttii ja näyttää itseään kun miehet kstselee kun vaimo esittelee itseään miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me asutaan kaupunkialueella 3kerros ja kadun toisella puolella rakennetaan 6kerroksista asuintaloa.
        Vaimo aukaise sälekaihtimet klo 8.00 ollen alasti nyt kun rakennus on runkoosalta jo 4kerros niin sieltä näkee hyvin meille.
        Miehet raksalla ovat ponganneet vaimoni.
        Kaiteella on ollut viikon noin 10 miestä katsomassa vaimoni alastonta vartaloa.
        Vaimoni nauttii ja näyttää itseään kun miehet kstselee kun vaimo esittelee itseään miehille.

Suostuuko vaimo tyydyttämään itseään katseiden alla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostuu ja haluaisi kutsua jonkun miehistä päiväkahville kun tunnistavat vaimon kun lähtee asioille.

• Anonyymi

olen saanut pariinkertaan seurata aktia . Ja vaimoihminet halusi että nuolen aluksi..
      Mahtavaa.

• Anonyymi

Naiset innokkaita taidokkaalle miehille. Siksi haluankin kielitaidon pysyvän. Posliini
      pimpat mahtavia...

• Anonyymi

Moi mukava pari,
      Tässä olisi JKL:sitä asiasta kiinnostunut kiva, akateemisesti koulutettu, 180/90, 50:en mies.
      Vaihtelesimmko ajatuksia s-postitse, tähän kun tulee turhia väliin huuteli joita?
      -M JKL

• Anonyymi

Ketä paria tarkoitat ??

• Anonyymi

Olisi ihanaa jos löytyisi Satakunnasta pari joka pitäisi katselusta.
      Mielellään nuorempi
      M42

• Anonyymi

Sopii myös jos halua katsella minua hoitelemassa nuorikkoasi 😉
        M42

• Anonyymi

Jumalan siunaus!. Teidän sairaus on varmasti raskas kantaa mukana päivästä toiseen, jos ette tiedä niin Suomesta löytyy paljon hyviä psykologeja joka osaa ohjata teidät takaisin ihmisen normaaliin ajatteluun ja elämään.

• Anonyymi

Voisitko hieman avata tätä "normaalia" ajatteluasi ja elämääsi?

• Anonyymi

Oishan kiihottavaa katsoa kuinka kulli painuu pilluun ja taas nousee ja kuinka kiimainen pillu kiihottuu.
      Naimisen äänet antais lisämakua katseluun.
      olen eläkemies Savosta.
      Kumisaappaan kärjellä pillua koettelisisin

• Anonyymi

Olen 55v mies, joka työn merkeissä liikkuu ympäri Suomea. Minulla on usealla paikkakunnalla tuttu pariskunta, jonka touhuja käyn katselemassa. Tyydytän samalla itseäni.
      Nautinnollista....

• Anonyymi

Miten päästä mukaan näihin ryhmäjuttuihin? T:komea mies 49 v

• Anonyymi

Niin että antaa yhteystiedot.

• Anonyymi

Sähköpostia???? Tms????

• Anonyymi

Olisi mukavaa päästä katselemaan kotikurin antamista naiselle ja vaikka avustamaan asiassa. Mies 63

• Mielelläni tulisin. Haaveillut monia monia kertoja. Olen seurallinen ja hyvä käytökseltäni. Mutta ujo niissä asioissa siksi Teidän ehdottama olisi mieleen.
      T

• Anonyymi

Voin tulla katselemaan. Miten teihin saa yhteyttä?

• Anonyymi

Hotellien auloista löytyy usein katseluseuraa.

• Anonyymi

Hotellien auloissa on tullut hyviä hetkiä koettua vaimon paljastellessa rohkeasti.

• Anonyymi

Upeaa.
      Tulisin mielelläni katselemaan....
      Oon 60v wanha Rokkimies Maaningalta.

• Anonyymi

Olen lukuisia kertoja nähnyt kun pariskunnat nai ,tosin pariskunnat eivät ole olleet tietoisia siittä että heidän panoa seurataan ,löysin aikoinaan paikan jossa salaparit käyvät ja nähnyt hyvinkin läheltä nussimista .

• Anonyymi

tervetuloa 50v miehen luo saunoon,nauttimaan

• Anonyymi

Ison kyrvän omistava haluaisi katsoa ja tyydyttää samalla

• Joo olen keskisuomesta kivaa olis katsoo ja ruokatauko tai puhelin kaiuttimelle niin huohotetaan ja saamme orkut

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut mutta asun sen verran pitkällä etten pääse paikalle.
      Olisin kuitenkin halukas katselemaan kuvia tai filmin pätkiä teistä.

• Anonyymi

Asun jkl ja olen kiinnostunut

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      7522
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5638
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2673
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      203
      1494
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      966
    Aihe