Ollaan mukava pari keski-suomesta. Ikää n. 45.
Meillä me molemmat ollaan ajateltu ja keskusteltu että olisi mukava ottaa vieras mies katselemaan rakasteluamme.
Kysymmekin kuinka yleistä tällainen on ja millaisia kokemuksia tämän kokeneilla on.
Kiitos etukäteen asiallisista kommenteista.
Katselijaa
53
2968
Vastaukset
En tiedä toteutuuko tuo monella livessä mutta kyllä siitä moni ainakin fantasioi.."tulla nähdyksi" on aika yleinen.
- Anonyymi
Olisi kiinnostavaa nähdä vaimosi ja sinun alastonkuvia vaimoni haluaisi nähdä sinun munan.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa nähdä vaimosi ja sinun alastonkuvia vaimoni haluaisi nähdä sinun munan.
jotain on itsestä..vaimosta ei paljasta..
- Anonyymi
En kokennu muuten kun kimppakuvioissa. Olisin kyllä halukas tulla kokeilemaan millainen kuvio olisi
- Anonyymi
Tosi mielenkiintoista
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia.
Noin kymmenen kertaa ollaan onnistuttu tässä.
Paremmin onnistuu ulkomailla koska, miehet on siellä rennompia ja fiksumpia kun suomessa.
Ollaan hiukan teitä iäkkäämpi pariskunta ja vaimo on tästä tykännyt koko ajan mutta pidän siitä itsekkin.
Katselijana molemmat tykätään jos on iäkkäämpi mies.- Anonyymi
Hei, kyllä katselu kiinnostaa, olen iäkkäämpi mies,missä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet ja missäpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuu tai kuopio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VASTAILE HETI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VASTAILE HETI
Harmi kun ootte noin kaukana . Mä itse forssassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun ootte noin kaukana . Mä itse forssassa
Mutta kiinnostaa ihan hitosti😊
- Anonyymi
En osaa kuinka monella toteutuu, varmaan niillä joilla rohkeus viedä seksinsä uudelle tasolle ja myös toteuttaa se. Itse olen aina haaveillut päästä näkemään parin rakastelua, joten olisin hyvin kiinnostunut!
Mies Jkl - Anonyymi
Vaimoni kanssa panemme usein tilanteissa, joissa joku mahdolisesti voisi katsella. Emme halua katselijaa liian lähelle tai kontaktiin. Ja mielenkiintoisempaa on, kun tilanne tulee katselijalle yllätyksenä.
Vaimoni myös vilauttelee nykyään lähes missä ja milloin vain minulle ja samalla toivomme ja etsimmekin tilanteita, että joku muukin sen näkisi.
Mutta varsinaista sovittua katselijaa emme halua. Se ei tunnu meille sopivalta.- Anonyymi
Mitäs olet. Ei sun tarvinnut tuota tulla kertoo ittestäs Kyllä täällä on huomattu ja kaikkien tiedossa jo oli.
- Anonyymi
Wow, wow ja wow. Sä yllätät joka päivä aivan uudella tavalla! Hienoa!
- Anonyymi
Tällaista etäältä tapahtuvaa seuraamista olisi miellyttävä harrastaa sellaisen parin kanssa, joka haluaa tulla nähdyksi ilman kontaktia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet. Ei sun tarvinnut tuota tulla kertoo ittestäs Kyllä täällä on huomattu ja kaikkien tiedossa jo oli.
Useimmat nauttivat, kun saavat huomiota. Narsistin on valmis myymään itsensä huomiolle, vaikka sitten oman arvokkuutensa kustannuksella.
- Anonyymi
Me asutaan kaupunkialueella 3kerros ja kadun toisella puolella rakennetaan 6kerroksista asuintaloa.
Vaimo aukaise sälekaihtimet klo 8.00 ollen alasti nyt kun rakennus on runkoosalta jo 4kerros niin sieltä näkee hyvin meille.
Miehet raksalla ovat ponganneet vaimoni.
Kaiteella on ollut viikon noin 10 miestä katsomassa vaimoni alastonta vartaloa.
Vaimoni nauttii ja näyttää itseään kun miehet kstselee kun vaimo esittelee itseään miehille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me asutaan kaupunkialueella 3kerros ja kadun toisella puolella rakennetaan 6kerroksista asuintaloa.
Vaimo aukaise sälekaihtimet klo 8.00 ollen alasti nyt kun rakennus on runkoosalta jo 4kerros niin sieltä näkee hyvin meille.
Miehet raksalla ovat ponganneet vaimoni.
Kaiteella on ollut viikon noin 10 miestä katsomassa vaimoni alastonta vartaloa.
Vaimoni nauttii ja näyttää itseään kun miehet kstselee kun vaimo esittelee itseään miehille.Suostuuko vaimo tyydyttämään itseään katseiden alla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suostuuko vaimo tyydyttämään itseään katseiden alla?
ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suostuuko vaimo tyydyttämään itseään katseiden alla?
Suostuu ja haluaisi kutsua jonkun miehistä päiväkahville kun tunnistavat vaimon kun lähtee asioille.
- Anonyymi
olen saanut pariinkertaan seurata aktia . Ja vaimoihminet halusi että nuolen aluksi..
Mahtavaa. - Anonyymi
Naiset innokkaita taidokkaalle miehille. Siksi haluankin kielitaidon pysyvän. Posliini
pimpat mahtavia... - Anonyymi
Moi mukava pari,
Tässä olisi JKL:sitä asiasta kiinnostunut kiva, akateemisesti koulutettu, 180/90, 50:en mies.
Vaihtelesimmko ajatuksia s-postitse, tähän kun tulee turhia väliin huuteli joita?
-M JKL- Anonyymi
Ketä paria tarkoitat ??
- Anonyymi
Olisi ihanaa jos löytyisi Satakunnasta pari joka pitäisi katselusta.
Mielellään nuorempi
M42- Anonyymi
Sopii myös jos halua katsella minua hoitelemassa nuorikkoasi 😉
M42
- Anonyymi
Jumalan siunaus!. Teidän sairaus on varmasti raskas kantaa mukana päivästä toiseen, jos ette tiedä niin Suomesta löytyy paljon hyviä psykologeja joka osaa ohjata teidät takaisin ihmisen normaaliin ajatteluun ja elämään.
- Anonyymi
Voisitko hieman avata tätä "normaalia" ajatteluasi ja elämääsi?
- Anonyymi
Oishan kiihottavaa katsoa kuinka kulli painuu pilluun ja taas nousee ja kuinka kiimainen pillu kiihottuu.
Naimisen äänet antais lisämakua katseluun.
olen eläkemies Savosta.
Kumisaappaan kärjellä pillua koettelisisin - Anonyymi
Olen 55v mies, joka työn merkeissä liikkuu ympäri Suomea. Minulla on usealla paikkakunnalla tuttu pariskunta, jonka touhuja käyn katselemassa. Tyydytän samalla itseäni.
Nautinnollista.... - Anonyymi
Miten päästä mukaan näihin ryhmäjuttuihin? T:komea mies 49 v
- Anonyymi
Niin että antaa yhteystiedot.
- Anonyymi
Sähköpostia???? Tms????
- Anonyymi
Olisi mukavaa päästä katselemaan kotikurin antamista naiselle ja vaikka avustamaan asiassa. Mies 63
Mielelläni tulisin. Haaveillut monia monia kertoja. Olen seurallinen ja hyvä käytökseltäni. Mutta ujo niissä asioissa siksi Teidän ehdottama olisi mieleen.
T- Anonyymi
Voin tulla katselemaan. Miten teihin saa yhteyttä?
- Anonyymi
Hotellien auloista löytyy usein katseluseuraa.
- Anonyymi
Hotellien auloissa on tullut hyviä hetkiä koettua vaimon paljastellessa rohkeasti.
- Anonyymi
Upeaa.
Tulisin mielelläni katselemaan....
Oon 60v wanha Rokkimies Maaningalta. - Anonyymi
Olen lukuisia kertoja nähnyt kun pariskunnat nai ,tosin pariskunnat eivät ole olleet tietoisia siittä että heidän panoa seurataan ,löysin aikoinaan paikan jossa salaparit käyvät ja nähnyt hyvinkin läheltä nussimista .
- Anonyymi
tervetuloa 50v miehen luo saunoon,nauttimaan
- Anonyymi
Ison kyrvän omistava haluaisi katsoa ja tyydyttää samalla
Joo olen keskisuomesta kivaa olis katsoo ja ruokatauko tai puhelin kaiuttimelle niin huohotetaan ja saamme orkut
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut mutta asun sen verran pitkällä etten pääse paikalle.
Olisin kuitenkin halukas katselemaan kuvia tai filmin pätkiä teistä. - Anonyymi
Asun jkl ja olen kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966