Tietääkseni Laihalampi ei ole koirien uittopaikka. Näin kuitenkin eräs perhe laittoi koiransa uimaan sinne. Rannassa toistakymmentä sorsaa jotka luonnollisesti säikkyi tätä koiraa. Voisiko lammen rantaan laittaa kylttejä missä kiellettäisiin koirien uittaminen, aivan kuten lintujen ruokinta kielletty.
Koiran uimapaikka
18
486
Vastaukset
- Anonyymi
Koiria saa uittaa kaikkialla paitsi virallisilla uimarannoilla ja satamassa. Tiedä se.
- Anonyymi
Kuha trollaa kun jutun länkkäristä näki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuha trollaa kun jutun länkkäristä näki
Asuuko AP edes Savossa vai maailmalla kuhan näpyttelee?
- Anonyymi
en veisi suurin surminkaan koiraani laihalampeen.sehän on aivan saastunut viereisen hautuumaan ruumiiden erittämistä ravinteista.haiseekin koko lammen ympärys aivan raadolle.
- Anonyymi
On nähty, että ei paljoa kyltit auta. Virallisilla uimarannoilla on kieltokyltit ja silti jotkut urpot tuovat koiransa jatkuvasti sinne. Sama riesa on joissakin leikkipuistoissakin.
- Anonyymi
Voiko leikkipuistossakin uida. Epäilen kyllä tarinaasi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko leikkipuistossakin uida. Epäilen kyllä tarinaasi…
Saako uida jos on pukeutunut koiraksi ja haukkuu ?
- Anonyymi
Itse olen uittanut kolmea koiraani aina aamuisin tai iltaisin ihan missä tykkään, ei luulis ketään häiritsevän. Pidän hyvän etäisyyden aina uimareihin. Työttömät voi olla hiljaa kun ette veroja maksa, olen työssäkäyvä ja minun rahoilla noita ylläpidetään.
- Anonyymi
Työttömän vero% on suurempi kuin sulla, joten työtön maksaa suhteessa enemmän veroja. Työtön määrää, duunari tottelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömän vero% on suurempi kuin sulla, joten työtön maksaa suhteessa enemmän veroja. Työtön määrää, duunari tottelee
työtön "määrää" sillä massilla mitä tulee handuun, ja mitä työssäkäyvät armollisesti veroina luovuttavat, yleensä noin 500e/kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työtön "määrää" sillä massilla mitä tulee handuun, ja mitä työssäkäyvät armollisesti veroina luovuttavat, yleensä noin 500e/kk.
Miksi olet kateellinen työttömille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet kateellinen työttömille?
mistä noin päättelet?työtön = köyhä. köyhät on köyhiä ja rikkaiden alapuolella, aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä noin päättelet?työtön = köyhä. köyhät on köyhiä ja rikkaiden alapuolella, aina.
Ajanpuutteen ja väsymyksen vuoksi kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajanpuutteen ja väsymyksen vuoksi kateellinen?
noup - säälittää köyhät. looserit. etä"töissä" himassa, liksa n.5600 netto kk.
- Anonyymi
Sorsathan säikkyy ihmistä. Koira meillä rannassa ja sorsat raakkuu 10 metrin päässä. Mutta heti lähtevät karkuun kun ihminen menee rantaan.
- Anonyymi
Mene töihin
- Anonyymi
Yksinkertaisten miesten hokemaa. Useimmiten yksinäisten, amis käyty, työ on elämä ja vielä persujen kannattajia tälläisten huutelijat.
Täysin järjetöntä toimintaa osoittaa muille, kuinka yksinkertainen olet.
- Anonyymi
Työttömät ei maksa veroja joten hyvin voin paskattaa koiraani missä tykkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726