Koiran uimapaikka

Anonyymi-ap

Tietääkseni Laihalampi ei ole koirien uittopaikka. Näin kuitenkin eräs perhe laittoi koiransa uimaan sinne. Rannassa toistakymmentä sorsaa jotka luonnollisesti säikkyi tätä koiraa. Voisiko lammen rantaan laittaa kylttejä missä kiellettäisiin koirien uittaminen, aivan kuten lintujen ruokinta kielletty.

18

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koiria saa uittaa kaikkialla paitsi virallisilla uimarannoilla ja satamassa. Tiedä se.

• Anonyymi

Kuha trollaa kun jutun länkkäristä näki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuha trollaa kun jutun länkkäristä näki

Asuuko AP edes Savossa vai maailmalla kuhan näpyttelee?

• Anonyymi

en veisi suurin surminkaan koiraani laihalampeen.sehän on aivan saastunut viereisen hautuumaan ruumiiden erittämistä ravinteista.haiseekin koko lammen ympärys aivan raadolle.

• Anonyymi

On nähty, että ei paljoa kyltit auta. Virallisilla uimarannoilla on kieltokyltit ja silti jotkut urpot tuovat koiransa jatkuvasti sinne. Sama riesa on joissakin leikkipuistoissakin.

• Anonyymi

Voiko leikkipuistossakin uida. Epäilen kyllä tarinaasi…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko leikkipuistossakin uida. Epäilen kyllä tarinaasi…

Saako uida jos on pukeutunut koiraksi ja haukkuu ?

• Anonyymi

Itse olen uittanut kolmea koiraani aina aamuisin tai iltaisin ihan missä tykkään, ei luulis ketään häiritsevän. Pidän hyvän etäisyyden aina uimareihin. Työttömät voi olla hiljaa kun ette veroja maksa, olen työssäkäyvä ja minun rahoilla noita ylläpidetään.

• Anonyymi

Työttömän vero% on suurempi kuin sulla, joten työtön maksaa suhteessa enemmän veroja. Työtön määrää, duunari tottelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömän vero% on suurempi kuin sulla, joten työtön maksaa suhteessa enemmän veroja. Työtön määrää, duunari tottelee

työtön "määrää" sillä massilla mitä tulee handuun, ja mitä työssäkäyvät armollisesti veroina luovuttavat, yleensä noin 500e/kk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työtön "määrää" sillä massilla mitä tulee handuun, ja mitä työssäkäyvät armollisesti veroina luovuttavat, yleensä noin 500e/kk.

Miksi olet kateellinen työttömille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet kateellinen työttömille?

mistä noin päättelet?työtön = köyhä. köyhät on köyhiä ja rikkaiden alapuolella, aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä noin päättelet?työtön = köyhä. köyhät on köyhiä ja rikkaiden alapuolella, aina.

Ajanpuutteen ja väsymyksen vuoksi kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajanpuutteen ja väsymyksen vuoksi kateellinen?

noup - säälittää köyhät. looserit. etä"töissä" himassa, liksa n.5600 netto kk.

• Anonyymi

Sorsathan säikkyy ihmistä. Koira meillä rannassa ja sorsat raakkuu 10 metrin päässä. Mutta heti lähtevät karkuun kun ihminen menee rantaan.

• Anonyymi

Mene töihin

• Anonyymi

Yksinkertaisten miesten hokemaa. Useimmiten yksinäisten, amis käyty, työ on elämä ja vielä persujen kannattajia tälläisten huutelijat.
        Täysin järjetöntä toimintaa osoittaa muille, kuinka yksinkertainen olet.

• Anonyymi

Työttömät ei maksa veroja joten hyvin voin paskattaa koiraani missä tykkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3348
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      54
      943
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      726
    Aihe