Joko emiiri on Lieksassa?

Anonyymi-ap

No niinhän se on että upporikas emiiri haluaa varmasti tavata muita upporikkaita ja öljysheikkejä.

17

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lieksa sai yli miljoonan ylijäämän mikä tekee vaikutuksen emiiriin

      • Anonyymi

        Siitä 600 000 euroa PKS osinkoa jotka revitty kuntalaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä 600 000 euroa PKS osinkoa jotka revitty kuntalaisilta.

        Emiirillä on aihetta kateuteen edes Qatarissa ei olla yhtä röyhkeitä kuin PKS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä 600 000 euroa PKS osinkoa jotka revitty kuntalaisilta.

        Yli puolet Lieksan kaupungin hyvästä tuloksesta siis täysin ilman kaupungin omaa ansiota, vain ahneudella kuntalaisten selkanahoista revitty.


      • Anonyymi

        Lieksan velka Siunsotelle maksamatta 1 938 044 euroa kuntalaisten hoidosta ja palo- ja pelastustoimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksan velka Siunsotelle maksamatta 1 938 044 euroa kuntalaisten hoidosta ja palo- ja pelastustoimesta.

        Liki kaksi miljoonaa.


    • Anonyymi

      Viimeisen 10 vuoden aikana PKS sähkönsiirto on kallistunut 5. nopeimmin koko Suomessa. Tällä hetkellä PKS sähkönsiirto on Suomen 3. kallein.

    • Anonyymi

      Jos 60 prossaa Lieksan kaupungin ylijäämästä tulee PKS osingoista, niin en ihmettele yhtään että joidenkin mielestä siitä ei ole sopivaa puhua valtuustossa. Ensinnäkin näin suuri osa kaupungin hyvästä tuloksesta perustuu pelkästään ahneuteen ja voitontavoitteluun. Ja toisekseen Lieksan pomot eivät siis ole mitään talousneroja vaan odottavat vain että PKS tyhjentää köyhien taskut heidän puolestaan.

      • Anonyymi

        Totta, juuri näin.


    • Anonyymi

      Lieksan alta on löytynyt öljyesiintymä.
      Neljän litran kannun verran maaperässä. Emiiri tuo öljynporaustornit mukanaan tätä öljyä varten.

      • Anonyymi

        Muut kunnat on meille kateellisia ja bioöljyä lähtee joka päivä maailmalle,sanoo reccu.


    • Anonyymi

      Bioöljyn perässä!

    • Anonyymi

      Työtön on aina voittaja 🥇

      • Anonyymi

        Onkos emiirikin työtön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos emiirikin työtön?

        No nyt varmasti on ei taida paljoa rehkiä


    • Anonyymi

      Emiirille olisi tarjottava unohtumaton elämys aitoon lieksalaiseen malliin, eli rattoisia hetkiä retkottaa uuninpankolla mihin jonkun aikamiespojan äiti tarjoilee vellin, sekä tietysti hetkiä luonnon ääniä kuunnellen pulipenkillä nauttien sipuliteemakkarasta ja Pirkka-oluesta!

    • Anonyymi

      Emiirillä kesäpaikka Yamalissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe