Ajelin aamulla rauhassa rantarastiin päin, kohta perässä bemari ja eeku ohi... Noo käännyn vaivionperäntielle ni siellä bemari kierteli kuoppia, no minä perään körättelemään.... Va voiettää otti bemarimiestä hermoon ku huomasi saman auton perässä jonka ohitti... Savupöllys ku lähettiin... Kyllä minua huvitti... Tuommosilta pitää ottaa kortti pois.... Puoleksi vuodeksi... Ovat vaarallisia muulle liikenteelle tai kortti pis kokonaan hermojen takia... Heh heh.
Pmv miehen hermot
13
560
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti samaa mieltä, kortti pois, BMW pöllyssä ajaminen on jopa vaarallisempaa kuin pikku huumepöllyssä!
- Anonyymi
Näitä bemarimiehiä on Iisalmesta Pyhäsalmeen pilvin pimein. Vauhtia riittää.
Osa siis kääntyy tänne omaan kyläpahaseen, vauhdilla niin, että kolina käy ja kuuluu koko kottelossa.
On se kumma, että ne saa paukuttaa ja tavalliset tallaajat ovat silmätikkuna. - Anonyymi
Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi
Bemari kuski vain naureskellu tälle aloittajalle🤣.
- Anonyymi
Bemarikuski näyttikin naureskelevan romunsa olevan koivun ympärillä.
- Anonyymi
Taitaa ollakin Bemari miehen ainoa ilon aihe
- Anonyymi
BMW = Break My Windows
- Anonyymi
BMW pöllyssä, tuo oli paras, miten se ilmenee??, no tietty bemarista, mutta muuten muuten, seisooko silmät, harittako tukka, pälyileekö kokoajan taakseen ettei vaan joku pääse takapuskuriin?
- Anonyymi
Jos joku ajaa kovempaa, mitä se ketään haittaa, olkoon pemari tahi setori. Antaa mennä vaan.
- Anonyymi
Eise kenttään haittaakaan.... Vuo näkkyyt jottain haittaava
- Anonyymi
Mosse kuski oli tien tukkeena😁
- Anonyymi
Ei oo mosseja liikenteessä
- Anonyymi
Bemarilla ei kannata mennä sivuteille, joutuu kuoppia kiertelemään, pysyy vaan päällystetyillä teillä jos pitää sivutielle mennä ni jättää siihen tienhaaraan parkkiin ja kävelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428