Kumpiko vai kampiko vikisi, mutta sulhon (samoin kuin toimittajankin) matkat menee meidän veronmaksajien piikkiin. Noloa. Jäitte rysän päältä kiinni. Entä sitten ?
Teidän haaskaamianne miljoonia ei palauteta veronmaksajille. Vai kuinka SDP ?
Onko SDP palauttanut koskaan vakuuksia tai takuuksia, saati sitten suoraa rötöstä (ala Ulf Sundqvist), no hän oli vähemmistökielinen.
SDP on vienyt Suomen moraalin turmioon.
Ylen Räisänen vei verovaroin kumppaninsa kalliille matkalle
30
311
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko että vihervasemmistoa tuo kiinnostaa. Ylen rahan tuhlaus on käytännössä lailla turvattu.
- Anonyymi
Viittaa enemmän kokoomuksen tuhlailevaan hyväveli toimintaan
- Anonyymi
Miksei valtion varoja valvota??? Riikka tekee hyvää työtä mutta tarvitsee monta apulaista jotta tällaisia verovarojen väärin käytöksiä ei tule. Maksakoon omistaan takasin tuokin loisija.
- Anonyymi
Paremmin ne työtään tekee, ku pääsee välillä panee. Et siinä mielessä veronmaksajan etu.
- Anonyymi
Pankoot omilla rahoillaan.
- Anonyymi
Kyllähän varmaan Riikka tekee maallemme noin miljoonan euron edestä ilmaista työttä kun on saanut eestä ja takkoo. (hyi mniun oma viännös). Mutta jos se sulhas kollipoika makasisi matkansa, ei Ylelle, vaan Suomen valtion pohjattomaan kassaan. Yle ei saa hyötyä tästä riiuureissusta latiakaan. Kaikki valtiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankoot omilla rahoillaan.
Enemmän se sinun rahaa käyttää varsinaisten työpäiviensä aikana.
- Anonyymi
Entäs sitten PS:n Riikka joka keräsi heti etuja kun poisti solidaarisuusveron ja niin oltiin vaalien aikaan "emme mene hallitukseen joka leikkaa köyhemmiltä" vaan kuitenkin meni ja leikkasi! Eli peiliin katsomisen paikka PS!
- Anonyymi
Ei liity avaukseen mitenkään. Voit itkeä persu kaunaasi muissa yhteyksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity avaukseen mitenkään. Voit itkeä persu kaunaasi muissa yhteyksissä.
Minä en ole itkenyt mitään joten pidä pääsi kiinni, persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole itkenyt mitään joten pidä pääsi kiinni, persu!
Joko olet taas ilmoitus napilla ja itkemässä äitisi helmoissa, kun kaikki ei ole öyhötyksiesi kanssa samaa mieltä? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet taas ilmoitus napilla ja itkemässä äitisi helmoissa, kun kaikki ei ole öyhötyksiesi kanssa samaa mieltä? 😂
En minä ole mitään öyhöttänyt enkä itke äitini hameen helmoissa, toisinkuin te persut, huvittaa vaan että se että sanoo totuuden PS:stä saa aikaan moisen paskamyrskyn! Sitäpaitsi lähes kaikki muut paitsi persut on varmaan samaa mieltä siitä että PS kusetti äänestäjiään! Ennen vaaleja oltiiin niiin köyhien asialla mutta takki kääntyi kun päästiiin hallitukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole mitään öyhöttänyt enkä itke äitini hameen helmoissa, toisinkuin te persut, huvittaa vaan että se että sanoo totuuden PS:stä saa aikaan moisen paskamyrskyn! Sitäpaitsi lähes kaikki muut paitsi persut on varmaan samaa mieltä siitä että PS kusetti äänestäjiään! Ennen vaaleja oltiiin niiin köyhien asialla mutta takki kääntyi kun päästiiin hallitukseen!
Mitä "totuutta" sinä elintasoloinen kirjoittelet avauksiin jotka ei edes liity persuihin.
Kyllä näkee kuinka yksinkertaisen ajatusmaailman omaat. Ei yllätä vihervasurilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen mitä se vihervasuria liikuttaa mitä mikäkin puolue lupaa mitä ei? Ei persujen mielipiteet teitä yhteiskunnan taskuilla eläviä pitäisi painaa.
Itse yrittäjänä olen saanut perussuomalaisten vaalipuheille vastinetta eikä todellakaan menny ääni hukkaan.
Mitä enemmän sinä/te ulisette sitä parempaa hallitustyötä hallitus tekee.😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä "totuutta" sinä elintasoloinen kirjoittelet avauksiin jotka ei edes liity persuihin.
Kyllä näkee kuinka yksinkertaisen ajatusmaailman omaat. Ei yllätä vihervasurilta.Minä en ole mikään loinen, koita jo pässi lopettaa se ihmisten loiseksi solvaaminen! Enkä ole liioin vihervasuri! Ja kyllä tuo vaan liittyy persuihin, vai väitätkö ettei Purra ennen vaaleja sanonut toista kuin mitä nyt toteuttaa?? Olet niin PS-lasien kautta katsova ettet tajua mitään mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen mitä se vihervasuria liikuttaa mitä mikäkin puolue lupaa mitä ei? Ei persujen mielipiteet teitä yhteiskunnan taskuilla eläviä pitäisi painaa.
Itse yrittäjänä olen saanut perussuomalaisten vaalipuheille vastinetta eikä todellakaan menny ääni hukkaan.
Mitä enemmän sinä/te ulisette sitä parempaa hallitustyötä hallitus tekee.😂Minä EN ole vihervasuri, koita jo uskoa se! Viime vaaleissa menin halpaan ja äänestin PS:ää vaan kusetus ei tepsi enää ja en enää äänestä PS:ää! Johtuen Purran kusetuksesta! Enkä minä ole yhteiskunnan taskuilla elävä vaan olen työurani tehnyt ja nyt työeläkkeellä, vaan ethän sinä sitä usko. Toisaalta minä en usko että noin lapsellinen kuin sinä, olet muka yrittäjäå!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään loinen, koita jo pässi lopettaa se ihmisten loiseksi solvaaminen! Enkä ole liioin vihervasuri! Ja kyllä tuo vaan liittyy persuihin, vai väitätkö ettei Purra ennen vaaleja sanonut toista kuin mitä nyt toteuttaa?? Olet niin PS-lasien kautta katsova ettet tajua mitään mistään.
Asioilla on tapana muuttua mikäli suomen taloustilanne niin vaatii. Muistele sinun sannasi sanomisiakin joka ensin sanoi, että "ei minun hallituskaudellani natoon" mutta kuinkas kävikään. 😂 Tuotakin te selittelitte ",mutta kun maailmantilanne muuttuu"
Miksi se ei käy toisinpäin kerran talous on alijäämäinen silloin leikataan. Joten voit lopettaa nuo säälittävät kaksoisstandartit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole vihervasuri, koita jo uskoa se! Viime vaaleissa menin halpaan ja äänestin PS:ää vaan kusetus ei tepsi enää ja en enää äänestä PS:ää! Johtuen Purran kusetuksesta! Enkä minä ole yhteiskunnan taskuilla elävä vaan olen työurani tehnyt ja nyt työeläkkeellä, vaan ethän sinä sitä usko. Toisaalta minä en usko että noin lapsellinen kuin sinä, olet muka yrittäjäå!
Sinä mitää persuja ole äänestänyt umpi vasuri eli täys pässi.😂 Tuota samaa jargonia hoet joka välissä, kun et muuhun kykene kuin "mutta kun persu mutta kun persu"😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mitää persuja ole äänestänyt umpi vasuri eli täys pässi.😂 Tuota samaa jargonia hoet joka välissä, kun et muuhun kykene kuin "mutta kun persu mutta kun persu"😂
Minä EN ole umpivasuri vaan oikeasti todellakin äänestin PS:ää vaan en äänestä enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole umpivasuri vaan oikeasti todellakin äänestin PS:ää vaan en äänestä enää!
Hah😂 Ihan yhtä uskottavaa kuin minä sanoisin äänestäneeni vihreitä ja ihan muuten vaan kritisoin kaiket päivät heidän ideologiasnsa netissä.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah😂 Ihan yhtä uskottavaa kuin minä sanoisin äänestäneeni vihreitä ja ihan muuten vaan kritisoin kaiket päivät heidän ideologiasnsa netissä.🤭
Onko omat juttusi uskottavia? EI, vaan epäilen sun olevan joku työtön trolli joka kiusaa täällä toisia erimielisiä! Minä kuitenkin olen äänestänyt kahteenkin kertaan PS:ää ja siitä on vaalilautakunnalla todisteetkin, ikävä kyllä et pääse niitä kurkistamaan! Mitäs siihen sanot, sadisti? 😂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko omat juttusi uskottavia? EI, vaan epäilen sun olevan joku työtön trolli joka kiusaa täällä toisia erimielisiä! Minä kuitenkin olen äänestänyt kahteenkin kertaan PS:ää ja siitä on vaalilautakunnalla todisteetkin, ikävä kyllä et pääse niitä kurkistamaan! Mitäs siihen sanot, sadisti? 😂️
Hah xD
Projisoit siis omaa työtilannettasi jälleen, kun häviät keskustelun. Yrittäjänä valitettavasti joudun veroillani sinunkin loisimisesi kustantamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah xD
Projisoit siis omaa työtilannettasi jälleen, kun häviät keskustelun. Yrittäjänä valitettavasti joudun veroillani sinunkin loisimisesi kustantamaan.Minä EN ole loinen, toisinkuin sinä! Minä olen työeläkeläinen, asema johon sinä työttämänä et koskaan pääse! Jos oikeasti olisit yrittäjä, niin sulla ei olisi aikaa jauhaa pelkkää paskaa ja valheitasi tänne päivät yöt! Jos oikeasti olisit yrittäjä niin paiskisit töitä pitkin päivää typerän ja lapsellisen solvausten ja suunsoiton sijaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah xD
Projisoit siis omaa työtilannettasi jälleen, kun häviät keskustelun. Yrittäjänä valitettavasti joudun veroillani sinunkin loisimisesi kustantamaan.HAH, kaksonen (horoskoopissa siis) itse projisoi omia juttujaan syyttäen vastapuolta projisoinnista! Mutta hänhän on kuin Trump, samanlaisia paskiaisia molemmat. Tarkoitan siis tuota persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole loinen, toisinkuin sinä! Minä olen työeläkeläinen, asema johon sinä työttämänä et koskaan pääse! Jos oikeasti olisit yrittäjä, niin sulla ei olisi aikaa jauhaa pelkkää paskaa ja valheitasi tänne päivät yöt! Jos oikeasti olisit yrittäjä niin paiskisit töitä pitkin päivää typerän ja lapsellisen solvausten ja suunsoiton sijaan!
Itsensä kanssa keskustelija heräs.😂
Näkee, että niin yrittäjyydestä kuin työnteosta et ymmärrä mitään kun kokemuksesi siitä pyöreä nolla.
Silloin kun minä jauhan tänne yöllä tekstiä istun aamukahvi pöydässä ja olen lähdössä työmaalle. Toisin kuin sinä yhteiskunnan riippakivi joka odottaa, että muut tekevät veroeuroja suomeen jotta kaltaisesi saavat valittaa taas 24/7 palstalla. Etkä edes häpeä!
- Anonyymi
No joo, tuollaiset pidetään huonoina heittoina.
Tämä Riitta tuhlasi riiuureissullaan veronmaksajien rahoja Ylen kautta lähes miljoonan. Joko Persut pian lopettaa nainnin, tai Ylen.- Anonyymi
Ei lopeta, eikä vaikuta kyllä tekemisenkään mitenkään. Yhdelläkään puolueella ei tässä maassa ole mahdollisuutta vaikuttaa tiedotusvälineen toimintaan. Kiitos lain.
- Anonyymi
Tienaa 150 000 euroa vuodessa 💶
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/suhdeskandaalissa-vellovan-yle-pomo-riikka-raisasen-taustalta-paljastui-outoja-velkasotkuja/1451507 - Anonyymi
Hyvin on urallaan edennyt tuo saksi-Riikka 2.0 :}
- Anonyymi
Ja miehen nimi on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569