Olin houkutellut vaimoa antamaan pillua vieraalle miehelle.
Viime keväänä menivät työporukan kanssa mökille saunomaan ja syömään.
Olivat viikonlopun mökillä.
Kun tuli reissultansa kotiin niin kysyin oliko hauska reissu? Oli kuulemma ihan kiva reissu.
Kun olimme sängyssä niin vaimoni kertoi olleensa yhden mies työkaverin kanssa sängyssä.
Vaimo sanoi minun puheet toisesta miehestä vaikuttaneen hänen suostumiseensa tälle miehelle.
Mies olisi kuulemma halukas panemaan vaimoani kimpassa kanssani jos minä haluan sitä.
Kerroin vaimolleni että pyytää miehen meille kolmanneksi niin pannaan vaimoa kimpassa.
Vaimo käy vielä miehen asunnolla tapaamassa miestä ja aikoo antaa pillua samalla kertaa ja pyytää miestä meille kolmanneksi sänkyyn.
Milloinkahan näen kun vaimoani panee toinen mies?
Ryhmäseksin
Anonyymi-ap
3
1316
Vastaukset 3
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Eunukin päiväuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin päiväuni
Ai tollasia näet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534