Tampereella tapahtui usean auton peräänajo lähellä Alasjärven liittymää

Anonyymi-ap

Tampereella tapahtui usean auton peräänajo lähellä Alasjärven liittymää

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Useimmiten syynä on nopeuserot.

    • Anonyymi

      Puskuri imurit kolaroi. Turvaväli ja ennakointi hukassa. Oma moka.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, mitä ajaa toisen puskurissa kiinni, vaikka on 100 rajoitus. Tällaisia tunareita näkee joka päivä. Toinen ongelma on kaupunkiliikenteessä, kun ohi on päästävä seuraaviin liikennevaloihin ja kun on kaksi kaistaa samaan suuntaan, niin siinä sitä ollaan taas rinnakkain. Mitä voitti koheltamisella tai että pääsee auton mitan edelle, mutta toiset joutuu väisteleen tai jarruttaan turhaan. Muistakaa edes ryhmittyä ajoissa, kun käännytte oikealle moottoritiellä, ettei ajeta keskikaistalta oikealle kääntyvän eteen viimetipassa, kun kuitenkin olette menossa samasta rampista oikealle. Kai ajajana tiedät ennakoida, mihin käännyt, jos siellä päänupissa on vielä aivot, vai onko älykännykkä vienyt loputkin omat ajatukset?


    • Anonyymi

      Miksi,
      apinoitte tänne aina jutun joka on useassa lehdessä moneen kertaan ?

      • Anonyymi

        En ole nähnyt juttua yhdessäkään lehdessä. Täältä bongasi asian nyt ensimmäistä kertaa.


    • Anonyymi

      Paitsi ettei se ollut lähelläkään Alasjärven liittymää. Uutisia väsäävät jotkut junantuomat, joilta puuttuu paikallistuntemus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe