Moi, oon 15 vuotias tyttö ja oon nyt huomannu että oikean puolen rinnan alla/luun päällä tuntuu pieni liikkuva juttu. Se on ehkä vähän alke sentin leveä mutta pituutta en osaa sanoa. Vasemmalla puolella en kuitenkaan tunne tollasta. Se on vähän sellanen oehmeen tuntunen ja kun koskee sormilla niin liikkuu. Myös välillä jos koskee niin siihen sattuu vähän. Osaano joku sanoo onko normaalia tai vaarallista ja pitääkl mun tehä asialle jotain?
rintakipu/liikkuva juttu oikean rinnan alla
Anonyymi-ap
2
265
Vastaukset
- Anonyymi
Terkalle, tutkittavaksi.
Miksi täällä sitä ihmetellä kun ei me tosta voida mitään tutkia? - Anonyymi
Kannattaa käydä lääkärissä, tuo kuulostaa sellaiselta vaivalta että lääkärin on helppo tutkia mistä siinä on kyse.
On hyvä tutkia aina asia lääkärillä, jos ilmenee jotain terveysongelmaa tai jotain mikä mietityttää että onko normaalia.
Onneksi meillä on lääkäreitä niin ei tarvitse itse arvuutella. :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735