tiltujen kommentteja edelleen täällä aivan liikaa

Anonyymi-ap

Helppo tunnistaa eikö saada suitsittua Putinin propaganda.?

32

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska säännöt eivät kiellä venäjämielisen propagandan levittämistä siinä missä ei kiellä tai salli suomalaisenkaan propagandan. Elämme demokraattisessa maassa jossa ol sanavapaus ja sitä ei ole tarpeen alkaa rajoittamaan. Ja mitä sitten vaikka nuo pietarin trollit noita valheita levittävät, eihän niitä usko kukaan.

    • Anonyymi

      Minun mielestä tiltujen kommentteja on liian vähän. Ne on paljon hauskempia kuin tiukkapipo Natolaisten. Ja paljon älykkäämpää porukkaa ovat kuin Nato nasset :)

      • Anonyymi

        Kehut nyt taas omia kommenttejasi :) Huvittavinta on se, että kommentoit aina omiin valheisiisi pyrkien saamaan näyttämään siltä kuin niillä olisi jotain kannatusta. Et kuitenkaan koskaan vaihda kirjoitustyyliäsi, joten se paljastaa sinut :)


      • Anonyymi

        Naton kannattajien kommenteissa on ikävän paljon sääntöjen vastaista, henkilöihin kohdistuvaa kunnianloukkausta.

        Selittää varmaan osaltaan sen, miksi kyseinen sotaliitto toimii, niinkuin se toimii.


      • "ENKO OLEKKIN"!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naton kannattajien kommenteissa on ikävän paljon sääntöjen vastaista, henkilöihin kohdistuvaa kunnianloukkausta.

        Selittää varmaan osaltaan sen, miksi kyseinen sotaliitto toimii, niinkuin se toimii.

        😂🥱🥱


    • Anonyymi

      Venäläisten trollien ja kätyrien toimesta levitetään erilaisia valheellisia väittämiä, jonka avulla pyritään luomaan epäluottamusta mm. maamme päättäjiin, puolustusvoimiin, Natoon, EU:hun, sekä repimään kansaa kansaa hajalle kylvämällä riitaa esimerkiksi eri poliittisten ryhmien välille. Jälkimmäinen on edellistä helpompi, sillä suomalaiset ovat jo valmiiksi luonnostaan katkeria ja kateellisia toisilleen. Esim täällä on monesti levitetty väitettä,että Suomen Puolustusvoimat teloittavat armeijaa käymättömät, joka luo epäluottamusta maamme Puolustusvoimiin. Nämä yritykset kuitenkin toistavat itseään niin paljon että ne menettävät tehonsa aikaa myöten.

      • Anonyymi

        Paitsi jokaiseen kommenttiin saan uutisen ja linkin josta asian voi tarkistaa. Toisin kuin Nato tiltujen.
        Sodat syytkin on wikipediassa ja tässä Nato ketjussa.

        Nato tiltuilla ei ole mitään todisteita sodan syystä eikä ketään joka sanoisi muita syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jokaiseen kommenttiin saan uutisen ja linkin josta asian voi tarkistaa. Toisin kuin Nato tiltujen.
        Sodat syytkin on wikipediassa ja tässä Nato ketjussa.

        Nato tiltuilla ei ole mitään todisteita sodan syystä eikä ketään joka sanoisi muita syitä.

        "Paitsi jokaiseen kommenttiin saan uutisen ja linkin "

        Eli siis tarkoitat niitä Times of Indian ja Pravdan lähteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paitsi jokaiseen kommenttiin saan uutisen ja linkin "

        Eli siis tarkoitat niitä Times of Indian ja Pravdan lähteitä.

        Mikä niissä on vikana? Intia on puolueeton maa ja Kiovan Pravdasta voi lukea vaikkapa B.Johnsonin katkaisseen neuvottelut Venäjän ja Ukrainan välillä.

        Et kai sä usko Hesaria tai YLE:n uutisointia? Ne kopioi sanatarkasti uutisina kerrotut propagandapläjäykset Brittitiedustelun lähteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niissä on vikana? Intia on puolueeton maa ja Kiovan Pravdasta voi lukea vaikkapa B.Johnsonin katkaisseen neuvottelut Venäjän ja Ukrainan välillä.

        Et kai sä usko Hesaria tai YLE:n uutisointia? Ne kopioi sanatarkasti uutisina kerrotut propagandapläjäykset Brittitiedustelun lähteistä.

        Toveri Pekka ja Pasternak riittää tietolähteinä. Tietysti unohtamatta sotahistorioitsija Kasterholmia, joka kertoo miten sota etenee Ukrainassa viimeisen päälle olevin tiedustelutiedoin. Näillä tiedoilla Suomen kansa sivistyy ja tietää miten maailmassa asiat etenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niissä on vikana? Intia on puolueeton maa ja Kiovan Pravdasta voi lukea vaikkapa B.Johnsonin katkaisseen neuvottelut Venäjän ja Ukrainan välillä.

        Et kai sä usko Hesaria tai YLE:n uutisointia? Ne kopioi sanatarkasti uutisina kerrotut propagandapläjäykset Brittitiedustelun lähteistä.

        "Mikä niissä on vikana?"

        Koska Times of Indian ja Pravdan suoltama informaatio ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Ja Putin maksaa propagandan levittämisä,,se on työtä eräille

      • Anonyymi

        Paljon se sulle maksaa?


    • Anonyymi

      Aloittaja Natotrolli voi muuttaa Pohjois-Koreaan. Sieltä löytyy saman aatteen kannattajia , "vain yksi mielipide on sallittu koko kansalle".

      • Anonyymi

        Mutta eikös se pohjoiskorea olekin paras ystävä nykyisin ,,antaa aseita venäjän hyökkäyksiin ja putleri kuhertelee paksukimin kanssa.


    • Supo järjestää taas oligarkeille ja niiden pentueille suomalian passeja.

    • Anonyymi

      Naton kannattajien sanavarasto on melko köyhää. Siellä vilisee pääasiassa tiltua ja kaikkea mahdollista muuta venäjään liittyvää.

    • Anonyymi

      Åland reservikielto🤡on putlerin palkkalistoilla👽

    • Anonyymi

      Nato Tiltut eivät pysty pysäyttämään meitä. Ei äly riitä. Meillä riittää!

      • Anonyymi

        Ei ole mitään nato tiltuja, on vain läntisiä arvoja kannattavia isänmaallisia Suomalaisia, itäisen fasisti diktatuurin vastustajia.


    • Anonyymi

      Aloittajalle! Se on poju Demokratiaa, jota sinä näytät vastustavan.

    • Anonyymi

      Yhdysvaltojen Lyndon B-J (Poski-Hoito) Jonsson. Heh Heh Heh on siinä valtion päämies?

    • Anonyymi

      Siinä nato Tiltulle elämän onnea. Kuunnella Natovastaisten vittuilua voimattoman raivon vallassa.

    • Anonyymi

      Boris Johnson saattoi muistuttaa zelenskyä miten niitten putlerin kanssa tehtyjen sopimusten on yleensä käynyt.Itse en usko että muistuttaminen oli pahasta

    • Anonyymi

      Yksikin putlerin aivo pesemä z-tultu on liikaa👎🤮💩

    • Anonyymi

      Tässä yksi Tiltu antaa Putinille ohjeita. Nyt on Putinin aika ottaa johtajuus ja väistyä itse sivummalle ja valita johtoon Nainen, joka kykenee rauhan rakentamiseen. Muuten Venäjällä on ajopuun osa.

    • Nato perustettiin puolustamaan itseään Neuvostoliittoa vastaan, mikä johti vakaaseen
      kaksinapaisuuteen kansainvälisellä areenalla kylmän sodan aikana. Jännityksistä huolimatta niin Kylmä sota ei koskaan kasvanut maailmansodaksi tänä aikana. Kylmän sodan loppu tarkoitti Neuvostoliiton hajoamista, mutta Neuvostoliiton kaatumisen pitäisi tarkoittaa Naton yhteistyön loppua, siten tarkoitus ei ole enää olemassa. Näin ei kuitenkaan ollut, sillä Nato-yhteistyötä on edelleen olemassa. Ne kaksi teoriaa liberalismi ja realismi käsittelivät eri asioita Naton tulevaisuudesta aiemmin
      Neuvostoliiton hajoaminen. Liberalismi uskoi, että yhteistyön tulisi jatkua, kun taas realismi uskoi että yhteistyö luultavasti hajoaisi tai vaihtoehtoisesti Nato muuttuisi. Nämä teoriat sanovat, että nykypäivä on myös olennainen vastauksen kannalta, miksi NATO on edelleen olemassa?

      USA tarvitsee Nato omiin interventiosotiin!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe