Miksi incelmieliset ihmiset haukkuvat ja pyrkivät laittamaan toista ihmistä heidän alapuolelleen, ihan vain koska voivat itse niin pahoin. Outoja oletuksia mun kyvyistä raiskata, ja perusteena se että oon laittanut naisille romanttisia esseitä ja ollut pakkomielteinen, niinku hyi helvetti. Raiskaus on vihoviimeinen asia mitä haluan että kukaan kokee, se on niin hirveä teko et sen ajattelu oksettaa myös ja tunnen suurta vihaa kaikkia kohtaan, jotka kykenevät tekemään jotain niin käsittämättömän hirveää.. JA ETENKIN NIITÄ KOHTAAN JOTKA ON NIIN TEHNYT, VITTU MITÄ HIRVIÖITÄ!! MYÖSKIN KUMPPANIN RAJOJEN KUNNIOITTAMINEN ON IHAN YKKÖS EHTO SUHTEELLE!! Vaik mul on epävakaa niin en haluu olla ahdistavaa tai painostava ja siihen pyrin. He myös ajattelevat kaikki romanttiset huomion ja kiintymys osoitukset pervoaivojensa kautta, eivätkä kykene ymmärtämään normaalia romanttista kiintymystä ja he eivät myöskään kykene ymmärtämään, että olen säästellyt neitsyyttäni oikealle ja turvalliselle kumppanille, mulla ei oo mikään hirvee himo saada seksiä, se tulee jos on tullakseen, siihen ei pidä itseään tai ketään muuta pakottaa, seksi ei oo mikään elinehto täs maailmas, ja jos tulee haluja niin ne voi tyydyttää omassa tilassaan, OMALLA AJALLAAN. Ei se nyt inceliä tee, että en oo haarat auki jokaiselle vastaantulevalle naiselle, kuten he ajattelevat.. outo ajatusprosessi... tosi outo.
Ei ihme että en kyennyt kokemaan turvallista tunnettta heidän seurassa ja jouduin esittämään jotain mitä en ole. Ympäristö kuitenkin muovaa vähän mitä olet, ja millaisten ihmisten kaa hengaat, kertoo jo paljon susta. Outoja tyyppei kieltämättä. Mieskuvani on muodostunut näiden häiriintyneiden tyyppien johdosta todella negatiiviseksi, vaikka tiedän että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, mutta vaikea luottaa ihmisiin jotka ajattelee alapäällään kaikessa, yrittävät puskea agendaa että minä jostain syystä tekisin niin, vaikka ei?? En????? Ja muutakin outoa mustamaalausta, jotain sadistista nautintoa saavat siitä kai, en tiedä..
Miksi incelit haukkuvat muita inceleiksi.
Anonyymi-ap
0
341
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1831648Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591149Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180810- 43731
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah216718Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63695- 53674
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603- 72597
- 40586
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul67576Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68570- 37555
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal176514- 28501
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23499- 78493
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30487- 6463
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma24462