Millaisena ihmisenä pidät häntä?

Anonyymi-ap

Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?

61

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eri arvomaailma

    • Anonyymi

      Olisi varmasti. Tuntuu että jaamme samoja arvoja ja ajatuksia. Pidämme samantyylisistä asioista ja olemme samankaltaisia.

    • Anonyymi

      En kovin hyvin tunne, mutta pidän häntä herkkänä, aitona, välittävänä ja luotettavana.
      Uskoisin, että vaikka en tiedä vakaumustaan, voisimme tulla hyvin toimeen.

      • Anonyymi

        Unohtui laittaa n>m


      • Anonyymi

        Tällaista samantyylistä ajattelen itsekin eräästä naisesta. Jokin hänessä on saanut minut miettimään häntä ja hänen syvempää tarkoitusta tulla elämääni, ainakin hetkeksi, jollei sit pidemmäksikin aikaa. Itse toivon tuota pidempää, mutta asia ei ole minusta kiinni ollenkaan.

        Sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista samantyylistä ajattelen itsekin eräästä naisesta. Jokin hänessä on saanut minut miettimään häntä ja hänen syvempää tarkoitusta tulla elämääni, ainakin hetkeksi, jollei sit pidemmäksikin aikaa. Itse toivon tuota pidempää, mutta asia ei ole minusta kiinni ollenkaan.

        Sivusta m

        Jokin syvempi tarkoitus on tällä kaikella. Ajattelen myös, että hän tulee vielä oikeaan aikaan uudelleen elämääni. Tulee pitkäksi tai lyhyeksi aikaa, oma tahtoni on todellakin pitkäksi.

        Sinulle m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin syvempi tarkoitus on tällä kaikella. Ajattelen myös, että hän tulee vielä oikeaan aikaan uudelleen elämääni. Tulee pitkäksi tai lyhyeksi aikaa, oma tahtoni on todellakin pitkäksi.

        Sinulle m

        Toivon sinulle paljon onnea! Että hänet saat.
        Ja kyllähän sinä saatkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sinulle paljon onnea! Että hänet saat.
        Ja kyllähän sinä saatkin!

        Kiitos, mutta en usko saavani häntä.

        Tarkoitatko itse ehkä, että seuraavassa elämässä vai nykyisessä?

        Sinulle n


      • Anonyymi

        Minkälaista vakaumusta? Miehellekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sinulle paljon onnea! Että hänet saat.
        Ja kyllähän sinä saatkin!

        Kiitos, haluan itse myös uskoa näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui laittaa n>m

        M>m, esiinnyt taas naisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M>m, esiinnyt taas naisena!

        😄 huumorituulella, en voi muuta kuin nauraa.


    • Anonyymi

      Kohdannut elämäni aikana pari rotaksi luokittelemaani naista. Haluaisin uskoa vielä hyvään, mutta kai se on tähän todettava, että toivon parasta ja pelkään pahinta? Mielellään paljon yhteistä ja yhteisiä arvoja pitää olla, muuten voi käydä huonosti niin kuin itsellä on käynyt. Väärin ymmärtäminen on helppoa, jos ajatukset eivät kohtaa.

    • Anonyymi

      Hän on rauhallinen ja jalat maassa oleva. Kunnianhimoinen. Lempeä ja hauska. Vähän ehkä murehtii asioita liian pitkälle. Kyllä me toimeen tullaan.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet tässä?

        Kenestä mielestäsi valehtelen? Et edes tiedä kenestä kirjoitan. Jos ei sovi sinuun ei ole sinulle.


    • Anonyymi

      Seksikumppanit vaihtuu usein. Hän ei jaksa kauaa olla saman kanssa.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää 😳


      • Anonyymi

        Miksi tyytyä vaan johonkin kun on aina parempaa saatavilla!

        sivusta mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tyytyä vaan johonkin kun on aina parempaa saatavilla!

        sivusta mieheltä

        Ei kuulosta hyvältä tavalta elää minun mielestä ja tiesinkin sen jo että noin nuoremmat toimivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tyytyä vaan johonkin kun on aina parempaa saatavilla!

        sivusta mieheltä

        Noin puhuu ihminen, joka ei ole ehtinyt kehittyä hyväksi sängyssä alkuunkaan. Se hyvyys kun nimenomaan tulee tunteiden ja toisen ihmisen oppimisen yhteispelistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puhuu ihminen, joka ei ole ehtinyt kehittyä hyväksi sängyssä alkuunkaan. Se hyvyys kun nimenomaan tulee tunteiden ja toisen ihmisen oppimisen yhteispelistä.

        Aivan. Kuuluu sarjaan pussientyhjentelijä eli tunteeton, vain omat halunsa tyydyttävä mies. Hänestä ei tule koskaan onnellista, koska kukaan ei kiinny häneen hänen ylitsepursuavan itsekkyytensä takia.


    • Anonyymi

      Luulisin, että on.

    • Anonyymi

      Liian ajettelevaisia ja pidättäytyväisiä olemme. Se on myös hyvä asia mutta pitkässä juoksussa hankaliottaa tiettyjä asioita.

    • Anonyymi

      Ei meillä ole juuri mitään yhteistä, eikä ole kyse ihastumisesta!

    • Anonyymi

      Hyvänä ihmisenä, hyvillä ihmisillä ei ole paljoa mutta on kykyä jakaa vähät.
      https://youtu.be/QxW6DeHJme4

      • Anonyymi

        Mä en ole sellaisessa seurassa. Valitettavsti mun terveys ei anna enää


      • Anonyymi

        Ei ole antanut koskaan


      • Anonyymi

        Mutta hyvät ihmiset valitsevat itse kenen kanssa haluavat olla tekemisissä ja ja ketä haluavat auttaa! Ei ketään voi pakottaa auttamaan sellaista ihmistä, jonka toiminta on saanut voimaan huonosti vuosien ajan! Nyt on kyse todella monista vuosista jolloin häirintää on ollut päivittäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole antanut koskaan

        Tässä nyt puhutaan muusta antamisesta, mutta yleisestikin ihmisillä on tarpeita, jotka tulisi tyydyttää. Eräs niistä on mm. taloudellinen riippumattomuus ja merkityksellisen kokemus. Jos tekee työtä, niin saa onnistumisen kokemuksia ja tyydytystä tarpeilleen, tulee kohdelluksi tasavertaisena muiden joukossa.

        Sitten taas jos ei ole työtä, näitä kokemuksia ei saa ja silloin olo voi tuntua siltä, ettei millään ole väliä ja on ihmisenä ihan turha. Jos on ollut koko ikänsä töissä ja / tai tekee liian raskasta työtä, voi olla hankala asettua tällaisen ihmisen asemaan, joka on ns. työelämän ulkopuolella. Siihen liittyy paljon häpeää ja muita ikäviä negatiivisia tuntemuksia, myös ihan ulossulkemista tietyistä porukoista. Ja en tarkoita, että kaikkia se häiritsee, mutta minua se harmittaa ihan vietävästi.

        Juu ja kohta joku sanoo, että mä olen kärsimätön. Mä olen sairastanut yli 20 vuotta, joten sanoisin, että ihmisenä mä olen vtun kärsivällinen. Ja minähän joudun valitsemaan ihan näistä kahdesta toisen: joko työ tai sitten terveys. Mahdollisuuksien tasa-arvo? Kaukana siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt puhutaan muusta antamisesta, mutta yleisestikin ihmisillä on tarpeita, jotka tulisi tyydyttää. Eräs niistä on mm. taloudellinen riippumattomuus ja merkityksellisen kokemus. Jos tekee työtä, niin saa onnistumisen kokemuksia ja tyydytystä tarpeilleen, tulee kohdelluksi tasavertaisena muiden joukossa.

        Sitten taas jos ei ole työtä, näitä kokemuksia ei saa ja silloin olo voi tuntua siltä, ettei millään ole väliä ja on ihmisenä ihan turha. Jos on ollut koko ikänsä töissä ja / tai tekee liian raskasta työtä, voi olla hankala asettua tällaisen ihmisen asemaan, joka on ns. työelämän ulkopuolella. Siihen liittyy paljon häpeää ja muita ikäviä negatiivisia tuntemuksia, myös ihan ulossulkemista tietyistä porukoista. Ja en tarkoita, että kaikkia se häiritsee, mutta minua se harmittaa ihan vietävästi.

        Juu ja kohta joku sanoo, että mä olen kärsimätön. Mä olen sairastanut yli 20 vuotta, joten sanoisin, että ihmisenä mä olen vtun kärsivällinen. Ja minähän joudun valitsemaan ihan näistä kahdesta toisen: joko työ tai sitten terveys. Mahdollisuuksien tasa-arvo? Kaukana siitä..

        Kyllä työ on todella tärkeää minulle, mutta vain sellaisessa työpaikassa jossa itse viihdyn. Valitettavasti on ollut paljon häirintää monissakin työpaikoissa ja sen on suorastaan estänyt työnteon, mikä on aiheuttanut taloudellisen tilanteen huononemista! On ollut pakko olla työttömänä, koska sisin on ollut jo vuosien ajan ollut täysin riekaleina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työ on todella tärkeää minulle, mutta vain sellaisessa työpaikassa jossa itse viihdyn. Valitettavasti on ollut paljon häirintää monissakin työpaikoissa ja sen on suorastaan estänyt työnteon, mikä on aiheuttanut taloudellisen tilanteen huononemista! On ollut pakko olla työttömänä, koska sisin on ollut jo vuosien ajan ollut täysin riekaleina!

        Jos en olisi ollut tekemättä töitä, en olisi enää elossa! Psyyke oli lähes totaalisesti hajalla!


    • Anonyymi

      Uskonto, seksi ja musamaku yhdistäisivät.

      • Anonyymi

        Mun mieliväri on harmaa

        Muuten

        Tuli vaa mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mieliväri on harmaa

        Muuten

        Tuli vaa mieleen

        Ei kiinnosta tietää¨kenenkään lempiväriäkään! Sitä väripelleilyä on ollut jo aivan liian kauan! Heti kun ovesta ulos lähtee. Oksettaa sekin kaiken muun esityksen lisäksi! Välillä tuntuu että on suorastaan ihme, että olen vielä elossa. Niin kauheat vuodet ovat takana ja toivottavasti se kaikki esitys vihdoinkin loppuu!!


      • Anonyymi

        Uskonto millä tavoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tietää¨kenenkään lempiväriäkään! Sitä väripelleilyä on ollut jo aivan liian kauan! Heti kun ovesta ulos lähtee. Oksettaa sekin kaiken muun esityksen lisäksi! Välillä tuntuu että on suorastaan ihme, että olen vielä elossa. Niin kauheat vuodet ovat takana ja toivottavasti se kaikki esitys vihdoinkin loppuu!!

        Pitäisikö sun hakea jo apua itsellesi? Kuulostaa nyt vähän siltä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tietää¨kenenkään lempiväriäkään! Sitä väripelleilyä on ollut jo aivan liian kauan! Heti kun ovesta ulos lähtee. Oksettaa sekin kaiken muun esityksen lisäksi! Välillä tuntuu että on suorastaan ihme, että olen vielä elossa. Niin kauheat vuodet ovat takana ja toivottavasti se kaikki esitys vihdoinkin loppuu!!

        Älä sit esitä ja kiusaa kunnon ihmisiä! Valehtelemalla et selviä, koska luoja näkee teidän porukan pahuuden ja naamarit!


    • Anonyymi

      Kaiken ei tarvitse olla yhteistä ja samanlaista jos tietyt perusjutut kuten uskollisuus ja hyvä kohtelu on niitä mistä ollaan samaa mieltä

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat tän kommentin?


      • Tämä! Olen samaa mieltä.
        Voi myös kehittää yhteistä ja onhan paljon muutakin tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat tän kommentin?

        Mikset sä ota lääkkeitäs???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat tän kommentin?

        Joku täällä kirjoitteli eilenkin nuolemisista ja mua sanotaan pervoksi. Aika mielenkiintoinen veto sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat tän kommentin?

        Miksi tuppaat kirjoittamaan ja arvostelemaan kaikkeen ja kaikkea?


    • Anonyymi

      Minulla voi olla yhteistä vain ikäiseni vanhemman miehen kanssa!

    • Anonyymi

      Mitähän pitäs ol yhteistä iha noi niiku uteliaisuudesta muutakin kun osoite

    • Anonyymi

      Koen niin ettei minulla ole mitään yhteistä kenenkään kanssa. Todella rasittavaa jo pelkästään ajatuksen tasolla että pitäisi ruveta tutustumaan keneenkään! Pidän täällä kirjoittelusta, mutta palstan ulkopuolella en halua tutustua keneenkään ja sanon sen heti, jos ihan kuka tahansa haluaisi olla ystäväni. Seuraavan kerran mietin ystävyys asiaa kymmenen vuoden päästä! Jos elämääni vielä häiritään, tulen tekemään sellaisen päätöksen, etten halua enää koskaan tutustua keneenkään, en kaverina, ystävänä tai kumppanina!

    • Anonyymi

      Meillä ei ole juurikaan mitään yhteidtä.

    • Anonyymi

      Minä olen kokenut jo aika kauan ettei minulla ole mitään yhteistä kenenkään kanssa! Liittyy siihen että voin parhaiten kun saa olla ja elää yksin. En halua opetella kenenkään tapoja miten hän toimii ja mitä hän elämältään haluaa! Helvetin tylsää jos ei saa olla yksin. Työtekeminen on aina ollut tärkein haave, siitä lähtien kun olin ensimmäisessä ryhmässä töissä alaa vaihtaessani. Tunsin heti tulleeni kjuin toiseen kotiin ja menin rikki, kun menetin toisen kotini! Ja vielä pahemmin menin rikki sen kaiken takia, mitä tapahtui tärkeän työn menettämisen jälkeen! Mikään muu kokemus elämässä ei ole ollut niin syvästi rikkova kuin viimeiset kymmenen vuotta!

      • Anonyymi

        Viimeiset kymmenen vuotta ovat vuosi vuodelta vahvistaneet sen että yksin oleminen on parasta vielä seuraavan kymmenen vuoden ajan ja lähes varmasti vielä sen kymmenen vuoden jälkeenkin. Seuraan tarkasti sitä vieläkö ns. kautta rantain kertominen jatkuu ja jos se jatkuu , jatkuu yksin oleminen aina.


      • Anonyymi

        Musta tuntuu, et kukaan ei halua kertoa itsestään mulle. Että kaikki pyörii tämän mun tilanteen ympärillä. Nolottaakin, mut minkäs teet. Miksi mulla on täällä löytää paremmin ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella. Jotenkin, kun tulee se reaalielämän sosiaalinen show päälle, niin se on ihan hemmetin raskasta monesti. Tai ei aina.

        Mä sanoisin, et oon nörtti, mut nörtit osaa aina kaikkea tietokoneista ja mä sen verran, että pystyn käyttää välttämättömiä ohjelmia, mitä opiskelu- / työelämä edellyttää. Kyl mä voisin oppia enempi, mut ei mua kiinnosta. Toinen on kanssa se, että kun olin tietyissä somealustoissa, niin mua oikeesti alko vaan harmittaa ne toisten postaukset, kun muilla on joka päivä jotain hienoa tekemistä. Mitäs mä, oisin postannut sohvalta, et taas psykoosit tulilla. Tukka pskasena, hampaat pesemättä, kirjoitan hulluja juttuja nettiin.

        Mul oli kaveri, joka kirjoitteli hassuja someen, kun oli vauhtia. Ihmettelin, kun se puhui, et pitäis siirtyy puhelimeen, jossa ei oo nettiä. Nyt ymmärrän täysin, mitä tarkoitti. Tämmöstä tämä täällä. Tervetuloa mun elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, et kukaan ei halua kertoa itsestään mulle. Että kaikki pyörii tämän mun tilanteen ympärillä. Nolottaakin, mut minkäs teet. Miksi mulla on täällä löytää paremmin ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella. Jotenkin, kun tulee se reaalielämän sosiaalinen show päälle, niin se on ihan hemmetin raskasta monesti. Tai ei aina.

        Mä sanoisin, et oon nörtti, mut nörtit osaa aina kaikkea tietokoneista ja mä sen verran, että pystyn käyttää välttämättömiä ohjelmia, mitä opiskelu- / työelämä edellyttää. Kyl mä voisin oppia enempi, mut ei mua kiinnosta. Toinen on kanssa se, että kun olin tietyissä somealustoissa, niin mua oikeesti alko vaan harmittaa ne toisten postaukset, kun muilla on joka päivä jotain hienoa tekemistä. Mitäs mä, oisin postannut sohvalta, et taas psykoosit tulilla. Tukka pskasena, hampaat pesemättä, kirjoitan hulluja juttuja nettiin.

        Mul oli kaveri, joka kirjoitteli hassuja someen, kun oli vauhtia. Ihmettelin, kun se puhui, et pitäis siirtyy puhelimeen, jossa ei oo nettiä. Nyt ymmärrän täysin, mitä tarkoitti. Tämmöstä tämä täällä. Tervetuloa mun elämään.

        Se riitttä minulle että täällä vain kirjoitan, en halua tutustua keneenkään palstan ulkopuolella! Tällainen tunne on vahvistunut vuosi vuodelta siksi mitä palsta ulkopuolella on tapahtunut! Ja mitä kauemmin se jatkuu palstan ulkopuolella sitä varmempaa on etten halua tutustua keneenkään enää koskaan palstan ulkopuolella! Juuri äsken häirittiin taas asumisrauhaa! Se on tuntunut sietämättömältä jo kauan, joten lopettakaa se ovien availu tiettyinä kellonaikoina! En halua mitään tietoa enää kenestäkään! Muistakaa että kaikenlainen kertominen vain vahvistaa yksin olemisen tarvetta. Se ei koskaan toimi niin kuin te haluaisitte sen toimivan tiedon välittäjänä! Se vai vahvistaa yksin olemisen tarvetta!


    • Anonyymi

      Minä ainakin luovutin kaikki tietoni laillisesti ryssille ja muut tiedot, ja tilasin laillisesti teille kunnolla turpaan, myös töihin. ja myös muuta kautta. myös naisille ja muutamille erityisesti. ja joka elämän osa-alueelle, myös mt juttuja ja muuta paskaa. ja erityisen huonoa töihin ja rahaan, hakkaavat teitä kunnes rahat on täällä, voitte silti maksaa mikään ei korvaa vahinkoa minkä teitte täysin syyttömälle. olisitte hakanneet edes oikeat syylliset - toisenne ❤️

    • Anonyymi

      erityisesti muutamalle naiselle on tilattu kunnon kosto ja äijille myös. nauttikaa teoistanne olisi kannattanut selvittää oikeat syylliset, eikä uhrata nyt saatte takaisin helvetin kovaa turpaan, toivottavasti ne jotka halusi itsemurhaa ja sinne lähelle virnistää, kokevat sen itse. ja eipä tullut täältä varkauksia, noista ei edes haluttaisi mitään. eli takaisin turpaa ja kovaa ja kaikkea huonoa elämää, yhtä kauan ja yhtä kovaa! Helvettiin varmistaa että menee varmasti oikeaan ❤️🥰🥳😘

    • Anonyymi

      ja ei kannata itkeä vollottaa tunteilla leikkimisellä, etsi oikea puolisosi, älkää viitsi vollottaa jos ei juoni ja hyväksikäyttö mennyt läpi, ainakaan kokonaan, tai ilman takaisin kostoa.

    • Anonyymi

      sinne päättykööt mistä alkoi, eli teidän saatanan palvonnasta ja demoni leikeistä. joskus päättyy siis tämä. kivaa päivää! kannattaa miettiä mitä tekee ja kelle, ja onko oikein yrittää saada otetta jne. Sitä saa itse mitä tekee 😘😂 minäpä en oo mitään tehnyt tai mitään saanut tai ottanut vastaan, epärehellisesti tai hakattuna tai vatastettuna. Karseat miehet tässä. elämässä, ovat kantaneet hyvän muille, ei tänne.

    • Anonyymi

      Minä taisin varoittaa niistä, Viikingit, Mikaelin suvun naiset ja osa työporukasta ja tuosta nsisryhmästä on persoja hemmottelulle, hyvälle ja tottuneet saamaan kaikkea mutta eivät kestä olla ilman, eli alkavat varastamaan, ja sotivat joten menettävät ja varastavat aina enemmän haluavat aina enemmän. Tehän ette kuunnelleet, ja jos kostst väärälle tai viet ilman vapaata tahtoa, saat siitä huonoa itsellesi ja keille viet. itse olen kieltänyt etten ota epärehellistä tai ihnisenergiaa vastaan. ammattitaito - tauti.

    • Anonyymi

      Se Emilia on kiinni sinussa ja sinun ylläpitämässä elämässä, en siis sinua tahdo. Samoin se Susanna jota vihaan yli kaiken, ja hakkaavat mustasukkaisuuttaan eikä halua pääsyä irti, ja syövät täältäkin. sama eräässä Sarissa ja muissa, ei päästä irti ja ovat tottuneet saamaan tietyistä suunnista itselleen mistä ei päästä irti. siksi katkon yhteyksiä ettei täältä viedä mitään, ja on muitakin. tuossa kärkinimet jotka haittaa jokapäiväistä elämää ja monia muita.

    • Anonyymi

      ei pidä arvostella mutta en ymmärrä tuommoista "riuhdontaa" miten heidät meediona /noitana näen.

    • Anonyymi

      toisesta miehestä se Anniina syö ja Jenni, en viitsi Ottaa syytöksuö vastaan ja olla hakattavana niin kerron tänne. päästään kaikki pois.

    • Anonyymi

      minulla on eräs mies, johonkin suostuin ja jotain teki. Olen siis kiinni hänessä. Hyvä mies, yhteiselämä varmasti hyvää. Mutta halusin tai en, niin se sopimus on pitävä. Tuo itselle kuitenkin turvaa ja hyvääkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      178
      2270
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1996
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      82
      1300
    4. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      289
      1111
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1044
    6. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      72
      1023
    7. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      149
      1011
    8. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      996
    9. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      61
      967
    10. Millaisena ihmisenä pidät häntä?

      Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?
      Ikävä
      61
      835
    Aihe