"en malta odottaa tulevia kesähäitäni"
Sofia ei mennyt tänäkään kesänä naimisiin
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin moni taviskin valitsee avoliiton.
- Anonyymi
Sofia ei ole tavis joten ökyhäät tulossa.
- Anonyymi
Vielä ehtii onhan vielä kesää jäljellä ja voihan ne pitää vaikka tammikuussa,jos siltä tuntuu 💒.
- Anonyymi
Sofia on kova valehtelee,sehän jo nähtiin 7 lehden jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on kova valehtelee,sehän jo nähtiin 7 lehden jutusta.
"olen huumevastainen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"olen huumevastainen"
"Käyn oikeudenkäynneissä tukemassa Nikoa ja rakkaus Nikoon on vain vahvistunut". Näin maaliskuussa 2020 ja samaan aikaan tapaili jo Stefua ja Niko kertoo kirjassaan että Sofian kirjeet muuttuivat kylmiksi, jopa ylimielisiksi. Nikon avustaja kuljetteli Nikon siskon kautta salaa kirjeitä ja lappusia, vaikka ei olisi saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Käyn oikeudenkäynneissä tukemassa Nikoa ja rakkaus Nikoon on vain vahvistunut". Näin maaliskuussa 2020 ja samaan aikaan tapaili jo Stefua ja Niko kertoo kirjassaan että Sofian kirjeet muuttuivat kylmiksi, jopa ylimielisiksi. Nikon avustaja kuljetteli Nikon siskon kautta salaa kirjeitä ja lappusia, vaikka ei olisi saanut.
Huhtikuun 28. päivä Sofia heitettiin ulos Ranta-ahojen asunnosta tuon suhteen takia. Sofia haistatteli Ranta-ahon isälle ja sanoi että ei ole mitään suhdetta. 15.5. eli parin viikon kuluttua tuosta oli Seiskassa juttua kuinka Stefun ja Sofian lähipiiri on kertonut että ovat tapailleet jo kuukausia ja että ehkä tulossa jo kesähäät. Kesäkuun puolessa välissä Stefu otti Sofiasta eron kun Ranta-aho vapautui ja Sofia oli alkanut viestittelemään ja pyrkimään takaisin. Senkin Ranta-aho on myös vahvistanut että Sofia pyrki takaisin. Mutta tomppeli kun on niin Stefu otti Sofian takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhtikuun 28. päivä Sofia heitettiin ulos Ranta-ahojen asunnosta tuon suhteen takia. Sofia haistatteli Ranta-ahon isälle ja sanoi että ei ole mitään suhdetta. 15.5. eli parin viikon kuluttua tuosta oli Seiskassa juttua kuinka Stefun ja Sofian lähipiiri on kertonut että ovat tapailleet jo kuukausia ja että ehkä tulossa jo kesähäät. Kesäkuun puolessa välissä Stefu otti Sofiasta eron kun Ranta-aho vapautui ja Sofia oli alkanut viestittelemään ja pyrkimään takaisin. Senkin Ranta-aho on myös vahvistanut että Sofia pyrki takaisin. Mutta tomppeli kun on niin Stefu otti Sofian takaisin.
Inhoan väkivaltaa paitsi itse voin lyödä jos haluan vaikka ikkunakarmilla 🌚.
- Anonyymi
"en ole koskaan pieraissut"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027