SBUGEN OMAKUVA ITSESTÄÄN OMASTA MIELESTÄÄN.

Anonyymi-ap

Alkoholiriippuvuus on krooninen sairaus, jossa on keskeistä pakonomainen tarve käyttää alkoholia.
Perinnölliset tekijät, hyvä alkoholin sietokyky tai vaikeus tunnistaa humaltumisensa astetta, stressi sekä monet mielenterveyden häiriöt lisäävät alkoholiriippuvuuden kehittymisriskiä.
Johtuen päihderiippuvuuteen kuuluvasta kieltomekanismista päihderiippuvainen ei yleensä itse myönnä tarvitsevansa apua.
Hän ei välttämättä edes ajattele juomisensa olevan ongelma.
Yksi niistä asioista, joiden kanssa toipuvat päihdeongelmaiset kertovat olevan vaikeaa tulla toimeen, on viha (tai suuttumus, kauna ja katkeruus).
Monet katsovat retkahduksensa liittyvän kyvyttömyyteen käsitellä suuttumusta. Selvittämätön viha voi olla uhka raittiudelle: se voi myös johtaa ongelmiin ihmissuhteissa.
==============================
Miehelle suositeltu maksimiannos alkoholia on 2 ravintola-annosta (4cl tiukkaa tai yksi bisse) päivässä. Se tekee vuodessa 730 ravintola-annosta vuodessa ja olet kohtuukäyttäjä.

Noh, arvioin tänä vuonna juoneeni 4 litraa väkeviä ja kymmenkunta olutta ja laatikollisen lonkeroa. Se tekee yhteensä 134 ravintola-annosta.

8 kuukaudessa on 240 päivää, joten en pääse kohtuukäyttäjän ylärajalle lähellekään, vaan jään keskitason alle reilusti annostuksella 0,56 ravintola-annosta päivässä joka tarkoittaa
noin kahta senttilitraa per päivä.
==============================
Vain alkoholisti pitää kirjaa omasta vuosittaisesta alkoholinkäytöstään kaunistellen lukemia ja viitaten suosituksiin ym. tuubaan.

Vain alkoholistilla on tarve ladata Pattayan matkailu palstalle puolustuspuheenvuorojaan alituisesti omasta alkoholismistaan.

Vain alkoholistilla on alituiseen alkoholi kaikkien muiden puheenaiheittensa ohessa mielessä ilmoituksillaan minkä drinkin hileillä tai ilman seuraavaksi nauttii.

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyrvånsyylå rakastaa metrinmittaisiaan ja kymppiään.

• Anonyymi

Alkoholismia ei määritellä Sensukan ikiomien aivoitusten pohjalta, vaan lääketieteelliseltä ja sosiaaliselta pohjalta. Kymppi kertoi siis että keskiarvo on reilut puoli ravintola-annosta tai olutta päivässä. Johan sellaisen määrän saa käyneestä limpparista. Itse juon saunaoluen tai kaksi ja melkein joka päivä. Yövuoron jälkeen en kyllä juo koska en käy päiväsaikaan saunassa enkä juo päiväsaikaan. Oravan kokoisena kaksi olutta tuntuu jo hieman nupissa, riippuen miten on syönyt tai juonut.
      Ei ole kukaan alkoholistiksi nimitellyt. Tytär meni lukiolaisten kotibileisiin ja kysyi vaisusti että voisinko ostaa hänelle kaksi tölkkiä jotakin mietoa juomaa kun kaikilla muillakin on. Käytiin valkkaamassa vähän paremmat kotimaiset siiderit.
      Parempi se noin on kuin omassa nuoruudessa piti hakumiehellä haettaa pullo kirkasta ja vetää pää sekaisin jossakin pusikossa kun ei uskaltanut kotiin kännissä mennä. Minä kävin hakemassa tytön kahden aikaa yöllä kotiin ja ei ollut lainkaan juopunut ja kivaa oli ollut.

Laiffila, man that works

• Anonyymi

Jos joku väittää että tämän herran rasvamaksa ja uljas olemus on hankittu pelkästään syömällä.... niin hehheh! https://ibb.co/7gP8xLc Tuo tulee vain juomalla vuoronperään nuppi turvoksiin ja kun turvotus laskee jää nahka roikkumaan naamasta ja kaulasta.
      Erittäin raskaansarjan sbuge kyseessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe