Tytär meni lukiolaisten kotibileisiin ja kysyi vaisusti että voisinko ostaa hänelle kaksi tölkkiä jotakin mietoa juomaa kun kaikilla muillakin on.
Käytiin valkkaamassa vähän paremmat kotimaiset siiderit.
Minä kävin hakemassa tytön kahden aikaa yöllä kotiin ja ei ollut lainkaan juopunut ja kivaa oli ollut.
Laiffila, man that works
====================
Hauskaa.
Kun olin raxipossun ikäinen niin olin jo seurustellut vakituiseen muutaman vuoden, seurustelun sisältäen sitä mitä rakkaat haaveilee itselleen päivittäin, nimittäin ihokosketusta.
Kun oli kotibileet niin porukalla todellakin oli juomanaan muuta kuin pari isukin kanssa valkattua siideriä ja ohjelmanumeroina sellaisia juttuja, että antaapa olla julkaisematta tällä palstalla.
Ei taida Hukkis olla lainkaan tietoinen mitä murrosikäiset nykyisin harrastaa housut jalassa ja ilman.
> § <
Tehdasköyhä Hukkapalan tyttären kotibailut.
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkistin netistä koska Nazreth oli Ruisrokissa, siis kesä 1974.
Olen syntynyt marraskuussa vuonna 1958.
Kävin silloin yksin mopoiässä Ruissalossa ja todellakin juomana oli parin sidukan sijaan mulla tuolloin pari pulloa omppuviiníä ja mun teltassa öisin nätti tyttö.
Ei isukki vienyt eikä hakenut, kuin myöskään ei ostanut juomiani.
Tervetuloa Hukkapala reaalimailmaan sieltä harhaisesta maailmankuvastasi.
> § <- Anonyymi
Helmeilevä juoma oli maistuvaista.
- Anonyymi
Olet juu kertonut rakkaudestasi pontikkaan ja ei päätä muuten tuohon kuntoon saakaan kuin korvikkeilla, liimalla ja jollakin butaanilla, vähän propanolia ja voilà, näin tunattiin Sensei Sensukka yhteiskunnan rasitteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924