Tehdasköyhä Hukkapalan tyttären kotibailut.

Anonyymi-ap

Tytär meni lukiolaisten kotibileisiin ja kysyi vaisusti että voisinko ostaa hänelle kaksi tölkkiä jotakin mietoa juomaa kun kaikilla muillakin on.
Käytiin valkkaamassa vähän paremmat kotimaiset siiderit.
Minä kävin hakemassa tytön kahden aikaa yöllä kotiin ja ei ollut lainkaan juopunut ja kivaa oli ollut.

Laiffila, man that works

====================

Hauskaa.

Kun olin raxipossun ikäinen niin olin jo seurustellut vakituiseen muutaman vuoden, seurustelun sisältäen sitä mitä rakkaat haaveilee itselleen päivittäin, nimittäin ihokosketusta.

Kun oli kotibileet niin porukalla todellakin oli juomanaan muuta kuin pari isukin kanssa valkattua siideriä ja ohjelmanumeroina sellaisia juttuja, että antaapa olla julkaisematta tällä palstalla.

Ei taida Hukkis olla lainkaan tietoinen mitä murrosikäiset nykyisin harrastaa housut jalassa ja ilman.

> § <

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkistin netistä koska Nazreth oli Ruisrokissa, siis kesä 1974.
      Olen syntynyt marraskuussa vuonna 1958.
      Kävin silloin yksin mopoiässä Ruissalossa ja todellakin juomana oli parin sidukan sijaan mulla tuolloin pari pulloa omppuviiníä ja mun teltassa öisin nätti tyttö.
      Ei isukki vienyt eikä hakenut, kuin myöskään ei ostanut juomiani.

Tervetuloa Hukkapala reaalimailmaan sieltä harhaisesta maailmankuvastasi.

> § <

• Anonyymi

Helmeilevä juoma oli maistuvaista.

• Anonyymi

Olet juu kertonut rakkaudestasi pontikkaan ja ei päätä muuten tuohon kuntoon saakaan kuin korvikkeilla, liimalla ja jollakin butaanilla, vähän propanolia ja voilà, näin tunattiin Sensei Sensukka yhteiskunnan rasitteeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      75
      1200
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1117
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe