ruveta tutustumaan ihmiseen josta ei pidä!
Säälistäkö pitäisi
20
253
Vastaukset
- Anonyymi
Olo ollut todella huono kauan monella tapaa! Se vain huononisi entisestään jos pakottamalla pitäisi ruveta sellaisen ystäväksi josta ei pidä!
- Anonyymi
Ei olis iso rasti.
- Anonyymi
Ei tarvitse. Miksi tulit hakemaan tanssimaan kerro se.
- Anonyymi
No ei pidä. Joudut kuitenkin olemaan tekemisissä silloin tällöin. En tajunnut että olen noin kamala 🙁
- Anonyymi
En todellakaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän!
Ahdistaa jo pelkästään se että ohimenen joskun sattumalta kohtaisin. En katsoisi hänen päin ohimennessäni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän!
Ahdistaa jo pelkästään se että ohimenen joskun sattumalta kohtaisin. En katsoisi hänen päin ohimennessäni!Jo pelkästään hänen näköisensä ja tyyppisensä henkilöt saavat ahdistusreaktion nousemaan huippuunsa! Nukkuminen on huonoa jos näkee hänen tyyppisensä henkilön missä tahansa!
- Anonyymi
Kertoisitko lisää? Itse toivoisin ettei joku ajattelis että aloitus olis hänelle. 😔
Mutta ei tää varmaan ole mulle koska en ymmärrä mitä tuo tarkoittaa että joutuisin kuitenkin olemaan tekemisissä. 🤔😕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko lisää? Itse toivoisin ettei joku ajattelis että aloitus olis hänelle. 😔
Mutta ei tää varmaan ole mulle koska en ymmärrä mitä tuo tarkoittaa että joutuisin kuitenkin olemaan tekemisissä. 🤔😕No olen rakastunut naiseen jonka kanssa olen tekemisissä arkena silloin tällöin. Ja olen koko ajan miettinyt että pitää minua outona miehenä joka höpöttää omiaan joskus kun nähdään. En voi sille mitään kun olen vähän pois itsestäni hänen seurassaan. Hän on niin ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo pelkästään hänen näköisensä ja tyyppisensä henkilöt saavat ahdistusreaktion nousemaan huippuunsa! Nukkuminen on huonoa jos näkee hänen tyyppisensä henkilön missä tahansa!
En mä ny noin pelottavan näkönen oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen rakastunut naiseen jonka kanssa olen tekemisissä arkena silloin tällöin. Ja olen koko ajan miettinyt että pitää minua outona miehenä joka höpöttää omiaan joskus kun nähdään. En voi sille mitään kun olen vähän pois itsestäni hänen seurassaan. Hän on niin ihana.
Aloitus on sekopaalta joka hokenut tuota täällä aina. Ei ole sinun naisesi tuo järjetön jankkaaja.
- Anonyymi
Todella kammottavaa
- Anonyymi
Tunnen samanoloisen ressukan joka säälistä tai pakkoselityksillä yrittää päästä eroon ihmisistä ja oikeuttaa kaikki tekonsa sillä että on joutunut ja pitänyt. Muiden syytä elämän jokaikinen virhe tai virhearvio.
- Anonyymi
Miten toi käytännössä menee että säälistä yrittää eroon ihmisistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi käytännössä menee että säälistä yrittää eroon ihmisistä?
Pakosta joutunut olemaan tekemisissä ja kun tekee välirikon, kaikki keinot on sallittua.
Olisi todella epäkunnioittavaa joutua moisen kohteeksi. Vielä ikävämpää se olisi, jos toinen vastavuoroisesti pitäisi yhteyttä ja osoittaisi tunteita ilman, että niitä tarkoittaisi. Toivoisin, että sellaisessa tilanteessa minulle kerrottaisiin, että on tullut aika jatkaa eteenpäin. Ei vain jätettäisi odottamaan edes hiljaisuuteen. Suoruushan olisi kuin häkin ovi avattaisiin ja pääsisin lentämään vapauteen. Ehkä oon sun satakieli. Toivon, että huomaat, etten ole onnellinen näin. Päästä mut vapaaksi tai ruoki mua lämmöllä tai rakkaudella etten riudu. Jos aika ei ole oikea, päästä mut lentoon ja palaan vielä sun luo joskus, jos aika sen suo.
- Anonyymi
Et varmasti koskaan näe kyseistä ihmistä joten lopeta solvaaminen. Sun takia se itsensä tappoi.
- Anonyymi
Oon vie elos, en kyl nyt tiiä kenest täs puhutaa😬
- Anonyymi
Ei vaan siksi, että oppisit tuntemaan tämän ihmisen.
- Anonyymi
Ei tarvitse. Mutta miksi vtussa pitää kirjoittaa vuosikaupalla täällä ihmiselle, josta ei edes pidä. HuIIu sinä olet. Ihan järjetöntä tuo touhusi.
- Anonyymi
Sitä pitäisi kysyä niiltä, jotka ovat ns. esittäneet tiettyä henkilöä palstan ulkopuolella! Palsta on ollut vain kaiken sen purkamista mikä on ahdistanut palstan ulkopuolella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984