Tuirassa tapon yritys kaupan pihalla

Anonyymi-ap

Kalevassa tuo tieto.
Polliisi ei tiedota asiassa enempää.
Olisihan tuo nyt korrektia kertoa edes minkä kaupan pihassa, että tietäis käydä edes Lidlissä.

Oululaista tiedotusosaamista
:(

23

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kun tieto ei kulje voi todeta, että kantasuomalaisia ei olleet ainakaan, koska sitä aina korostetaan jos olisi.

      • Anonyymi

        Eikös tuo mene juuri toisin päin? Nytkin, siis vaikkei sinulla ole tietoa koko asiasta, korostat ensitöiksesi maahanmuuttajia, sillä eihän se voinut olla kantasuomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo mene juuri toisin päin? Nytkin, siis vaikkei sinulla ole tietoa koko asiasta, korostat ensitöiksesi maahanmuuttajia, sillä eihän se voinut olla kantasuomalainen.

        Persuilla ei riitä kapasiteetti muunlaiseen ajatteluun.Niin siinä käy kun aivot pestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo mene juuri toisin päin? Nytkin, siis vaikkei sinulla ole tietoa koko asiasta, korostat ensitöiksesi maahanmuuttajia, sillä eihän se voinut olla kantasuomalainen.

        Ollu niitä insinöörejä joita jotkut kuvitteli että töihin alkavat...karkotus helvetin kauas vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollu niitä insinöörejä joita jotkut kuvitteli että töihin alkavat...karkotus helvetin kauas vaan.

        Putler tarvitsee kipeästi henkilökuntaa sotaan ja maan teollisuuden pyörittämiseen. Tässäpä olisi oivallinen tilaisuus helpottaa Putlerin asiaa ja toimittaa hänelle ilmaista materiaalia tarpeisiinsa. Rikoksiin syyllistyneet ensisijassa Ukrainan operaatioon, joka ei ole sota Putlerin määräyksen mukaan. Samalla paranisi edes vähän tulehtunut tilanne Suomaan ja Putingradin välillä keskinäisen yhteistyön ja avunannon merkeissä.
        Ei muuta kuin nyt heti toimiin, Suomaan tsuhnat jappasijat! Maan etu kerrankin ensin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo mene juuri toisin päin? Nytkin, siis vaikkei sinulla ole tietoa koko asiasta, korostat ensitöiksesi maahanmuuttajia, sillä eihän se voinut olla kantasuomalainen.

        OYS: n lähellä aikuinen puukotti Kastellin koulun alaikäistä. Puukottaja siis kantasuomalainen. Mistä hullujenhuoneelta karannut? Vai onko tämä hullu vapaalla ollut jo kauemminkin. Eikö näitä saada pakkohoitoon ja telkien taakse iänikuisesti. Ei uskalla enää Oulussa päiväkävelyllä käydä eikä lapsia/ nuoria päästää yksin koulumatkalle. Pitääkö noita koululaisia pitää koululla koko päivän niin että vanhemmat hakee heidät töistä palattuaan ja vievät heidät töihin mennessä. Menee Amerikan malliin. Siellä Jaakkima kulkevat autolla ovet lukittuna. Kukaan ei uskalla jalkaisin liikkua yhtään minnekään. Amerikan sukulaiset ksuhistrlivst jo ennen näitä puukotuksia, että miten täällä uskalletaan päästään lapset itsekseen kouluun ym. Samaa kauhistelen minä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OYS: n lähellä aikuinen puukotti Kastellin koulun alaikäistä. Puukottaja siis kantasuomalainen. Mistä hullujenhuoneelta karannut? Vai onko tämä hullu vapaalla ollut jo kauemminkin. Eikö näitä saada pakkohoitoon ja telkien taakse iänikuisesti. Ei uskalla enää Oulussa päiväkävelyllä käydä eikä lapsia/ nuoria päästää yksin koulumatkalle. Pitääkö noita koululaisia pitää koululla koko päivän niin että vanhemmat hakee heidät töistä palattuaan ja vievät heidät töihin mennessä. Menee Amerikan malliin. Siellä Jaakkima kulkevat autolla ovet lukittuna. Kukaan ei uskalla jalkaisin liikkua yhtään minnekään. Amerikan sukulaiset ksuhistrlivst jo ennen näitä puukotuksia, että miten täällä uskalletaan päästään lapset itsekseen kouluun ym. Samaa kauhistelen minä nyt.

        Joku persuhihhuli taas lukenut jotain vihapalstaa ja päättänyt toimia.


      • Anonyymi

        Ei vielä tietoa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OYS: n lähellä aikuinen puukotti Kastellin koulun alaikäistä. Puukottaja siis kantasuomalainen. Mistä hullujenhuoneelta karannut? Vai onko tämä hullu vapaalla ollut jo kauemminkin. Eikö näitä saada pakkohoitoon ja telkien taakse iänikuisesti. Ei uskalla enää Oulussa päiväkävelyllä käydä eikä lapsia/ nuoria päästää yksin koulumatkalle. Pitääkö noita koululaisia pitää koululla koko päivän niin että vanhemmat hakee heidät töistä palattuaan ja vievät heidät töihin mennessä. Menee Amerikan malliin. Siellä Jaakkima kulkevat autolla ovet lukittuna. Kukaan ei uskalla jalkaisin liikkua yhtään minnekään. Amerikan sukulaiset ksuhistrlivst jo ennen näitä puukotuksia, että miten täällä uskalletaan päästään lapset itsekseen kouluun ym. Samaa kauhistelen minä nyt.

        Uhri ainakin oli ulkomaalaistaustainen. Kalevassa luki. Siis Kastellissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OYS: n lähellä aikuinen puukotti Kastellin koulun alaikäistä. Puukottaja siis kantasuomalainen. Mistä hullujenhuoneelta karannut? Vai onko tämä hullu vapaalla ollut jo kauemminkin. Eikö näitä saada pakkohoitoon ja telkien taakse iänikuisesti. Ei uskalla enää Oulussa päiväkävelyllä käydä eikä lapsia/ nuoria päästää yksin koulumatkalle. Pitääkö noita koululaisia pitää koululla koko päivän niin että vanhemmat hakee heidät töistä palattuaan ja vievät heidät töihin mennessä. Menee Amerikan malliin. Siellä Jaakkima kulkevat autolla ovet lukittuna. Kukaan ei uskalla jalkaisin liikkua yhtään minnekään. Amerikan sukulaiset ksuhistrlivst jo ennen näitä puukotuksia, että miten täällä uskalletaan päästään lapset itsekseen kouluun ym. Samaa kauhistelen minä nyt.

        muuta vokkiin asumaan-siellä turvallisia tulijoita?


    • Anonyymi

      Liekköniin väliä ketkä siellä on yrittäneet säästää sossun rahoja tappamalla toisensa..ja sekin epäonnistui,näköjään..laskupino vaan kasvaa

    • Anonyymi

      Oiskohan romaneja ?

      • Anonyymi

        Vai olisiko Pera ja Rane vai Folke ja Tauno?


      • Anonyymi

        Minun kirjahyllyssöni ei monta romaania ole ja kaikki ne on tallella. Just tarkastin.


    • Anonyymi

      Lidlin pihassa kuulemma tapahtunut.

    • Anonyymi

      Näin sen.

      • Anonyymi

        Et sitten vitun vammanen uskaltanut mennä väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten vitun vammanen uskaltanut mennä väliin?

        Ei tainnut kukaan uskaltaa sen verran näin et yks muija yritti väliin


    • Anonyymi

      En ole kuullutkaan.

    • Anonyymi

      Mikko

    • Anonyymi

      Ei se puukottaja siellä kaupan edessä enää ole. Voi olla siellä toisen kaupan edessä jojon olet seuraan kerran menossa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe