Yhä jatkui se

Anonyymi-ap

kertominen, miksi? Kun se on jo vuosien ajan todettu eitoimivaksi ja ahdistavaksi. Kodin lähellä sellainen joka on kauan häirinnyt ja bussissa vanhempi henkilö! Sisin menee rikki niin kauan kuin kenestä tahansa kerrotaan, koska siihen ei ole annettu lupaa, eikä tulla koskaan antamaan! Nyt sitten toimitaan niin, että vain kolmena kesäkuukautena on ikäiseni vanhemman miehen mahdollista tulla tekemään tuttavuutta kanssani! Jos kertominen jatkuu niin jatkuu myös yksin oleminen hamaan tulevaisuuteeen asti. Korvauksia menetetyistä tuloista pitäisn myös saada.

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koen valtavaa inhoa kaikkia niitä kohtaan jotka esittävät olevansa joku muu kuin itsensä! Eli se on estänyt tutustumisen ja tulee aina estämään. Alkaa näyttää siltä että yksin oleminen jatkuu koko loppuelämän ajan!!

• Anonyymi

Tällä hetkellä ajattelen niin, etten halua enää koskaan yhtäkään uutta kaveria elämääni! Sisin on ihan riekaleina ja menee rikki stä enemmän mitä kauemmin ns. kertominen jatkuu missä tahansa! Mitään muuta en ole koskaan inhonnut niin paljon kuin sitä, että ihmiset ns. kertovat jostakin ihmisestä missä tahansa mitä tahansa! Joka kerta kun joudun sitä näkemään tai kokemaan ahdistus syvenee syvenemistään! Ette millään tunnu ymmärtävän sitä kuinka vastenmielisistä se on ja kuinka vastenmieliseltä se aina tuntuu. Ehkä on parempi panna loppupiste koko projektille, koska en usko sen koskaan olevan sellaista mitä minä voisin sietää. Koen sen aina kiusaamiseksi, koska en antanut siihen koskaan lupaa!! Lopetetaan se tähän päivään. En halua edes ystävää yhdestäkään ikäisestäni miehestä, enkä minkään ikäisestä! En vaina jaksa sitä enää missään muodossa enkä missään Ehkä minun pitää kävellä päin punaisia valoja, jotta pääsen vuosia jatkuneesta stressistä ja ahdistuksesta! Elämä ei ole tuntunuyt hyvältä enää moneen vuoteen! Haluan vain olla yksin ja jotenkin yrittää selvitä kaikesta siitä, mitä olen joutunut kokemaan kymmenen vuoden aikana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä ajattelen niin, etten halua enää koskaan yhtäkään uutta kaveria elämääni! Sisin on ihan riekaleina ja menee rikki stä enemmän mitä kauemmin ns. kertominen jatkuu missä tahansa! Mitään muuta en ole koskaan inhonnut niin paljon kuin sitä, että ihmiset ns. kertovat jostakin ihmisestä missä tahansa mitä tahansa! Joka kerta kun joudun sitä näkemään tai kokemaan ahdistus syvenee syvenemistään! Ette millään tunnu ymmärtävän sitä kuinka vastenmielisistä se on ja kuinka vastenmieliseltä se aina tuntuu. Ehkä on parempi panna loppupiste koko projektille, koska en usko sen koskaan olevan sellaista mitä minä voisin sietää. Koen sen aina kiusaamiseksi, koska en antanut siihen koskaan lupaa!! Lopetetaan se tähän päivään. En halua edes ystävää yhdestäkään ikäisestäni miehestä, enkä minkään ikäisestä! En vaina jaksa sitä enää missään muodossa enkä missään Ehkä minun pitää kävellä päin punaisia valoja, jotta pääsen vuosia jatkuneesta stressistä ja ahdistuksesta! Elämä ei ole tuntunuyt hyvältä enää moneen vuoteen! Haluan vain olla yksin ja jotenkin yrittää selvitä kaikesta siitä, mitä olen joutunut kokemaan kymmenen vuoden aikana!

Käänteis psykologiaa taas, tiedätte keneltä! Suljetulle mars, kaikki kiusaajat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe