Olisi mieluummin vihannut Tissua tai kunniakansalaisia.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kylmis oli mortaalisesti riippuvainen alkoholista ja lääkkeistä. Lopulta hän näytti jo mädäntyneeltä. Olisi kuulunut pakkohoitoon.
- Anonyymi
Kylmis on elossa ja voi hyvin. Ei vain käy enää täällä sontatunkiolla, kun sillä on parempaakin tekemistä kuin täällä idiooteille vastailla.
- Anonyymi
En usko ellei Santeri vahvista todeksi tätä tai Kylmis itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko ellei Santeri vahvista todeksi tätä tai Kylmis itse.
Mitenpä vahvistat, kun eivät käy enää täällä, eivätpä mitenkään. Eikä youtubeenkaan ole mitään tiedotteita tulossa sontiksien käskystä.
- Anonyymi
Nykyisin päihde- ja mielenterveysongelmaiset jätetään heitteille.
Apu olisi auttanut myös pörröpään tapauksessa.
Kukaan normaali henkilö ei voisi asustaa niin törkyisessä ja huonekaluttomassa murjussa.
Hoitokodissa olisi siisti huone ja uusi läppäri odottamassa myös bentsoja ja neuroleptejä olisi tarjolla. Sängyssä olisi turvavyöt ja yöhoitaja vahtisi turvallisuutta.
Päivisin olisi tiedossa terapiaa, pallopelejä,liikuntaa ja bussiretkiä kiintoisiin kohteisiin kuten esim. luontoon ja maatiloille.
Iltaisin katsottaisiin tvtä yhdessä. Ruoat olisivat ensiluokkaisia samoin lääkkeet. Vieroitusoireet hoidettaisiin kivuttomasti runsaalla lääkityksellä heti aluksi. Kannattaisi harkita. - Anonyymi
Olisin minäkin vihannut, jos olisin näyttänyt häneltä.
Turpahaivenet, liskon aivot, viinakset loppu ja lompakko tyhjä. Ainut edes hetken lämmin asia elämässäsi on lätäkkö, jonka päällä istut. Ainut saavutus elämässäsi on saviruukku, jonka päällä istut.
Ainut pysyvä muisto sinusta on sosiaalivirkailijan painajaisunet. - Anonyymi
Varma huhu kertoo, että Maikkulan miehet ovat olleet jo pitkään Peltolassa lataamassa akkuja.
- Anonyymi
Mutta Santeri sanoi, että hänellä ei ollut varsinaisesti päihde ongelmaa eikä kärpäsiä päässä niin kuin Kylmiksellä, pelkkä virus vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717