Olisi mieluummin vihannut Tissua tai kunniakansalaisia.
Miksi Kylmis vihasi itseään?
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmis oli mortaalisesti riippuvainen alkoholista ja lääkkeistä. Lopulta hän näytti jo mädäntyneeltä. Olisi kuulunut pakkohoitoon.
- Anonyymi
Kylmis on elossa ja voi hyvin. Ei vain käy enää täällä sontatunkiolla, kun sillä on parempaakin tekemistä kuin täällä idiooteille vastailla.
- Anonyymi
En usko ellei Santeri vahvista todeksi tätä tai Kylmis itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko ellei Santeri vahvista todeksi tätä tai Kylmis itse.
Mitenpä vahvistat, kun eivät käy enää täällä, eivätpä mitenkään. Eikä youtubeenkaan ole mitään tiedotteita tulossa sontiksien käskystä.
- Anonyymi
Nykyisin päihde- ja mielenterveysongelmaiset jätetään heitteille.
Apu olisi auttanut myös pörröpään tapauksessa.
Kukaan normaali henkilö ei voisi asustaa niin törkyisessä ja huonekaluttomassa murjussa.
Hoitokodissa olisi siisti huone ja uusi läppäri odottamassa myös bentsoja ja neuroleptejä olisi tarjolla. Sängyssä olisi turvavyöt ja yöhoitaja vahtisi turvallisuutta.
Päivisin olisi tiedossa terapiaa, pallopelejä,liikuntaa ja bussiretkiä kiintoisiin kohteisiin kuten esim. luontoon ja maatiloille.
Iltaisin katsottaisiin tvtä yhdessä. Ruoat olisivat ensiluokkaisia samoin lääkkeet. Vieroitusoireet hoidettaisiin kivuttomasti runsaalla lääkityksellä heti aluksi. Kannattaisi harkita. - Anonyymi
Olisin minäkin vihannut, jos olisin näyttänyt häneltä.
Turpahaivenet, liskon aivot, viinakset loppu ja lompakko tyhjä. Ainut edes hetken lämmin asia elämässäsi on lätäkkö, jonka päällä istut. Ainut saavutus elämässäsi on saviruukku, jonka päällä istut.
Ainut pysyvä muisto sinusta on sosiaalivirkailijan painajaisunet. - Anonyymi
Varma huhu kertoo, että Maikkulan miehet ovat olleet jo pitkään Peltolassa lataamassa akkuja.
- Anonyymi
Mutta Santeri sanoi, että hänellä ei ollut varsinaisesti päihde ongelmaa eikä kärpäsiä päässä niin kuin Kylmiksellä, pelkkä virus vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941