....onko löytynyt kovinkin monia?
Seiko, 15, kertoo, että moni therian kokee luonnonläheisyyttä. Luonto voi olla therianille tai muulle alterhumanille turvapaikka. Jotkut heistä perustavat huvin vuoksi luontoon oman ”reviirin” ja pesäpaikan https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f9616a8-9886-4540-9302-9b63caf8fb42
No mites ne Lieksan therianien pesäpaikat....
21
607
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmeen typeryyttä tämä therianismi on? Kaikki väittää että ei muka ole oma valinta, mutta kukaan ei kuitenkaan olisi tajunnut olla therian jos ei olisi nähnyt muotivillitystä tiktökissä. Jos ei ole oma valinta, silloin pitäisi tajuta olevansa therian ilman tiktökkiä.
- Anonyymi
Siis muistakaa et on niinku muitakin alterhumaneita ja seiko puhuu meidän alterhumaneiden puolesta muutenkin että järki päähän aikuisillekin.
- Anonyymi
Saisko saman Suomeksi?
- Anonyymi
En tarvitse pesää, riittää kun haudon muniania sohvalla.
- Anonyymi
Viensuulla tuntuis olevan
- Anonyymi
Ruokkikaa karhuja pihoissanne, ne on maukavia ja rauhallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokkikaa karhuja pihoissanne, ne on maukavia ja rauhallisia.
Kaikilla on varmaan ollut nalle lapsena, ei ne sen vaarallisempia ole.
- Anonyymi
TE TAIDATTE OLLA PÄÄSTÄNNE SEKAISIN
1. Puolet therianeista esittää mutta puolet ova oikeasti syntyneet siihen
2.theriani eivät ainoastaan osaa nimittää itseään sillä termillä ennen kuin ovat katsoneet tik tokkia minä itse olen therian ja termin sain tietää vasta vähän aikaa sitten mutta pikkuisesta asti olen tehnyt quadseja ja se ei ole sama asia kuin konttaus
Te olette JUURI NIITÄ jotka eivät edes tiedä asiasta mutta luulevat tietävänsä- Anonyymi
Oletko orava? 🤔
- Anonyymi
Oot ite
- Anonyymi
Oon kissa
- Anonyymi
Ja itse sain tietää itse ilman mitään tiktokkia
- Anonyymi
Miks aina somessa vaan therian sitä therian tätä...
niiku unohetaanko muut alterhumanit😶
!!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796