Hei ois kiva sellanen vanhempien eläkeläisten esim tapaamisia on sitten botttomeja toppeja jokanen halujensa mukaan jossain tapaamisia esim hotelli tai vaikka jonkun luona esim itse asun sinkkkuna pks jutttelua asuissakin kellä on pääasia et ois kiimasta vielä sokeri sulaa suussa puss puss
miesryhmiä
7
335
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi kiva ois joku viiden miehen ryhmä perustaa. Keskustelua kahvi ja sauna tapaamisia, vapaata nautiskelua joko ryhmässä tai kaksistaan. T. Eläkeläis mies 67v
- Anonyymi
Kiinnostaa 68v
Hei kiva et kiinostuit ja nyt vaan pitää saada toimimaan ehkä nyt sit tavattais vaikka siinå ravintolassa ruusua vastapäätä nyt en muista nimeä esim tiistai tai keskiviikko n. 17.00 ? tunnistat mut harmaa tukka viikset n,182 pitkä normi painoinen tietysti muuutkin tervetulleet jos kiinostuitte rohkeutta niin saadaan ehkä jotain ihanaa puss puss
- Anonyymi
Veikkobtm kirjoitti:
Hei kiva et kiinostuit ja nyt vaan pitää saada toimimaan ehkä nyt sit tavattais vaikka siinå ravintolassa ruusua vastapäätä nyt en muista nimeä esim tiistai tai keskiviikko n. 17.00 ? tunnistat mut harmaa tukka viikset n,182 pitkä normi painoinen tietysti muuutkin tervetulleet jos kiinostuitte rohkeutta niin saadaan ehkä jotain ihanaa puss puss
Tiedän huomenna kumpi päivä sopii. T. M 67 puss puss takaisin..
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän huomenna kumpi päivä sopii. T. M 67 puss puss takaisin..
Hei tuli muutos nyt vaan keskiviikko?
- Anonyymi
Tykkäät ilmeisesti vanhempien spermaa niellä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935