Joskus rakkaus

Anonyymi-ap

on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylissäsi en voi koskaan olla. Pimenevät illat ovat kuin mielenmaisemani; joudun luopumaan jostain mitä minulla ei ole koskaan ollutkaan. Ehkä tapaan sinut jälleen aikojen takana ja voin sanoa kaiken mitä ajattelen ja tunnen.

37

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kuin minun kynällä kirjoitettu, ihan samoja ajatuksia itselläni. Surullista, mutta totta.

      • Anonyymi

        Miksi sinulla on näin? Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla on näin? Ap.

        Tilanne on hankala, emme saa koskaan olla yhdessä.

        Mikä sinulla on syynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on hankala, emme saa koskaan olla yhdessä.

        Mikä sinulla on syynä?

        Sama täälläkin, tilanne on hankala. Luulen että tunteeni ovat yksipuolisia. Jos eivät olisi, vähät välittäisin hankaluudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälläkin, tilanne on hankala. Luulen että tunteeni ovat yksipuolisia. Jos eivät olisi, vähät välittäisin hankaluudesta.

        Oletko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälläkin, tilanne on hankala. Luulen että tunteeni ovat yksipuolisia. Jos eivät olisi, vähät välittäisin hankaluudesta.

        Mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää?

        Moni asia samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälläkin, tilanne on hankala. Luulen että tunteeni ovat yksipuolisia. Jos eivät olisi, vähät välittäisin hankaluudesta.

        Kannattaisiko ottaa selvää hänen tunteistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko ottaa selvää hänen tunteistaan?

        En tiedä. Jos kerron omistani, asetan itseni haavoittuvaan asemaan. Moni asia ei olisi entisellään sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Jos kerron omistani, asetan itseni haavoittuvaan asemaan. Moni asia ei olisi entisellään sen jälkeen.

        Ainahan kaikessa on riskinsä, mutta toinen osapuoli voi ajatella ihan samoin kuin sinä ja luulla, että tunteet ovat yksipuolisia. Tilanne ei etene mihinkään, jos et kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan kaikessa on riskinsä, mutta toinen osapuoli voi ajatella ihan samoin kuin sinä ja luulla, että tunteet ovat yksipuolisia. Tilanne ei etene mihinkään, jos et kysy.

        Ehkä. Ollakseni realisti ajattelen että hän on onnellinen omassa elämässään. Minä tunnen häntä kohtaan polttavaa ikävää. Kaikki on hyvin ja ei kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Ollakseni realisti ajattelen että hän on onnellinen omassa elämässään. Minä tunnen häntä kohtaan polttavaa ikävää. Kaikki on hyvin ja ei kuitenkaan ole.

        Ehkä, mutta voihan olla, että hän ei olekaan onnellinen ja kaipaa sinua yhtä polttavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta voihan olla, että hän ei olekaan onnellinen ja kaipaa sinua yhtä polttavasti.

        En oikein tiedä mitä tehdä. Olen päättänyt että olisin hänen kanssaan vähemmän yhteyksissä ja yrittäisin päästä näistä tunteista eroon. Olen yrittänyt puhua itselleni järkeä. Tuloksetta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Jos kerron omistani, asetan itseni haavoittuvaan asemaan. Moni asia ei olisi entisellään sen jälkeen.

        Terapeutit antaa sellaisen neuvon ,että uskalla olla haavoittuvainen. Ei sitä tarvitse pelätä . Olla paljaana ja kertoa toiselle. Ei siinä hullusti käy,yleensä hyvin. Siinä tekee palveluksen itselleen ja sille toiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutit antaa sellaisen neuvon ,että uskalla olla haavoittuvainen. Ei sitä tarvitse pelätä . Olla paljaana ja kertoa toiselle. Ei siinä hullusti käy,yleensä hyvin. Siinä tekee palveluksen itselleen ja sille toiselle.

        En usko että kertominen olisi palvelus hänelle, koska arvelen tunteideni olevan yksipuolisia. Hänen voisi olla vaikea olla seurassani sen jälkeen.


    • Anonyymi

      Kuvittele yllätyksesi, kun saat tietää, että tunteet olivat molemminpuolisia. Mutta mitään ei voi palauttaa.

      • Anonyymi

        Se olisi todellakin yllätys. Mitä tarkoitat sillä että mitään ei voi palauttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi todellakin yllätys. Mitä tarkoitat sillä että mitään ei voi palauttaa?

        Ymmärtäminen, että voisitte olla yhdessä. Että hänelläkin oli tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäminen, että voisitte olla yhdessä. Että hänelläkin oli tunteita.

        Mutta en tiedä sitä onko hänellä tunteita. Luulen että hän on onnellinen omassa elämässään. Minä sen sijaan tunnen polttavaa, raastavaa kaipuuta häntä kohtaan. Olen yrittänyt puhua itselleni järkeä, tuloksetta. Kaikki on hyvin ja ei kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en tiedä sitä onko hänellä tunteita. Luulen että hän on onnellinen omassa elämässään. Minä sen sijaan tunnen polttavaa, raastavaa kaipuuta häntä kohtaan. Olen yrittänyt puhua itselleni järkeä, tuloksetta. Kaikki on hyvin ja ei kuitenkaan ole.

        Oletko näyttänyt tunteitasi jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko näyttänyt tunteitasi jotenkin?

        Olen, tavallaan. En tiedä onko se ollut sellaista, että olisi tulkittavissa muulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, tavallaan. En tiedä onko se ollut sellaista, että olisi tulkittavissa muulla tavalla.

        Mitä sä teit esim?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä teit esim?..

        Olen sanonut että hän on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut että hän on ihana.

        Hmm…minä en ymmärtäisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm…minä en ymmärtäisi...

        Ehkä se on liian yleisluontoista. Laitoin hänelle sitaatin eräästä tekstistä. En sanonut että ajattelin häntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm…minä en ymmärtäisi...

        Niin,ei riitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,ei riitä

        Mikä riittäisi?


    • Anonyymi

      En luovu koskaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä niin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Huh huh onko työpaikka ikävöinti kyseessä ? Ikä kriisiä ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole työpaikkaikävöinti kyseessä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole ikäkriisiä, on vain ihastumiskriisi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä teidän kannattaisi vain puhua kahden kesken asiat selviksi. On kaksi ihan eri maailmaa nuo. Puhumattomuuden ja väärinkäsitysten maailma sekä avoimuuden ja rehellisyyden maailma. Kumpaan maailmaan menisit, jos saisit valita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä hän sen tietää että ajattelen hänestä myönteisesti. Ihastumistani en ole sanonut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sen tietää että ajattelen hänestä myönteisesti. Ihastumistani en ole sanonut.

        Olisiko aika sanoa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Hei kurwa, noitasi loitsuissa ei ole pätkääkään rohkeutta, täysin itsetunnotonta hompin sontaa, sen hompin, mikä tekee sulle perheen, sen tekee

      Rauhallisesti, myös turvallisesti.

      Tsemppiä!

      https://m.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      24
      1509
    2. Joskus rakkaus

      on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      925
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      791
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

      Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

      Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    6. Mitä tekisitte?

      Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      680
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

      Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      679
    8. Mitä tiedät tilanteesta

      Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      654
    9. Tule vaimokseni

      En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      651
    10. Sä teet musta

      Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      632
    Aihe