Miksi idiootit huutaa?

Anonyymi-ap

Miksi ihmeessä baarien terasseilla pämppäävät ääliöt saavat huutaa, kiljua, hoilata ja rääkyä yöllä, jopa arkiviikolla? Menkää töihin ja nukkukaa yönne, älkääkä reuhatko kaupungilla! Jos olette opiskelijoita, niin annattepa hyvän signaalin että hyvin voidaan opintotukia leikata, jos niistä joutaa viinureille kantaa.
Pitäkää prkle turpanne kiinni ja antakaa ihmisten nukkua!
Luvat pois noilta terasseilta, ne häiritsevät ympäristöä!

123

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miksi vihaat opiskelijoita...?

      • Anonyymi

        kaikki ne on töissä,
        ei työttömillä tai opiskelijoilla,
        ole varaa terasseilla riekkua...


      • Anonyymi

        baari hakenut terassille luvan,
        ja jokainen saa viettää vapaa-aikansa,
        miten haluaa...


      • Anonyymi

        turhaa sä täällä vingut,
        osoitat van junttimaisuutesi,
        taitaa olla viimenen paikka vinkua,
        kun viranomaiset ei ota enää vastaan...


      • Anonyymi

        syksy tulee riekkuminen loppuu,
        hanki kuulosuojaimet,
        muuta vittuun,
        idiootti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        baari hakenut terassille luvan,
        ja jokainen saa viettää vapaa-aikansa,
        miten haluaa...

        No ei todellakaan saa. Lait ja määräykset koskevat terassejakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syksy tulee riekkuminen loppuu,
        hanki kuulosuojaimet,
        muuta vittuun,
        idiootti...

        Olin täällä paljon ennemmin kuin nuo terassit, joten sukellapa itse sinne jos ei korvat ota kiinni, ääliö.


      • Anonyymi

        Alotuksesta ei kyllä sellaista käsitystä saanut vaan humalaisia öykkäreitä oli ne sitten keitä tahansa. Itsekään en ymmärrä miksi kännissä pitää huutaa ja möykätä kuin vajaamieliset konsanaan.


      • Anonyymi

        Ai kun joku huutaa, kiljuu, hoilaa ja rääkyy yöllä? Mites tuo liittyy opiskelijoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        baari hakenut terassille luvan,
        ja jokainen saa viettää vapaa-aikansa,
        miten haluaa...

        Ei saa.


    • Anonyymi

      HYVÄ HYVÄ!!

    • Anonyymi

      Saahan koiratkin haukkua ja ulista takapihoilla ympäri kaupunkia, paljon kovemmalla äänellä kuin ihmiset.

    • Anonyymi

      Nuo arkiyönä terasseilla mölisevät tuskin ovat missään töissä, tokkopa opiskelevatkaan, kelan ja sossun rahoja kittaavat ja äänen voimakkuus korvaa sanoman sisällön...
      Baarien ulkoterassien suhteen voisi ihan hyvin tehdä uuden lupaharkinnan, sillä ei tuo nyt oikein matkan mukaan mene.
      Jos tuo lössi menisi vaikka jonkun taloyhtiön pihalle terassilta muutaman kymmenen metrin päähän ulvomaan niin poliisihan tulisi välittömästi ja lopettaisi mekkalan.

    • Anonyymi

      Vain idiootti asuu baarien lähellä :D

      • Anonyymi

        Entä jos on asunut siinä jo ennen sitä baaria, idiootti...?
        Missäs asut? Tuon sepelinmurskauskoneen pihallesi jurskuttamaan yövuoroon ja sanon sinulle että vain idiootit asuu sepelinmurskauskoneen lähellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on asunut siinä jo ennen sitä baaria, idiootti...?
        Missäs asut? Tuon sepelinmurskauskoneen pihallesi jurskuttamaan yövuoroon ja sanon sinulle että vain idiootit asuu sepelinmurskauskoneen lähellä...

        Asun muutaman kilometrin päästä torilta ja täällä on mukavan hiljaista. Voi nukkua hyvin ikkuna auki kesällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun muutaman kilometrin päästä torilta ja täällä on mukavan hiljaista. Voi nukkua hyvin ikkuna auki kesällä :)

        Entäs jos se sepelimurskaamo tuotaisiin nurkallesi? Olisitko sinäkin idiootti koska asut sepelimurskaamon vieressä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun muutaman kilometrin päästä torilta ja täällä on mukavan hiljaista. Voi nukkua hyvin ikkuna auki kesällä :)

        Hah, ei sellaista paikkaa olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se sepelimurskaamo tuotaisiin nurkallesi? Olisitko sinäkin idiootti koska asut sepelimurskaamon vieressä?

        Katsos, kun minä elänkin reaalimaailmassa, jossa sepelimurskaamoita ei rakenneta asuinalueille, mutta ravintoloiden terasseja rakennetaan kaupungin keskustaan. Kuka se olikaan se idiootti? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos, kun minä elänkin reaalimaailmassa, jossa sepelimurskaamoita ei rakenneta asuinalueille, mutta ravintoloiden terasseja rakennetaan kaupungin keskustaan. Kuka se olikaan se idiootti? ;)

        Sinä nyt et reaalimaailmasta tunnu ymmärtävän muuta kuin oman napasi. Tyypillistä idiooteille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt et reaalimaailmasta tunnu ymmärtävän muuta kuin oman napasi. Tyypillistä idiooteille...

        Voi ressukkaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ressukkaa🤣

        Taasko tää itseään nuorempi tarrataneli täällä piirtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se sepelimurskaamo tuotaisiin nurkallesi? Olisitko sinäkin idiootti koska asut sepelimurskaamon vieressä?

        En, mutta sinä olisit edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta sinä olisit edelleen.

        Onpa hienoa nähdä että ei ole NEROT Joensuusta vielä kaikki kuolleet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hienoa nähdä että ei ole NEROT Joensuusta vielä kaikki kuolleet...

        Harmittaako sinua, kun elät harhaisessa sepelimurskaamomaailmassa? Muhahahaaaa


      • Anonyymi

        Aika heikko kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun muutaman kilometrin päästä torilta ja täällä on mukavan hiljaista. Voi nukkua hyvin ikkuna auki kesällä :)

        Kerro osoite niin loppuu se nukkuminen sin ultakin.😁👍Keksitään jotain ettet pilaa nukkumisella öitäsi ikkuna auki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro osoite niin loppuu se nukkuminen sin ultakin.😁👍Keksitään jotain ettet pilaa nukkumisella öitäsi ikkuna auki..

        Älä nyt, tuo vajakkihan soittaa heti itkien hätäkeskukseen jos oman ikkunan raosta jotakin ääntä yöllä kuuluu...


    • Anonyymi

      Muuta Öllölään, niin ei tarvitse ulista pienistä äänistä. Näkemiin ja hyvää matkaa. Muhahaa.

      • Anonyymi

        Menkää te ulvomaan sinne öllölään, olisi muutenkin sopivampi paikka teikäläisille lahopäille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää te ulvomaan sinne öllölään, olisi muutenkin sopivampi paikka teikäläisille lahopäille.

        Onko hermoissa vikaa? Olet varmaan itse juonut hermosi riekaleiksi ja nyt ahdistaa baarin äänet, koska muistuttavat juomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hermoissa vikaa? Olet varmaan itse juonut hermosi riekaleiksi ja nyt ahdistaa baarin äänet, koska muistuttavat juomisesta.

        No nyt puhuu NERO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt puhuu NERO!

        No nyt puhuu hermonsa pilalle juonut. Miksi muuten joit hermosi pilalle? Geeneissä vika, vai oletko vain perso viinalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt puhuu hermonsa pilalle juonut. Miksi muuten joit hermosi pilalle? Geeneissä vika, vai oletko vain perso viinalle?

        Sen verran väitteessäsi on hapuilua että taitaa olla hallusinaatiota. Mistäköhän...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran väitteessäsi on hapuilua että taitaa olla hallusinaatiota. Mistäköhän...?

        Miksi et vastannut? Onko liian kipeä aihe tuo hermovikaisuus? Meilläkin oli naapurustossa yksi tuollainen samanlainen entinen juoppo. Kovin oli hermostunut ihminen. Joutui lopulta lataamoon. Se saattaa olla sinunkin tiesi. Mutta älä häpeä sitä. Se voisi tehdä sinulle oikein hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt puhuu hermonsa pilalle juonut. Miksi muuten joit hermosi pilalle? Geeneissä vika, vai oletko vain perso viinalle?

        Vaikka joisinkin, en silti mene yöllä mölisemään kaupungille. Sellaista kutsutaan käytöstavoiksi. Sellaisistahan sinä tosin et mitään tiedä, joten jatka vain mölinääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka joisinkin, en silti mene yöllä mölisemään kaupungille. Sellaista kutsutaan käytöstavoiksi. Sellaisistahan sinä tosin et mitään tiedä, joten jatka vain mölinääsi.

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Hermoissa vikaa selkeästi. Viinan pilaamat hermot ovat helpot ärtymään. HAHAHAHAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka joisinkin, en silti mene yöllä mölisemään kaupungille. Sellaista kutsutaan käytöstavoiksi. Sellaisistahan sinä tosin et mitään tiedä, joten jatka vain mölinääsi.

        HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Hermoissa vikaa selkeästi. Viinan pilaamat hermot ovat helpot ärtymään. HAHAHAHAAAAAAAAAAAA

        Mitä lienet vetänyt mutta eipä ole sinunkaan kuuppasi kummoisessa kunnossa...


      • Anonyymi

        Olet joku vajakki, selkeesti👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Hermoissa vikaa selkeästi. Viinan pilaamat hermot ovat helpot ärtymään. HAHAHAHAAAAAAAAAAAA

        Osoitat kyllä junttimaisuutesi helposti.Varmaan lieksasta tullut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lienet vetänyt mutta eipä ole sinunkaan kuuppasi kummoisessa kunnossa...

        Menisit hermolääkärille. Saisit apua hermovikaisuuteesi. Tekisi varmaan sinulle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoitat kyllä junttimaisuutesi helposti.Varmaan lieksasta tullut..

        Harmittaako, kun on hermoissa vikaa?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!


    • Anonyymi

      No perkeles..muuten menee hyvät humalat hukkaan Kelan elättivariksilta jos ei raaku, huuda, kilju, hoilaa ja rää`y räkä poskella yöllä. Tämähän on täysin selvä asia. Niin, ja missä sitä muualla esittelisi suurta älykyyttään kuin mahdollisimman näkyvällä paikalla, sillä sitä varten on baarien terassit tehty!

      • Anonyymi

        Meinoot jotta männöö hyvä humala hukkaan jos ei kukkaan niä?
        Suattaapi muuten nuinnii olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinoot jotta männöö hyvä humala hukkaan jos ei kukkaan niä?
        Suattaapi muuten nuinnii olla.

        Eikä siinä vielä kaikki, sillä ikävää se sellainen on jos muut ei näe kuinka mahtava yksilö esittäytyy yleisölle ja kovalla äänellä! Se on, nääs nääs, sama juttu tuossakin kuin mitä rahikaisten tai muuten latvalahojen vanhoissa ropposissa mihin on pakoputki tehty vesirännistä ja muutenkin pitävät hirmuista pauketta, räminää ja jyskytystä bassokaiuttimella. Niillä liikkuvat varmastikin kuvittelee sivullisten uskovan ja kunnioittavan suuresti että nyt on ilmestyskirjan peto liikkeellä kun noin perkeleellistä ääntäkin pitää mikä kuuluu parinkymmenen kilometrin päähän! Varmasti tuhat hevosvoimainen ja nollasta sataan alle sekunnissa.😄


      • Anonyymi

        Sellaisia on idiootit.


      • Anonyymi

        nu'nih'vui,
        nyt sillä lensi jo oksennus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nu'nih'vui,
        nyt sillä lensi jo oksennus...

        juup.
        semmossii vinkuvat pummit on,
        niin herkkiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup.
        semmossii vinkuvat pummit on,
        niin herkkiä...

        Olettekos te Joensuulaiset jotenkin kupolista vajaita...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup.
        semmossii vinkuvat pummit on,
        niin herkkiä...

        Nekö jotka yöllä terassilla suureen ääneen vinkuu...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekö jotka yöllä terassilla suureen ääneen vinkuu...?

        terassilla riekutaan,
        verhojen raossa vingutaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        terassilla riekutaan,
        verhojen raossa vingutaan...

        Vinkuisit sinäkin jos ikkunasi alla riekuttaisiin...


    • Anonyymi

      Saishan nuo raakkujat hyvinkin äkkiä hiljenemään ja laittais ne esiintymislavalle torin laidalle ja antais mikrofonin käteen vilkkainpaan toriaikaan. Saattais suurinkin raakkuja hiljentyä.

      • Anonyymi

        Radiosta tulee samaa :Pohjois.Karjala on paskaa täynnä ja itäraja sekä halpa bnsa liian lähellä.


    • Anonyymi

      Paskasakilla on ihan liikaa oikeuksia ja vapauksia.
      Näille pitäisi ruveta ajamaan päähän myös velvollisuuksia ja ympäristön ja muiden ihmisten huomioimista.

      • Anonyymi

        juup,
        ympäristön suojelu tärkeetä,
        suota ei saa kuokkia eikä vahnoja metsiä hakata,
        luonnon monimuotoisuus turvattava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup,
        ympäristön suojelu tärkeetä,
        suota ei saa kuokkia eikä vahnoja metsiä hakata,
        luonnon monimuotoisuus turvattava...

        Sinusta nyt ei ole turvaamaan edes omia sukkiasi, joutava räkäparta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta nyt ei ole turvaamaan edes omia sukkiasi, joutava räkäparta.

        Aattelitko ryöstää toisen käytetyt sukat vai muutenko runosuoli sykkää?


      • Anonyymi

        juup,
        ympäristöä on suojeltava,
        vaikka tiellä istumalla,
        ympäristön suojeliana,
        siekii tuut varmaan mukkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup,
        ympäristöä on suojeltava,
        vaikka tiellä istumalla,
        ympäristön suojeliana,
        siekii tuut varmaan mukkaan...

        Niinpä, idiootit huutavat yöllä ja istuvat tiellä, eivätkä saa suojelluksi omaa p*rsettään.


    • Anonyymi

      Poikkeuksellisen hyvät terassikelit jatkuu syyskuussa ;)

      • Anonyymi

        ei lupaa hyvää,
        idiootin hermoille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei lupaa hyvää,
        idiootin hermoille...

        Hermostuuko idiootit siellä terassilla omasta huutamisestaan?
        Sittenpä eikö kannattaisi olla hiljaksiin...?


    • Anonyymi

      Saa opiskelijatkin rentoutua kuules niin ne teki vuosikymmeniä sittenkin esmes Otaniemen teekkarit ja Stadin lääkisläiset...nyt ovat isoja herroja hyvissä hommissa. Kapakat tuo iloa ja sitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        Tykkäisitkö jos oman ikkunasi alla tai kuulomatkalla olisi terassi, yökerho, disco...?
        Rentoutua saa ja pitääkin, mutta voi siinä samalla ajatella myös niitä jotka on sen oman navan ulkopuolella.


      • Anonyymi

        ei sillä ole mitään merkitystä vaikka vanhempasi osti luukkus jo 70 luvulla,
        maailma muuttuu pummiseni,
        kurkkaa välillä napas ulkopuolelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sillä ole mitään merkitystä vaikka vanhempasi osti luukkus jo 70 luvulla,
        maailma muuttuu pummiseni,
        kurkkaa välillä napas ulkopuolelle...

        Maailma muuttuu eikä aina parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sillä ole mitään merkitystä vaikka vanhempasi osti luukkus jo 70 luvulla,
        maailma muuttuu pummiseni,
        kurkkaa välillä napas ulkopuolelle...

        Tuskinpa olet oikea henkilö ketään pummittelemaan. Ja omanapaisuudessa olet todellinen asiantuntija, se pitää kyllä myöntää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sillä ole mitään merkitystä vaikka vanhempasi osti luukkus jo 70 luvulla,
        maailma muuttuu pummiseni,
        kurkkaa välillä napas ulkopuolelle...

        Mitä merkitystä on asunnon hankintatavalla tai asuipa vaikka vuokralla?
        Nythän lienee kyse enemmänkin kotirauhasta joka kuuluu kaikille asemasta ja varallisuudesta riippumatta.
        Nykyinen maailma on kovin itsekeskeinen, jossa toiset katsovat oikeudekseen tehdä mitä vain ja muut ovat velvollisia sitä sietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on asunnon hankintatavalla tai asuipa vaikka vuokralla?
        Nythän lienee kyse enemmänkin kotirauhasta joka kuuluu kaikille asemasta ja varallisuudesta riippumatta.
        Nykyinen maailma on kovin itsekeskeinen, jossa toiset katsovat oikeudekseen tehdä mitä vain ja muut ovat velvollisia sitä sietämään.

        kokoajanhan sinä minää vingut,
        minä, minä, minäminäminäminäääää,
        minä olin täällä ensin, MINÄ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokoajanhan sinä minää vingut,
        minä, minä, minäminäminäminäääää,
        minä olin täällä ensin, MINÄ...

        Minä minä minä
        minä suan huutoo yöllä
        minä minä minäää...
        Mutta päivällä pitäs olla hiljoo
        kun minä nukun
        että jaksan yöllä tuas huutoo
        minä minä minä....


    • Anonyymi

      Kummallinen tapa rentoutua: ölistä ja meuhkata. Vai onko siellä navan ulkopuolella huonot käytöstavat?

      • Anonyymi

        Kyllähän tämä "kuningas" paljastaa ihmisistä niitä huonojakin puolia mm. möykkäämisen. Itse lukisin möykkäämisen huonoihin tapoihin mutta voihan olla että se on joillekin vain tapa rentoutua vaikkakin toisia häiritsemällä.


      • Anonyymi

        Mietin samaa.
        Kuinkahan rentoutuneita ja virkistyneitä sitä opiskeluissa ja töissä sitten ollaankaan kun yöt juodaan ja metelöidään?
        Luulen että tässä haukutaan nyt väärää puuta jos yömetelöinnistä syytetään opiskelijoita ja työssäkäyviä.
        Enemmän taitaa tuo yöriekkuminen olla kelan tukemaa joutosakin harrastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin samaa.
        Kuinkahan rentoutuneita ja virkistyneitä sitä opiskeluissa ja töissä sitten ollaankaan kun yöt juodaan ja metelöidään?
        Luulen että tässä haukutaan nyt väärää puuta jos yömetelöinnistä syytetään opiskelijoita ja työssäkäyviä.
        Enemmän taitaa tuo yöriekkuminen olla kelan tukemaa joutosakin harrastusta.

        Ravintoloiden terasseilla yöriekkumista harrastavia tukieläjiä tuskin siellä pahemmin näkyy, sillä ei taida ne kelan tuet riittää sinne terasseille asti.
        Jos kelan tukiloilla pystyy terasseilla juhlimaan, niin aikamoinen fakiiri taitaa olla kyseessä.
        Liiton rahoilla oleva pystyy tietenkin kovin helposti juhlimaan terasseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintoloiden terasseilla yöriekkumista harrastavia tukieläjiä tuskin siellä pahemmin näkyy, sillä ei taida ne kelan tuet riittää sinne terasseille asti.
        Jos kelan tukiloilla pystyy terasseilla juhlimaan, niin aikamoinen fakiiri taitaa olla kyseessä.
        Liiton rahoilla oleva pystyy tietenkin kovin helposti juhlimaan terasseilla.

        Kyllä siellä kaikenlaista kulkijaa liikkuu, tuilla eläviä, liiton rahoilla olevia ja työssä käyviä jotka osaa feikata työkuntonsa seuraavana päivänä. Yhteistä on hirveä halu olla ihmisten parissa ts. tuntea kuuluvansa joukkoon, siitä kai se melukin alkaa kun paljon lauma eläjiä samassa paikassa. Joukossa tyhmyys tiivistyy sanotaan eli unohtuu kaikki käytös tavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä kaikenlaista kulkijaa liikkuu, tuilla eläviä, liiton rahoilla olevia ja työssä käyviä jotka osaa feikata työkuntonsa seuraavana päivänä. Yhteistä on hirveä halu olla ihmisten parissa ts. tuntea kuuluvansa joukkoon, siitä kai se melukin alkaa kun paljon lauma eläjiä samassa paikassa. Joukossa tyhmyys tiivistyy sanotaan eli unohtuu kaikki käytös tavat.

        Nykyaikana ihmisten työajatkin on kovin vaihtelevat, joten juhliminen onnistuu vaikka arkena. Voihan se vähävarainenkin ottaa halvemmat pohjat asunnossa ja lähteä terassille sitten ottamaan parit tai tilanteen mukaan. Nykyisin on myös paljon raitista porukkaa ja onnistuu se möliseminen vaikka selvinpäin kun on porukka kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintoloiden terasseilla yöriekkumista harrastavia tukieläjiä tuskin siellä pahemmin näkyy, sillä ei taida ne kelan tuet riittää sinne terasseille asti.
        Jos kelan tukiloilla pystyy terasseilla juhlimaan, niin aikamoinen fakiiri taitaa olla kyseessä.
        Liiton rahoilla oleva pystyy tietenkin kovin helposti juhlimaan terasseilla.

        Mikä on liiton raha...?


    • Anonyymi

      Viinaa, tupakkaa, seksiä!

      • Anonyymi

        Sitten aikuisena vasta.


    • Anonyymi

      Muuta korpeen!

      • Anonyymi

        Koko Joensuu on korpea.


    • Anonyymi

      13 kaljaa join kuulitteko

      • Anonyymi

        Tuota kutsutaan vasta aperitiiviksi.


    • Anonyymi

      Aika heikot on hoksottimet, jos asuu torin laidalla ja valittaa äänistä.

      • Anonyymi

        Millaiset hoksottimet on niillä jotka tulevat yöllä kaupungille huutamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset hoksottimet on niillä jotka tulevat yöllä kaupungille huutamaan?

        Kyseessä olevien yksilöiden hoksottimet on varmaankin erittäin tehokkaat ja toimivat! Lähtökohtaisesti siis pitäisin yöllä kaupungillas huutavia henkiseltä tasoltaan erityisen kehittyneinä, puhumattakaan heidän älyllisestä suorituskyvystään, mikä ÄO-asteikolla täytyy olla vähintään 140 koska siitä alkaa nerous! Itselläni se jäi Mensan testien mukaan arvoon 127, mutta sillä mennään mitä on ja katsotaan mihin se riittää. Ei kuitenkaan yöllä kaupungilla, tai sen enempää missää muussakaan paikassa kovaan ääneen huutamiseen.


      • Anonyymi

        Eipä siinä, ei kun sitten vaan terassille mölisemään, onhan keskiviikkokin.
        Kyllä teidät sitten huomataan ja kaikki varmasti ihailee teitä.
        Olette te vaan niin hienoja ihmisiä, miten Joensuu tulisi toimeen ilman teitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä olevien yksilöiden hoksottimet on varmaankin erittäin tehokkaat ja toimivat! Lähtökohtaisesti siis pitäisin yöllä kaupungillas huutavia henkiseltä tasoltaan erityisen kehittyneinä, puhumattakaan heidän älyllisestä suorituskyvystään, mikä ÄO-asteikolla täytyy olla vähintään 140 koska siitä alkaa nerous! Itselläni se jäi Mensan testien mukaan arvoon 127, mutta sillä mennään mitä on ja katsotaan mihin se riittää. Ei kuitenkaan yöllä kaupungilla, tai sen enempää missää muussakaan paikassa kovaan ääneen huutamiseen.

        Asiaan liittyen: ÄO-arvojen tasot
        Henkilöillä, joiden ÄO on yli 140, on erinomaiset edellytykset luovaan toimintaan ja he toimivat suunnannäyttäjinä muille. ÄO-arvon 130 - 140 saavuttaa alle 3% väestöstä. Kyseessä on poikkeuksellisen korkea ÄO.
        ÄO-arvo yli 140
        Henkilöillä, joiden ÄO on yli 140, on erinomaiset edellytykset luovaan toimintaan ja he toimivat suunnannäyttäjinä muille. He ovat oman aikansa neroja, he kehittävät uusia teorioita ja laitteita. Väestöstä on tällaisia yksilöitä noin 0,2%. Tunnetuista henkilöistä yltävät tällaisiin arvoihin esimerkiksi Bill Gates ja Stephen Hawking.
        ÄO-arvo 131 - 140
        ÄO-arvon välillä 130 - 140 saavuttaa vajaat 3% väestöstä. Kyseessä on poikkeuksellisen korkea ÄO. Tällaisiin arvoihin yltävät ihmiset ovat hyviä johtajia tai asiantuntijoita, heistä tulee myös erinomaisia tiedemiehiä ja tutkijoita. Tällaisen ÄO-arvon omaavat esimerkiksi Kalifornian kuvernööri ja entinen näyttelijä Arnold Schwarzenegger ja näyttelijä Nicol Kidman.
        ÄO-arvo 121 - 130
        Arvoja välillä 121 - 130 pidetään selvästi keskivertoa korkeampina. Tällaisia arvoja saavuttavat yksilöt kykenevät vaikeuksitta opiskelemaan korkeakoulussa ja saavuttamaan mainioita tuloksia johtavissa tehtävissä ja luovilla aloilla. Tähän ryhmään kuuluu väestöstä noin 6%.
        ÄO-arvo 111 - 120
        Kyseessä on keskivertoa korkeampi älykkyys. Korkeakoulussa opiskelu ei tuota näille henkilöille ongelmia. Ahkeruudella voi tällainen henkilö saavuttaa poikkeuksellisen hyvän aseman työmarkkinoilla. Tällaisia arvoja saavuttavat ihmiset muodostavat väestöstä noin 12%.
        ÄO-arvo 101 - 110
        ÄO-arvoa välillä 101 - 110 pidetään keskivertoa korkeampana. Tällaisia arvoja saavuttavalla yksilöllä voi olla ongelmia korkeakoulussa, mutta huolellisuudella ja ahkeruudella hän voi saavuttaa poikkeuksellisen hyviä tuloksia työelämässä. Tätä ryhmää edustaa väestöstä täydet 25%.
        ÄO-arvo 91 - 100
        ÄO-arvoa välillä 91 - 100 pidetään keskimääräisenä älykkyytenä, jonka omaavia henkilöitä on väestöstä noin 25%. Tällaisia arvoja saavuttavat henkilöt selviävät ongelmitta ylioppilastutkinnosta ja he sopivat parhaiten keskiasteen johtotehtäviin.
        ÄO-arvo 81 - 90
        Henkilöt, joiden ÄO on välillä 81 - 90, kykenevät suorittamaan peruskoulun ja he menestyvät hyvin manuaalisissa ammateissa ja tehtävissä. Kyseessä on hieman keskimääräistä alempi älykkyys. Heitä on väestöstä 10%.
        ÄO-arvo 71 - 80
        Kyseessä on henkisen retardaation lievempi aste. Tällaisia arvoja omaavilla yksilöillä voi olla vaikeuksia peruskoulussa, mutta apukoulussa he menestyvät lähes ongelmitta. Näitä yksilöitä on kymmenesosa väestöstä.
        ÄO-arvo 51 - 70
        Yksilöt, joiden ÄO on välillä 51 - 70, kykenevät käymään apukoulua, jos heille omistetaan tarpeeksi aikaa ja huomiota. He kykenevät huolehtimaan itsestään ja hallitsevat jokapäiväiset toimet. Kyseessä on lievä henkinen retardaatio (debiliteetti). Väestöstä on näitä henkilöitä lähes 7%.
        ÄO-arvo 21 - 50
        Kyseessä on keskiasteen henkinen retardaatio (imbesilliteetti). Tällaisia arvoja saavuttavat yksilöt eivät kykene opiskelemaan, mutta he kykenevät huolehtimaan itsestään ja elämään suhteellisen itsenäisesti. Väestöstä heitä on 2%.
        ÄO-arvo alle 20
        Kyseessä on vaikea henkinen retardaatio (idiotia). Tällainen yksilö ei kykene vastaanottamaan koulutusta tai opetusta. Yleensä hän on riippuvainen toisten avusta, itse hän ei kykene huolehtimaan itsestään, hän elää usein omassa maailmassaan eikä kiinnitä huomiota ympäristöön. Väestöstä heitä on 0,2%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaan liittyen: ÄO-arvojen tasot
        Henkilöillä, joiden ÄO on yli 140, on erinomaiset edellytykset luovaan toimintaan ja he toimivat suunnannäyttäjinä muille. ÄO-arvon 130 - 140 saavuttaa alle 3% väestöstä. Kyseessä on poikkeuksellisen korkea ÄO.
        ÄO-arvo yli 140
        Henkilöillä, joiden ÄO on yli 140, on erinomaiset edellytykset luovaan toimintaan ja he toimivat suunnannäyttäjinä muille. He ovat oman aikansa neroja, he kehittävät uusia teorioita ja laitteita. Väestöstä on tällaisia yksilöitä noin 0,2%. Tunnetuista henkilöistä yltävät tällaisiin arvoihin esimerkiksi Bill Gates ja Stephen Hawking.
        ÄO-arvo 131 - 140
        ÄO-arvon välillä 130 - 140 saavuttaa vajaat 3% väestöstä. Kyseessä on poikkeuksellisen korkea ÄO. Tällaisiin arvoihin yltävät ihmiset ovat hyviä johtajia tai asiantuntijoita, heistä tulee myös erinomaisia tiedemiehiä ja tutkijoita. Tällaisen ÄO-arvon omaavat esimerkiksi Kalifornian kuvernööri ja entinen näyttelijä Arnold Schwarzenegger ja näyttelijä Nicol Kidman.
        ÄO-arvo 121 - 130
        Arvoja välillä 121 - 130 pidetään selvästi keskivertoa korkeampina. Tällaisia arvoja saavuttavat yksilöt kykenevät vaikeuksitta opiskelemaan korkeakoulussa ja saavuttamaan mainioita tuloksia johtavissa tehtävissä ja luovilla aloilla. Tähän ryhmään kuuluu väestöstä noin 6%.
        ÄO-arvo 111 - 120
        Kyseessä on keskivertoa korkeampi älykkyys. Korkeakoulussa opiskelu ei tuota näille henkilöille ongelmia. Ahkeruudella voi tällainen henkilö saavuttaa poikkeuksellisen hyvän aseman työmarkkinoilla. Tällaisia arvoja saavuttavat ihmiset muodostavat väestöstä noin 12%.
        ÄO-arvo 101 - 110
        ÄO-arvoa välillä 101 - 110 pidetään keskivertoa korkeampana. Tällaisia arvoja saavuttavalla yksilöllä voi olla ongelmia korkeakoulussa, mutta huolellisuudella ja ahkeruudella hän voi saavuttaa poikkeuksellisen hyviä tuloksia työelämässä. Tätä ryhmää edustaa väestöstä täydet 25%.
        ÄO-arvo 91 - 100
        ÄO-arvoa välillä 91 - 100 pidetään keskimääräisenä älykkyytenä, jonka omaavia henkilöitä on väestöstä noin 25%. Tällaisia arvoja saavuttavat henkilöt selviävät ongelmitta ylioppilastutkinnosta ja he sopivat parhaiten keskiasteen johtotehtäviin.
        ÄO-arvo 81 - 90
        Henkilöt, joiden ÄO on välillä 81 - 90, kykenevät suorittamaan peruskoulun ja he menestyvät hyvin manuaalisissa ammateissa ja tehtävissä. Kyseessä on hieman keskimääräistä alempi älykkyys. Heitä on väestöstä 10%.
        ÄO-arvo 71 - 80
        Kyseessä on henkisen retardaation lievempi aste. Tällaisia arvoja omaavilla yksilöillä voi olla vaikeuksia peruskoulussa, mutta apukoulussa he menestyvät lähes ongelmitta. Näitä yksilöitä on kymmenesosa väestöstä.
        ÄO-arvo 51 - 70
        Yksilöt, joiden ÄO on välillä 51 - 70, kykenevät käymään apukoulua, jos heille omistetaan tarpeeksi aikaa ja huomiota. He kykenevät huolehtimaan itsestään ja hallitsevat jokapäiväiset toimet. Kyseessä on lievä henkinen retardaatio (debiliteetti). Väestöstä on näitä henkilöitä lähes 7%.
        ÄO-arvo 21 - 50
        Kyseessä on keskiasteen henkinen retardaatio (imbesilliteetti). Tällaisia arvoja saavuttavat yksilöt eivät kykene opiskelemaan, mutta he kykenevät huolehtimaan itsestään ja elämään suhteellisen itsenäisesti. Väestöstä heitä on 2%.
        ÄO-arvo alle 20
        Kyseessä on vaikea henkinen retardaatio (idiotia). Tällainen yksilö ei kykene vastaanottamaan koulutusta tai opetusta. Yleensä hän on riippuvainen toisten avusta, itse hän ei kykene huolehtimaan itsestään, hän elää usein omassa maailmassaan eikä kiinnitä huomiota ympäristöön. Väestöstä heitä on 0,2%.

        "Ääooni on kuulemma, normaalia parempi. Miksi kouluja pelkään, olenko muita arempi?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ääooni on kuulemma, normaalia parempi. Miksi kouluja pelkään, olenko muita arempi?"

        V...t minä mikä viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen, päästä irti isoveli, kuule kutsua jumalten. Katto Kassisen kone: Rappiolla


    • Anonyymi

      Olen miettinyt liikeideaa, jolle olisi Joensuussa tilausta. Perustaisin yhdistetyn sepelimurskaamon ja hermovikaisten juoppojen parantolan. Ruutukaavalta varmaan löytyisi hyvä alue sille. Ainakin täältä löytyisi paljon hermovikaisia valittajajuoppoja parantolaan ja voisivat samalla tehdä parantolan töitä murskaamossa.HAHAHEHEHEHIHIHIHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA

      • Anonyymi

        No niinpä näyttää löytyvän...


      • Anonyymi

        Siinä hyvä esimerkki terassimölisijöiden älyllisestä tasosta. Olisihan tuo nyt tiedetty ilman tuotakin näytettä. 😂🤣💩


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä ja kannatettava ajatus! Varmastikin asiakkaita löytyisi vähintään riittävä määrä kannattavuutta ajatellen jo tämän palstan käyttäjistä, tai itseasiasssa juuri heistä!
        Mitenkä sitten lienee tuon kiviaieksen saatavuuden laita lähialueelta murskaustoimintaan, mutta sehän ei tietysti ole kuin kuljetuskysymys. Ehkäpä laitat tarjouksen vetämään tästä kohteesta, https://tilahaku.businessjoensuu.fi/for-sale/487 mikä saattaisi kelvata jopa hermovikaisille juopoille, joille yleensä mikään ei riitä, eikä ole edes siedettävä. Kovin kun ovat koulutettua ja älykästä yläluokan väkeä ja tottuneet sen mukaiseen elämään. Muitakin sopivia kohteita olisi myytävänä, ja mikäpä estää hankkimasta niistä kerralla useampiakin. https://www.joensuu.fi/tulevat-tonttikilpailutukset-ja-myytavat-kohteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä hyvä esimerkki terassimölisijöiden älyllisestä tasosta. Olisihan tuo nyt tiedetty ilman tuotakin näytettä. 😂🤣💩

        Onko hermoissa vikaa??? HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hermoissa vikaa??? HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA

        Näkyy olevan, ja aika pahasti... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan, ja aika pahasti... 😂🤣

        HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO HERMO


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että tämäkö? Paljonko pieru painaa? Testasimme asiaa kahdella eri tavalla https://yle.fi/a/74-20056978

        Tälläisen jutun kyllä löysin: ”Asukkaat järkyttyneitä ja vihaisia” – pientalojen ja lapsiperheiden naapuriin suunnitellaan kivimurskaamoa Espoossa
        Kivenjalostusyritys Rudus haluaa kivimurskaamon uusien pientalojen, lapsiperheiden ja päiväkodin naapuriin Espoon Tillin­mäkeen­.
        https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000002910834.html


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että tämäkö? Paljonko pieru painaa? Testasimme asiaa kahdella eri tavalla https://yle.fi/a/74-20056978

        Tyhjennä välimuisti ja klikkaa sitten uudelleen, niin toimii.


    • Anonyymi

      Oikeuttaako kaupungin ruutukaava kaikenlaisen metelöinnin?
      Mikä ruutukaavasta tekee niin erityislaatuisen että siellä saa tehdä melkeinpä minkälaista häiriötä tahansa?
      Eihän ruutukaava ole sen kummempi asuinalue kuin marjala, karhunmäki taikka karsikko, mutta muilla asuinalueilla jos pidät moista meteliä kuin ruutukaavalla öisin pidetään niin poliisihan olisi välittömästi paikalla.
      Kyllä asuinalueilla hommat pitäisi mennä asumisrauhan eikä baariyrittäjien ja hauskaa pitävien pillin mukaan.
      Tämä olisi mielenkiintoista ihan oikeusteitse koe ponnistaa, sittenhän siihen saisi varmuuden.

      • Anonyymi

        Siinähän ponnistelet ja menetät rahasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän ponnistelet ja menetät rahasi :D

        Voisihan tuosta joku asukasyhdistys kanteen nostaa...


      • Anonyymi

        Ruutukaavalle on keskitetty paljon liiketiloja, joista osa on mm. ravintoloita. Niistä kuuluu sitten ääniä. Sama se on kaikissa kaupungeissa. Idiootit eivät sitä vain ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan tuosta joku asukasyhdistys kanteen nostaa...

        Ja hävitä, kuin akat tappelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hävitä, kuin akat tappelussa.

        Sitä osaa sanoa kuka häviää ennen kuin sen kokeilee.
        Ihan nannaa olisi keskustoissa ulkoterassikielto klo 22 jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä osaa sanoa kuka häviää ennen kuin sen kokeilee.
        Ihan nannaa olisi keskustoissa ulkoterassikielto klo 22 jälkeen.

        Siihenkö heräsit?


      • Anonyymi

        MUUTA ÖLLÖLÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruutukaavalle on keskitetty paljon liiketiloja, joista osa on mm. ravintoloita. Niistä kuuluu sitten ääniä. Sama se on kaikissa kaupungeissa. Idiootit eivät sitä vain ymmärrä.

        Ei ravintoloita vastaa kenelläkään mitään ole, kunhan sääntöjä pikkuisen rukataan ympäristö huomioiden. Mielestäni ei ole mikään perusoikeus saada huutaa yöllä asutulla alueella. Tässä loistaa nyt yrittäjien ja etenkin tietyn asiakasryhmän omanapaisuus selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUUTA ÖLLÖLÄÄN.

        Sieltäkö sinä tulet kaupunkiin terassille mölisemään?
        Kieltämättä jotain sellaista epäilinkin...


    • Anonyymi

      Huomenna kaikki laulamaan "Sä kasvoit neito kaunoinen..." BarPlayn terassille!!! :D

      • Anonyymi

        Otetaanko siellä joku yhteiskuva idiooteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanko siellä joku yhteiskuva idiooteista?

        Kyllä, mikäli se teidän asukasyhdistys tulee paikalle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mikäli se teidän asukasyhdistys tulee paikalle :D

        Asukasyhdistys? Eikös se ole näitten kommuunien vai mitä nämä lahkot oikein olivatkaan juttuja? Oma ok-talo parilla terassilla varustettuna upealla järvinäköalalla ja tarpeeksi kaukana möykästä riittää minulle oikein hyvin, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asukasyhdistys? Eikös se ole näitten kommuunien vai mitä nämä lahkot oikein olivatkaan juttuja? Oma ok-talo parilla terassilla varustettuna upealla järvinäköalalla ja tarpeeksi kaukana möykästä riittää minulle oikein hyvin, kiitos.

        Pummi siellä unelmoi... Otahan hyvät pohjat ja mene baarin terassille huutamaan yösydämeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pummi siellä unelmoi... Otahan hyvät pohjat ja mene baarin terassille huutamaan yösydämeksi...

        Konjakin otan täällä kotosalla ja naurahdan tietämättömille. Naurahdanko sinullekin?


    • Anonyymi

      Aloittaja muuta Kenraalinkylälle.Sielä ei terassimökät kuulu korkeintaa ponun tiputtaja väliaikana pierasee.

      • Anonyymi

        Hyvin tunnut tuntevan ko. kylän. Mutta eikös sinulla ole sieltä aika pitkä matka Joensuuhun terassille mölisemään?


    • Anonyymi

      Kun meikäläinen joskus vuosikymmeniä sitten kävi terasseilla käyttäydyttiin siivosti. Mikä ihmeen tyyli lienee tullut ölistä ja tehdä itsensä pölvästiksi? Ölisijät voisitteko yrittää vastata?

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe