Yöpäivystys lähtee Iisalmesta.
Kiitos hallitus.
Kiitos Eestilä
ja kiitos Essayah, sait sinäkin sentään viinit kauppoihin että on mukavampi sairastaa.
Muistakaa kiittää Eestilää ja hiukan Essayahikin.
10
510
Vastaukset 10
- Anonyymi
On päivänselvä asia, että viikon aikana käy yöpäivystyksessä 3-4 potilasta, niin sellaista päivystystä ei tarvita.
- Anonyymi
Onhan siellä tarkkailussa olevat jotka tulleet klo 16-22 ? Heistä sitten pahimmat siirretään Kuopioon yöksi ?
- Anonyymi
Silloin kun se omalle kohdalle sattuu, saattaa mieli muuttua?
Jos ihmisen elämä tai kuolema on kyseessä, ei pidä katsoa tilastoja.
Onhan tilasto määritelty mm näin; "Kun miehellä on pää uunissa ja jalat pakastimessa hänen on keskimäärin hyvä olla".
- Anonyymi
Kiitos Herra Essayahista, Amen 🙏🏼
- Anonyymi
Onko tarkoitus että näitten päätösten tekijöiden mielestä esim. huonokuntoiset vanhukset joutaavatkin kuolla matkalla Kuopioon? Eikä ikä katso kuka milloinkin sairastuu ja mitäs sitten jos ambulanssit on kaikki käytössä?
- Anonyymi
Hallitus vannoo rasismia vastaan muka kaikin tavoin, itse kokoomus ja persut harjoittaa
rasismia Ylä-Savolaisia vastaan, kun vähentää Sote-palveluja monessa kunnassa.
Lapinlahen hiljainen ministerikin on rasismissa mukana. Meitä äänestäjiähän ei
tarvita muuloinkuin vaaleissa, toivottavasti muistamme hallituksen töppäykset. - Anonyymi
Mitkähän lienevät Herra Eestilän ja Rouva Essayahin saavutukset Ylä -Savolle ?
Taitaa olla maailman lyhyin satu ! - Anonyymi
Ponnistelevat kovasti saadakseen 15% alkoholit kauppoihin, on sitten helpompaa Iisalmessakin sairastaa.
- Anonyymi
Mitä Eestilä on tehnyt Iisalmen hyväksi, Ei mitään !
- Anonyymi
Luulen että kokoomukselaisena suurin ansio on tunnin juna Turun ja Helsingin välille, siinäkin hikeä pukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811334
- 721194
- 791061
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois260839- 49767
- 30760
- 55693
- 72679
- 44622