Miten saan anoreksian

Anonyymi-ap

Oon 14v tyttö oon 165/53 joo tiiän oon läski.
Haluisin laihuttaa ja haluisin siihen vinkkejä ja en haluu kuulla et joku alkaa valittaa.
Voi tulla juttelee jos haluu. kaikki jotka on parantunu tai joil on anoreksia vois kertoo tähän omat kokemukset.Mun tavoite on 28-35.Oon kattonu netist et toi 28 on alipainoo mut se ei haittaa mua:) älkää sit alkako valittaa!!!!

9

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mittaakin sais olla 20 cm enemmän!

• Anonyymi

Joo aika pätkä muija, mut näyttää vähän pitemmältä ku on anorektikko.

• Anonyymi

Some things never change.
      Kirjoitus on kuin 80-luvulta!

Tekee mieli kysyä, miten vanha äiti sulla on. Mutta mitäpä se tähän kuuluu. Koita pärjätä.

• Anonyymi

Syöt vaan todella vähän ja liikut koko ajan mut oo tarkkana ettei elimistö mee säästöliekille koska sillon paino ei putoo kovin helpolla. Lue myös juutalaisten tarinoita keskitys leireiltä miten pudottivat tehokkaasti painoaan.

• Anonyymi

Mitä luurankosempi sen parempi.

• Hei,

Laitan tähän vinkiksi tahoja, joissa voit halutessasi keskustella mm. seuraavista aiheista: Askarruttaako syöminen, ruoka tai liikunta? Onko oma kehosuhde vinksallaan?

Syömishäiriöliitto – SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä, joissa voi keskustella edellä mainituista https://tukinet.net/teemat/syli-chat-1903200558/ryhmachatit/

Myös Etelän-SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä esim. laihuushäiriötyyppisesti oireileville. https://tukinet.net/toimijat/etelan-syli-ry/

Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Siis en tiiä miks kukaa haluis anoreksian. Ja toi 28kg on iha liian alipainonen et siihen varmaa oikeesti kuolee tai sit ei vaa oikeesti jaksa tehä mitään.

• Anonyymi

eikö aloittaja n vanhemmat olis huolissaan kun tytär tekee kuolemaa 28 kiloisena jos on edes hengissä ton painosena.

• Anonyymi

Alipaino ei oo terveellistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5505
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4671
    3. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4540
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4501
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4414
    6. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      72
      4275
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4212
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      154
      3719
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3025
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3001
    Aihe