Miten saada anoreksia

Anonyymi-ap

Oon 14v 165/55 tyttö joo tiiän oon läski haluun laihuttaa 28-35kg voi tulla juttelee tai antaa vinkkejä laihutuksee. En haluu kuulla yhtään kommenttii mis sanotaan jotain että "et voi haluta anoreksiaa se on hirveetä" jne haluun vaa laihuttaa ja tuntee oloni laihaks.kaikki joil on ollu tai on anoreksia voi tulla kertoo oman kokemuksen:). Voi esim sanoo et mitä voin syyä päiväs ite omasta mielestä se ois
1 kaksi riisikakkua ilman voita
2 marjoja
3 hedelmiä
4 en mitää
Saa tulla ehottaa lisää vähäkalorisii ruokii ja sanokaa mikä noist 1-4 on paras jos on jotai sanottavaa sanokaa mut jos ei nii turha tulla valittaa!

2

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli anoreksia 17 -vuotiaana. Pituus on 166, painoin n. 40 kg ja jouduin sairaalaan kolmeksi kuukaudeksi, keskeytin koulun vuoden ajaksi. Nyt olen 64 -vuotias, 2 vuotta sitten painoin n. 56 kg, aloin stressin takia laihduttaa uudelleen, nyt painan 49 kg. Työterveyslääkäri ja -psykologi ovat onneksi olleet tukena, kun olin työelämässä, nyt eläkkeellä. En saisi laihduttaa enää yhtään, lääkäri sanoi, että sisäelimet ovat vaarassa jos laihdun lisää. Sitten pitää varoa osteoporoosia eli luiden haurastumista mun iässä, toki nuorempanakin, äidilläni oli paha osteoporoosi. Punnitsen itseni päivittäin, en halua, että paino nousee, mutta en tosiaan uskalla enää laihtua. Onneksi treenaan paljon, joka päivä juoksulenkki. Treenaaminen on hyvä, koska se on minulle kaikki kaikessa, ja tiedän että jos en syö, niin en jaksa treenata näin paljon.

• Hei,

Laitan tähän vinkiksi ryhmächattejä, joissa voi keskustella mm. seuraavista aiheista: Askarruttaako syöminen, ruoka tai liikunta? Onko oma kehosuhde vinksallaan?

Syömishäiriöliitto – SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä, joissa voi keskustella edellä mainituista https://tukinet.net/teemat/syli-chat-1903200558/ryhmachatit/

Myös Etelän-SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä esim. laihuushäiriötyyppisesti oireileville. https://tukinet.net/toimijat/etelan-syli-ry/

Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi halutessaan saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe