Laittakaa alle juttuu kauhee kiima jos jotain kiinnostaa niin oon siis 18v kundi ihan hyvässä kunnossa. Heittäkää jotain settii kommentteihin
Panettaa..!
12
675
Vastaukset
- Anonyymi
No mene videos.com , pistä poke pyörimään ja tempaise kunnolla kintaaseen! Äläkä hosu vaan pitkität laukeamista ainakin tunnin, mieluummin 2 niin kyllä lähtee mällit paineella! Onkos sulla iso kalu?
- Anonyymi
siis xvideos.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis xvideos.com
Siis niuvanniemen suljetulle pitämään spedelle esitys buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää suoltaa paskaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis niuvanniemen suljetulle pitämään spedelle esitys buaahaa
Samanpaskansuoltaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanpaskansuoltaja
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet hähähää
Samanpaskansuoltajaincel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanpaskansuoltajaincel
Kääkk saatana
- Anonyymi
Kiinnostaisko vanhempi nainen?
- Anonyymi
Mainiosti maistuu turuss
- Anonyymi
Mitenkä tuo ny mistään eroaa eikö tervettä miestä paneta aina
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715