Eipä ole kehumista kun katsoo tämän alueen pilipalipaikat
Parhaat työllistäjät
16
447
Vastaukset
- Anonyymi
Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi
Tule nyt jo vihdoin tarjoamaan niin haistellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule nyt jo vihdoin tarjoamaan niin haistellaan
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
PelleHerannikin herännyt 🤣
- Anonyymi
Cepu tuo työtä . Caivocsen uusiocäytön toteutus tuo rahaa . Jucca on jumala . Cepu Cepu Cepu
- Anonyymi
Kohta tulee miljardi investointeja 🤩
- Anonyymi
1=0 äänissä, kun kyläpelleä etsitään. hih hih
- Anonyymi
Pyhäjärvi on täynnä osaamista
- Anonyymi
Löytyy henkilö joka osaa kaikki verojutut ilman minkäänlaista virhettä
- Anonyymi
Ilman minkäänlaista koulutusta
- Anonyymi
Voi varjele, onhan aloitus, nuo kommentit aivan järjettömiä.
Tällaiset aloitukset pitäisi lopettaa heti kättelyssä.
Eikö ilmesty mitään järkevää, onko teillä Pyhäjärvellä oikeiden asioiden puute, vai pilataanko ne kaikki näillä älykääpiöiden alatyylin mielenvirtauksilla?
Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa.
Tyylittömien naukujat, eivät itse pysty mihinkään, tässä se syy lienee.
Tympeää polemiikkia.- Anonyymi
Eihän niitä työpaikkoja enää tarvita. Käded taskuun, onhan jyrisevät, luontoa saastuttavat, TUULIHÄCCYRÄT!!💩👅miljaardeja tässä vua ootellaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä työpaikkoja enää tarvita. Käded taskuun, onhan jyrisevät, luontoa saastuttavat, TUULIHÄCCYRÄT!!💩👅miljaardeja tässä vua ootellaan...
Tuulivoima tuo meille varallisuutta ja katelliselle mielenterveydenongelmia. hih hih
- Anonyymi
Ja itse osallistut viisaana
- Anonyymi
Ööööpö mitöööö säätää kyrpööööt
- Anonyymi
Aloitus on harvinaisen totta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875