Onko normaalia, jos taksinkuljettaja tilaa asiakkaalle kelataksin?
Kela taksin tilaaminen
11
496
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi.
- Anonyymi
En tuohon osaa sanoa mutta asiakas voi Kelataksia tilatessaan kertoa, että on sopinut kyydistä tietyn auton numero xxx kanssa. Liäksi kuski voi soittaa Kelataksikeskukseen ja muuttaa esim sovitun paluumuuton lähtöaikaa.
- Anonyymi
Näin ole ymmärtänyt . Hoitolaitokset soittaa välitykseen eikä kuljetusyrityksille. Minulle riittää kuljetus ei hoitolaitoksen toive. Paluukuljetukset hoitaa paluun.
- Anonyymi
Taksinkuljettaja päättää mitä tehdään. Kuljettajan käskyjä noudattavat kuljetettava ja tilauskeskuksen palvelijat.
- Anonyymi
Peräkammarin pojalla uho nousi taas. Olisi varmaan parempi että uskot nyt äitiäsi ja välityskeskusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarin pojalla uho nousi taas. Olisi varmaan parempi että uskot nyt äitiäsi ja välityskeskusta.
Älä matu sönkötä.
- Anonyymi
Se olisikin hauskaa jos taksikuski voisi tilata kelataksi asiakkaalleen ja laskuttaa Kelaa mielensä mukaan, hihii!
- Anonyymi
Eikös noita aika ajoin ole paljastunut, kun ajettu olemattomia Kela tai sote-kyytejä. Laskutettu ja saatu siitä sitten tuomio käräjäoikeudessa…
Ainakin lehdistä lukenut uutisia, varmaan kaikki väärinkäytökset paljastuneet ja tuomiot tullut, koska suomalainen taksikuski on kautta aikojen ollut yhteiskunnan rehellisin taho - Anonyymi
On, jos kuljettaja suostuu tekemään ylimääräistä työtä palkatta. Tilaus on asiakkaan tehtävä, ei kuljettajan. Käytännössä on yhdentekevää kuka tilauksen tekee, koska kaikki tilaukset välitetään auton päätteelle. Jokainen tilaus ja matka kirjautuu järjestelmän kautta autoilijan, Kelan ja maksujen välittäjän, sekä välitysyhtiön pilvipalveluihin.
- Anonyymi
Epärehellinen kuljettaja saattaisi tilata paljon Kela-taksi käyttävän asiakkaan nimellä käyttökyydin yliopistossairaalaan tai kuntoutuslaitokseen ja ajaisi tyhjänä muutaman sata kilometriä keikan. Tuskin jäisi kiinni
- Anonyymi
Onko normaalia, että taksinkuljettaja käy vessassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628