Onko normaalia, jos taksinkuljettaja tilaa asiakkaalle kelataksin?
Kela taksin tilaaminen
10
328
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi.
- Anonyymi
En tuohon osaa sanoa mutta asiakas voi Kelataksia tilatessaan kertoa, että on sopinut kyydistä tietyn auton numero xxx kanssa. Liäksi kuski voi soittaa Kelataksikeskukseen ja muuttaa esim sovitun paluumuuton lähtöaikaa.
- Anonyymi
Näin ole ymmärtänyt . Hoitolaitokset soittaa välitykseen eikä kuljetusyrityksille. Minulle riittää kuljetus ei hoitolaitoksen toive. Paluukuljetukset hoitaa paluun.
- Anonyymi
Taksinkuljettaja päättää mitä tehdään. Kuljettajan käskyjä noudattavat kuljetettava ja tilauskeskuksen palvelijat.
- Anonyymi
Peräkammarin pojalla uho nousi taas. Olisi varmaan parempi että uskot nyt äitiäsi ja välityskeskusta.
- Anonyymi
Se olisikin hauskaa jos taksikuski voisi tilata kelataksi asiakkaalleen ja laskuttaa Kelaa mielensä mukaan, hihii!
- Anonyymi
Eikös noita aika ajoin ole paljastunut, kun ajettu olemattomia Kela tai sote-kyytejä. Laskutettu ja saatu siitä sitten tuomio käräjäoikeudessa…
Ainakin lehdistä lukenut uutisia, varmaan kaikki väärinkäytökset paljastuneet ja tuomiot tullut, koska suomalainen taksikuski on kautta aikojen ollut yhteiskunnan rehellisin taho - Anonyymi
On, jos kuljettaja suostuu tekemään ylimääräistä työtä palkatta. Tilaus on asiakkaan tehtävä, ei kuljettajan. Käytännössä on yhdentekevää kuka tilauksen tekee, koska kaikki tilaukset välitetään auton päätteelle. Jokainen tilaus ja matka kirjautuu järjestelmän kautta autoilijan, Kelan ja maksujen välittäjän, sekä välitysyhtiön pilvipalveluihin.
- Anonyymi
Epärehellinen kuljettaja saattaisi tilata paljon Kela-taksi käyttävän asiakkaan nimellä käyttökyydin yliopistossairaalaan tai kuntoutuslaitokseen ja ajaisi tyhjänä muutaman sata kilometriä keikan. Tuskin jäisi kiinni
- Anonyymi
Onko normaalia, että taksinkuljettaja käy vessassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882