Luulen että suuri rakkautesi

Anonyymi-ap

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊

131

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Noin puhuu vain sellainen, joka ei koskaan ole aidosti rakastanut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voisitko perustella väitteesi jotenkin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko perustella väitteesi jotenkin?

        Koska rakkautta ei voi mitenkään sekoittaa "kiimaan" vaikka yrittäisi. Rakkaus on kokonaisvaltaista, hidasta, koko olemuksen läpäisevää väriä ja valoa. Se on päätös, lupaus ja sitoutuminen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko tällä asialla mielestäsi mitään yhteyttä palstamiehen viestien kanssa totinen turmiolan tommi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska rakkautta ei voi mitenkään sekoittaa "kiimaan" vaikka yrittäisi. Rakkaus on kokonaisvaltaista, hidasta, koko olemuksen läpäisevää väriä ja valoa. Se on päätös, lupaus ja sitoutuminen.

        Hyvin kirjoitettu. /sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska rakkautta ei voi mitenkään sekoittaa "kiimaan" vaikka yrittäisi. Rakkaus on kokonaisvaltaista, hidasta, koko olemuksen läpäisevää väriä ja valoa. Se on päätös, lupaus ja sitoutuminen.

        Kiima voi olla tuota kaikkea myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiima voi olla tuota kaikkea myös.

        "Kiima" on vesipisara ämpärissä rakkauteen verrattuna. Toivottavasti joskus tulet ymmärtämään tämän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiima" on vesipisara ämpärissä rakkauteen verrattuna. Toivottavasti joskus tulet ymmärtämään tämän.

        Samaa mieltä.

        Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko perustella väitteesi jotenkin?

        Tuo kysymys olisi paikallaan myös itsellesi, jos aloittaja olet. (sivusta.)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska rakkautta ei voi mitenkään sekoittaa "kiimaan" vaikka yrittäisi. Rakkaus on kokonaisvaltaista, hidasta, koko olemuksen läpäisevää väriä ja valoa. Se on päätös, lupaus ja sitoutuminen.

        On niitä jotka ei koskaan tajua että "rakkaus"
        Ihmislajin kosiiskelu oarittelukäytöksineen kaunisteltu
        termi siltä ajalta kun kirkko piti valtaa.
        Nykyihmisen ajatteluun mahtuu muutakin siveyden sipulin leikkiminen luvan kanssa.
        Eihän sitä lapsen tasolla olla.
        On 2 pahaa harhaa toinen on kristinusko
        Ja toinen romanttinen höhöhöpö


    • UUSI

      Täällä moni näyttää sotkevan kiimansa rakkaudellisiin tuntemuksiin. Ne on kyllä vähän eri asioita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Luulen että ne saattavat mennä useammin sekaisin kuin ymmärretäänkään. 😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että ne saattavat mennä useammin sekaisin kuin ymmärretäänkään. 😊

        Niin varmasti, jos ei ole kokenut ihastumista niin ei tiedä mitä se on...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin varmasti, jos ei ole kokenut ihastumista niin ei tiedä mitä se on...

        Ihastumisessa kyllä kiima on keskeinen tekijä. Ilman sitä ei ole ihastumista.


      • Anonyymi
        UUSI

        Pissikset luulee että kiima on rakkautta..Ihan oikeesti..Tv:n saippuasarjoista ammentavat elämänfilosofiansa. Ja rakkaus on saatava nopeasti ja keinoja kaihtamatta. Ja sitten uutta putkeen..Ja hraaminen on tavoiteltavaa, niin kauan kuin tavara ei mene enää kaupaksi. Siihen mennessä on saatava riittävästi miehistä aineellista hyötyä . Keikisteleviä instaprinsessoita riittää tykättäväksi. Räps räps..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumisessa kyllä kiima on keskeinen tekijä. Ilman sitä ei ole ihastumista.

        Mun kokemukseni on hyvin erilainen. Kiimaa voi olla ilman ihastumistakin.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mun kokemukseni on hyvin erilainen. Kiimaa voi olla ilman ihastumistakin.

        Ja ihastuminen voi olla ihan vaan pintapuolista ja lihallista toki. Mutta se on kaukana oikeasta ihastumisesta, josta ihmisestä tulee jokai päiväisen ajatuksen kohde ilman mitään kiimailuja.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja ihastuminen voi olla ihan vaan pintapuolista ja lihallista toki. Mutta se on kaukana oikeasta ihastumisesta, josta ihmisestä tulee jokai päiväisen ajatuksen kohde ilman mitään kiimailuja.

        Ihmeellisiä kirjoitusvirheitä, kun kirjoittaa nopeasti...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mun kokemukseni on hyvin erilainen. Kiimaa voi olla ilman ihastumistakin.

        Onko se jokin välitön tunnetila joka herää?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja ihastuminen voi olla ihan vaan pintapuolista ja lihallista toki. Mutta se on kaukana oikeasta ihastumisesta, josta ihmisestä tulee jokai päiväisen ajatuksen kohde ilman mitään kiimailuja.

        Vai olisiko se vaan että kiima syvenee ja jalostuu joissakin erityisissä tapauksissa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jokin välitön tunnetila joka herää?

        Ai ihastuminen? Itselleni se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, sitten jos on tullakseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisiko se vaan että kiima syvenee ja jalostuu joissakin erityisissä tapauksissa?

        Ei ja ei... Ei se ole ollenkaan sama asia. Joku voi olla sellainen johon tuntee seksuaalista vetoa paljonkin, ilman että siihen sen kummemmin rakastuu. Ja joku toinen taas vie sydämen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ai ihastuminen? Itselleni se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, sitten jos on tullakseen.

        Ja kerran 30 vuodessa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerran 30 vuodessa?

        No olen ollut ihastuneena ainakin pari kolme kertaa tässä viimeisen 10 vuoden aikana, mutta viimeisin kerta oli jotain yliluonnollista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No olen ollut ihastuneena ainakin pari kolme kertaa tässä viimeisen 10 vuoden aikana, mutta viimeisin kerta oli jotain yliluonnollista.

        Mikä siitä niin erityisen teki?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä niin erityisen teki?

        Jaa a. Se jäi minulle mysteeriksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a. Se jäi minulle mysteeriksi.

        Oliko poikkeuksellisen kaunis yksilö? Yleensä siinä on jokin tällainen mysteeri takana.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko poikkeuksellisen kaunis yksilö? Yleensä siinä on jokin tällainen mysteeri takana.

        Omaan silmään hänen piirteissä on jotain mikä viehättää kovin. mutta ei se selitä yksin sitä miksi niin paljon ihastuin... mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Ja hänellä on mies, niin se siitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Omaan silmään hänen piirteissä on jotain mikä viehättää kovin. mutta ei se selitä yksin sitä miksi niin paljon ihastuin... mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Ja hänellä on mies, niin se siitä.

        Vaikea mennä sanomaan mikä illuusio siinä on päässyt syntymään. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Omaan silmään hänen piirteissä on jotain mikä viehättää kovin. mutta ei se selitä yksin sitä miksi niin paljon ihastuin... mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Ja hänellä on mies, niin se siitä.

        niin ja netta oli lain mukaan lapsi kun ihastuit nettaan kolme vuotta sitten. Harvoin lapsi haluaa seurustella keski-ikäisen miehen kanssa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea mennä sanomaan mikä illuusio siinä on päässyt syntymään. 😂

        Kyllä mä tiedän itse mitä tunsin kaikki 3 vuotta. Se mikään illuusio ollut, vaikka toinen ei tuntenutkaan samoin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän itse mitä tunsin kaikki 3 vuotta. Se mikään illuusio ollut, vaikka toinen ei tuntenutkaan samoin.

        En usko että kovin moni kykenee sinun huikaiseviin tunteisiin. Olet kuin enkelikuoron jäsen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja netta oli lain mukaan lapsi kun ihastuit nettaan kolme vuotta sitten. Harvoin lapsi haluaa seurustella keski-ikäisen miehen kanssa

        No tällä seikalla ei tässä ole nyt merkitystä... Enkä mä mitään seurustelua aikonut edes ehdottaa. Tää asia on puitu jo tuhanteen kertaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No tällä seikalla ei tässä ole nyt merkitystä... Enkä mä mitään seurustelua aikonut edes ehdottaa. Tää asia on puitu jo tuhanteen kertaan.

        49 v mies olis halunnut olla 17 vuotiaan lapsen ystävä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        49 v mies olis halunnut olla 17 vuotiaan lapsen ystävä.

        Onpa ihmeellistä... Se on joillekin tietysti rajoja ja tabuja rikkovaa. Yhteiskunnan normien vastaista.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        49 v mies olis halunnut olla 17 vuotiaan lapsen ystävä.

        Samaan aikaan mun kaveri, joka on mua vuoden vanhempi, kaveeraa työpaikalla 18 vuotiaan, upean naisen kanssa, ja on ollu illanvietoissa yms... Ei heitä ole kieroon katseltu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onpa ihmeellistä... Se on joillekin tietysti rajoja ja tabuja rikkovaa. Yhteiskunnan normien vastaista.

        no netta ei halunnut olla edes sun ystävä vaikka olet vain 32 vuotta nettaa vanhempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Samaan aikaan mun kaveri, joka on mua vuoden vanhempi, kaveeraa työpaikalla 18 vuotiaan, upean naisen kanssa, ja on ollu illanvietoissa yms... Ei heitä ole kieroon katseltu.

        ai nytkö sulla on kaveri. sulla on mielipide aika jännä noiden sun kavereitten suhteen. Etkö sä voi käydä heidän kanssaa yöelämässä. sun kaverin ja tämän tytön kanssa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Samaan aikaan mun kaveri, joka on mua vuoden vanhempi, kaveeraa työpaikalla 18 vuotiaan, upean naisen kanssa, ja on ollu illanvietoissa yms... Ei heitä ole kieroon katseltu.

        hän ei varmaan ole itsetuhoinen ja halua tappaa itteensä. kuka terve nainen haluaa miehen joka on ampumassa itseensä päähän tai hyppäämässä junan alle


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        hän ei varmaan ole itsetuhoinen ja halua tappaa itteensä. kuka terve nainen haluaa miehen joka on ampumassa itseensä päähän tai hyppäämässä junan alle

        Ei niin. Hän on sellainen isä aurinkoinen. Osaa olla hauska ja kaikkea muuta. Varmaan saa vielä pesää siltä tytöltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niin. Hän on sellainen isä aurinkoinen. Osaa olla hauska ja kaikkea muuta. Varmaan saa vielä pesää siltä tytöltä.

        kysy jos pääset kimppakivaan tai edes katsleee heidän rakasteluaan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy jos pääset kimppakivaan tai edes katsleee heidän rakasteluaan

        Oot kyllä hivenen sairas päästäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oot kyllä hivenen sairas päästäsi.

        sä näytät olevan vitun mustasukkanen sun kaverille. miksi hänen naisensa kiinnosttaa sua noin paljon


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sä näytät olevan vitun mustasukkanen sun kaverille. miksi hänen naisensa kiinnosttaa sua noin paljon

        Koska hän itse kehuu sitä muikkelia jatkuvasti ja on ihan lätkässä siihen. Ja minä en sais olla ihastunu kehenkään teidän mielestä liian nuoreen. Vaan minäpä vähät välitän muiden mielipiteistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Koska hän itse kehuu sitä muikkelia jatkuvasti ja on ihan lätkässä siihen. Ja minä en sais olla ihastunu kehenkään teidän mielestä liian nuoreen. Vaan minäpä vähät välitän muiden mielipiteistä.

        no sittenhän sä voit mennä tapaa nettaa ja hänen poikakaveriaan jos poikakaveri ei merkkaa mitään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Koska hän itse kehuu sitä muikkelia jatkuvasti ja on ihan lätkässä siihen. Ja minä en sais olla ihastunu kehenkään teidän mielestä liian nuoreen. Vaan minäpä vähät välitän muiden mielipiteistä.

        No mene panee 17-vuotiasta jos se susta kerta hyvältä tuntuu. ei se multa ole pois


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        hän ei varmaan ole itsetuhoinen ja halua tappaa itteensä. kuka terve nainen haluaa miehen joka on ampumassa itseensä päähän tai hyppäämässä junan alle

        Hiippailija, olisit ampunna ittees ohimoon, etkä sitä naapurin naista! Olit vielä kielletyllä alueella, et sinäkään voi tehdä mitä haluut, sun paikka olis suljetulla tai vankimielisairaalassa! Olet vaarallinen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä niin erityisen teki?

        No koska susimiehen mielestä juuri tämä marjaana oli erityinen verrattuna edelliseen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissikset luulee että kiima on rakkautta..Ihan oikeesti..Tv:n saippuasarjoista ammentavat elämänfilosofiansa. Ja rakkaus on saatava nopeasti ja keinoja kaihtamatta. Ja sitten uutta putkeen..Ja hraaminen on tavoiteltavaa, niin kauan kuin tavara ei mene enää kaupaksi. Siihen mennessä on saatava riittävästi miehistä aineellista hyötyä . Keikisteleviä instaprinsessoita riittää tykättäväksi. Räps räps..

        Jep! Samoin tiktokki-huomiohoot jotka hakuaa tauotta huomiota ja kääntää katseet pois omista tekosistaan…tekevät tuota mainitsemaasi ja kieroilevat itselleen miehiä toisiltaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene panee 17-vuotiasta jos se susta kerta hyvältä tuntuu. ei se multa ole pois

        Eipä sitä ihan niin vaan mennä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Samoin tiktokki-huomiohoot jotka hakuaa tauotta huomiota ja kääntää katseet pois omista tekosistaan…tekevät tuota mainitsemaasi ja kieroilevat itselleen miehiä toisiltaan.

        Tämä onkin uuden ajan ilmiöitä. Ei aiemmat sukupolvet voineet olla yhtä paljon esillä. Varmasti olisivat toimineet samalla tavalla, jos oli ollut mahdollista.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sitä ne todellakin ovat!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä sitä ihan niin vaan mennä.

        sun kaverilla kuitenkin on 18 vuotias tyttökaveri


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kaverilla kuitenkin on 18 vuotias tyttökaveri

        Se onkin ollut aina hyvä tyttöjen kanssa. Komeaksikin kehuttu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Omaan silmään hänen piirteissä on jotain mikä viehättää kovin. mutta ei se selitä yksin sitä miksi niin paljon ihastuin... mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Ja hänellä on mies, niin se siitä.

        Eikä! Miks ei sun mielestä voi olla ihastunut vai rakastunut ja samalla tuntea seksuaalista vetoa samaan tyyppiin? Sen käsityksen sain sun aiemmasta kommentista. Siis eri pakettia kokonaanko?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Samaan aikaan mun kaveri, joka on mua vuoden vanhempi, kaveeraa työpaikalla 18 vuotiaan, upean naisen kanssa, ja on ollu illanvietoissa yms... Ei heitä ole kieroon katseltu.

        Mutta se 18v on silti täys lapsi luottaa kaikkeen. Samoin 19v, 20v, jne. Ei se ole vaan että kunhan ei ole sakkolihaa. Äitinä 19v nuoren naisen kyllä ällöttää kuinka kaikenlaisia setiä pyörii ympärillä somessa siis .


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä! Miks ei sun mielestä voi olla ihastunut vai rakastunut ja samalla tuntea seksuaalista vetoa samaan tyyppiin? Sen käsityksen sain sun aiemmasta kommentista. Siis eri pakettia kokonaanko?

        Tuota, tottakai voi tuntea myös seksuaalista vetoa ihastukseen. Mutta ihastuminen itsessään ei ala sen seurauksena välttämättä. Ei ainakaan minulla alkanut.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se 18v on silti täys lapsi luottaa kaikkeen. Samoin 19v, 20v, jne. Ei se ole vaan että kunhan ei ole sakkolihaa. Äitinä 19v nuoren naisen kyllä ällöttää kuinka kaikenlaisia setiä pyörii ympärillä somessa siis .

        Kyllä sen ymmärtää, sen huolen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se onkin ollut aina hyvä tyttöjen kanssa. Komeaksikin kehuttu.

        eli sä olet kateellinen sun kaverille. anna hänen nauttia elämästään kun ite oot töllanen nettiriippuvainen nössö


    • Anonyymi
      UUSI

      Joku taas näyttää sotkevan eläimet ihmisiin.
      Ihminen ei ole kiimassa jos et tuota vielä tuohon ikään tiennyt. Tai voithan sinä olla 😏
      Muutenkin taitaa olla kehitys monelta osin vajaata..

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä ihminen voi olla kiimassa!


      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä palsta on näitä aloittajankaltaisia täynnä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen voi olla kiimassa!

        No sinä todella näytät olevan kun sitä jankkaat!!
        Tai sitten olet joku maatalouslomittaja joka mennyt sekaisin ihmisissä ja eläimissä!


      • Anonyymi
        UUSI

        Ihmisillä on seksuaalis kemiallinen hurmaantminen.
        Kiima kuulostaa eläimelliseltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on seksuaalis kemiallinen hurmaantminen.
        Kiima kuulostaa eläimelliseltä.

        kuten hirvet voivat olla, mutta ihmisistä en ole kuullut puhuttavan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen voi olla kiimassa!

        Ihminen on periaatteessa aina kiimassa, toisin kuin monet eläimet. Eli valmiina seksiin aina, kun vaan on sopiva tilaisuu sille. Eläimillä on ne kiima-ajat erikseen olemassa.


      • UUSI

        Sä et ymmärrä mitä mä tuolla tarkoitan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et ymmärrä mitä mä tuolla tarkoitan.

        no miksi netta ei halunnut sua koska oli mahdollisuus pyytää sua sänkyyn kanssaan kolme vuotta sitte jos kaikki on koko ajan kiimassa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi netta ei halunnut sua koska oli mahdollisuus pyytää sua sänkyyn kanssaan kolme vuotta sitte jos kaikki on koko ajan kiimassa

        Ihminen kuitenkin voi valita sänkykumppaninsa ihan vapaasti itse. Et tajunnut sitä, että ihmisellä ei ole mitään tiettyä kiima-aikaa, jolloi vain on halu paritella. Vaan ihmisen saa heräteltyä niihin hommiin ihan millon tahansa, jos vaan on varteenotettava tilaisuus ja ihminen käsillä. Ja tietenkin vaikka työpaikalla joutuu moni hillittemään himojaan.


      • mustasusi
        UUSI

        Ei se masennus niin paha ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se masennus niin paha ole.

        ja pystyt töissä käymään. ei sulla mitään masennusta ole vaan kiima ja naisen puute. sitä ei pidä sotkea masennukseen


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihminen kuitenkin voi valita sänkykumppaninsa ihan vapaasti itse. Et tajunnut sitä, että ihmisellä ei ole mitään tiettyä kiima-aikaa, jolloi vain on halu paritella. Vaan ihmisen saa heräteltyä niihin hommiin ihan millon tahansa, jos vaan on varteenotettava tilaisuus ja ihminen käsillä. Ja tietenkin vaikka työpaikalla joutuu moni hillittemään himojaan.

        Paitsi jos on demiseksuaali, silloin seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain todella läheiseen ihmiseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on demiseksuaali, silloin seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vain todella läheiseen ihmiseen.

        Yksilöllisiä eroja on vaikka kuinka...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Yksilöllisiä eroja on vaikka kuinka...

        Niitä riittää ja se on ihan hyvä asia..


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihminen kuitenkin voi valita sänkykumppaninsa ihan vapaasti itse. Et tajunnut sitä, että ihmisellä ei ole mitään tiettyä kiima-aikaa, jolloi vain on halu paritella. Vaan ihmisen saa heräteltyä niihin hommiin ihan millon tahansa, jos vaan on varteenotettava tilaisuus ja ihminen käsillä. Ja tietenkin vaikka työpaikalla joutuu moni hillittemään himojaan.

        aha. sun työpaikalla kaikki vartijat on sitten kiimassa koko ajan.


    • Anonyymi
      UUSI

      miksi et keskittyisi omaan rakkauteesi ja jätä muiden rauhaan. jos ei öt sinua väärin syytä tai ole esim mustiksia. itse en ole ja tutkitut jutut halutaan pois, siis nämä hyödyn haku jutut, joihin ei ole suostuttu. itse en ole ollut tekemässä tai viemässä. eli siksi teiltä viedään. ja sitten on se puoliso, mitä ootte sopinut mutta älkää vielä muilta tai muille.

    • Anonyymi
      UUSI

      ajat muuttuu, eli se mitä on voitu tehdä 20 vuotta sitten tai ylikin ei sovi enää tänään.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole rakkaudesta puhunut. Sehän on luonnollista, että kiima herää ennen rakkautta. Onko se väärin 😎

      • Anonyymi
        UUSI

        En ota kantaa asian moraaliseen puoleen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jaista sinä iso pqska

      • Anonyymi
        UUSI

        Noh noh tyttö...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh tyttö...

        Tämä on mies kuten hyvi tiedätkin jo, yrität olla ilmeisesti jotenkin hauska, mutta katkeruus paistaa liikaa ku päälaki


    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen, että lokakampanjasi on vain yksinpuhelua

      • Anonyymi
        UUSI

        Tällä miehellä joka tykkää puhella ”sessuaalisesti” itsensä kanssa? No en usko että motiivit tähtää ihan niin korkealle


    • Anonyymi
      UUSI

      ohi.

    • Anonyymi
      UUSI

      En jaksa käydä tällä palstalla useinkaan, kun heti tulee pian noita kiima juttuja kun jotain kirjoitan. Parempi pysyä poissa 😩

      • Anonyymi
        UUSI

        Noooh, mutta kyseessä on tavallista isompi peräsinkin. Tiedän senkin, että lukkomekanismi on tiukahko. Tarvitsee paljon rasvaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noooh, mutta kyseessä on tavallista isompi peräsinkin. Tiedän senkin, että lukkomekanismi on tiukahko. Tarvitsee paljon rasvaa.

        Et kuulosta naiselta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuulosta naiselta

        Osuit rosvosektoriin. Tulee olemaan ryöstö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuit rosvosektoriin. Tulee olemaan ryöstö.

        mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä tarkoitat?

        Miehen tukahdutettuja tunteita samaan sukupuoleen tietystikin


    • Anonyymi
      UUSI

      Elukoilla on kiima. Ei ihmisillä. Kumpia te olette, saman talon palsta-asukit?

      • Anonyymi
        UUSI

        👽 ne on


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👽 ne on

        Vihreänä kateudesta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yx A-nainen taas tehtailee aloituksia

      • Anonyymi
        UUSI

        selvä miehen aloitus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        selvä miehen aloitus

        On kyllä, eikä selvästi suhtaudu ns toiveikkuuteensa kovin luontevasti


    • Anonyymi
      UUSI

      kiva saada 'asiantuntijan' kommentti tänne :)

      • Anonyymi
        UUSI

        kiitos mutta mitään sen kummempaa ei osaltani tule tapahtumaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos mutta mitään sen kummempaa ei osaltani tule tapahtumaan

        Ku ei oo sitä kiimaa

        Meni jo


    • Anonyymi
      UUSI

      Eeiiii....on tämä jotain suurempaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oikea rakkaus odottaa. Ensin pitää tutustua kunnolla.

    • Anonyymi
      UUSI

      mistä voit tietää jos häntäkin vaan pa.....?

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole. Olen rakastunut, kuten olen kertonut. ☺️ vaikka on se varmasti sitäkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Rinnoissa tuntuu... Kyllä niitäkin sitten joskus.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin romanttista...❤️🤍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin romanttista...❤️🤍

        Asiantuntijoita tuntuu olevan..Kiima tuntuu jollain tissilöissä. Niillä voi myös lätkiä kärpäsiä
        jos on pitkät ja laihat. Kyllä kannattaa pysyä kaakana jos on uhkaavan näköset. .Onhan ne haaskan näköset ku joillaki on ku tyrkyttimet.


    • Anonyymi
      UUSI

      otappa sitä h2o:ta välillä mies ……..

      • Anonyymi
        UUSI

        Mies tämä aloittaja kyllä selvästi on, mutta onhan siinäki kuriositeettia ehkä riittämiin


    • Anonyymi
      UUSI

      anna rakas raju hetki tv kikka

    • Anonyymi
      UUSI

      Sitähän sä et tuu koskaan tietämään.

      (Etkä sitä, millainen luonnonlahjakkuus olen sängyssä.)

      • Anonyymi
        UUSI

        Omakehuisilla voi olla heikot taidot…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omakehuisilla voi olla heikot taidot…

        Voi olla, mutta se voi olla myös miehen ainoa keino kun hieman mainostaa. Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      On tuntunut joo jotenkin voimakkaampana

    • Anonyymi
      UUSI

      Munkaa ei tarvii sit käyttäytyy

    • Anonyymi
      UUSI

      Juu kyllä kiinni jäin

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivistynyt ihminen osaa käyttäytyä ja hallita seksuaalisuutensa. Ei reuhuuttele tissejään eikä muitakaan elimiä ihmisten silmille. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja tyhmyyttä jos toimii liian impulsiivisesti. Käytöstavat kunniaan, ei tule häpeää, häpeää, häpeää..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistynyt ihminen osaa käyttäytyä ja hallita seksuaalisuutensa. Ei reuhuuttele tissejään eikä muitakaan elimiä ihmisten silmille. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja tyhmyyttä jos toimii liian impulsiivisesti. Käytöstavat kunniaan, ei tule häpeää, häpeää, häpeää..

        Olet oikeassa. En ymmärrä sitäkään että monet ulkomaan julkkisnaiset kulkevat pippaloissa lähes alastomina!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. En ymmärrä sitäkään että monet ulkomaan julkkisnaiset kulkevat pippaloissa lähes alastomina!

        No ymmärtäisit jos tietäisit, että ne on kaikki kovissa huumeissa. Eli nenä käy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärtäisit jos tietäisit, että ne on kaikki kovissa huumeissa. Eli nenä käy.

        Tuo ei tullutkaan mun mieleen!


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Onko sillä väliä? Oli se mitä tahansa niin se on voimakasta ja vain häntä miestä kohtaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkaus, mysteeri jonka kukin tuntee ja elää omalla tavallaan ja tunteiden paatoksella. Se ei katso aikaa tai paikkaa milloin se tunkeutuu tajuntaan.

      https://youtu.be/7vueVqitYy8

    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä tiesit että mulla oli darrapäivä ja tuli vähän ajateltua sua kun.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole, äläpä höpötä tyhmiä.

      Rakastan häntä niin monesta henkellisestäkin syystä (ei mistään uskontohuuhaast mut kyl sä tiiät)

      Seksi on vaa pieni osa parisuhdetta, enkä sen vuoksi olisi valmis näin paljoon ikinä, muutenki jos haluaa tarpeensa tyydyttää niin ei siihen muita ihmisiä tarvitse.

      En halua liata mun rakkauden kohdetta ajattelemalla tuhmia hänestä, kun ei edes tunneta täysin vielä. En oo niin moukka. :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Saanko kysyä, mitä sä haluat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä, mitä sä haluat?

        rakastaa yhtä ihmistä koko sydämelläni ja suhteen hänen kanssaan. :)


    • Anonyymi
      UUSI

      On 80-vuotiaita, jotka ovat eläessään puhuneet "kiimajutuista", mutta kun aletaan olemaan kalkkiviivoilla, aletaan puhumaan "rakastin häntä".

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos tästä,sait hymyn huulilleni. Tarvitsin sitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkaus ja himo olisi hyvä olla läsnä romanttisessa suhteessa. Minä en jaksa näitä hymistelyjä jostakin ylimaallisen siveellisestä ja ylitsevuotavasta ihannointi rakkaudesta, jossa ollaan niin siveitä ettei mielessä kävisikään seksi tai himoitseminen. Realismi. Rakastuneena myös himoitsee rakastettuaan. Platoniset ihailut henkisessä siveysvyössä ovat eri juttu ja kuuluvat lastensatuihin tai luostariin. Ei rakkaus ole aidompaa ilman himoa eikä himo sulje pois rakkautta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Huostaan otetut lapset Niinistö omaan äitiin ja isään ikävä huuto kiinnitys. Omaan oranssi tynnyriinsä Turku osuus Piha

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2632
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1521
    3. Sano jotain

      Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1447
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

      Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1187
    5. Sä olet liian

      Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1178
    6. Mitä ajattelet

      Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      101
      1163
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      96
      1104
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

      HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      276
      1085
    9. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1014
    10. Martinan juoksutapahtuma

      Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      911
    Aihe