9.10 Tärähtää Sarahovin juhlasalissa!!!!!!!
Urmas Uusmaa vs. Pertti Tapio Keita
Ainar Uusmaa vs. Tauno Kihola
Kosti Valkeinen vs. Ahmed El Ghouli
Tommi Tuppurainen vs. Iznoul Mathijs
Antti Virtanen vs. Mika Järvinen
Pääottelussa panoksena IBC-liiton mestaruus.
Liput vain ovelta!
Sarahovin BOXING-ILLAT tulevat taas!
15
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Otahan ne bentsot pipipää
- Anonyymi
jos boxing kilpailijaa alkaa pissittää kesken ottelun voiko hän ottaa hanskat pois kädestä ja "heittää kepillisen" kehäköysien välistä ja jatkaa sitten ottelua?
- Anonyymi
Ei voi!
- Anonyymi
Miksi Sarahovin boxing illassa ei ole naisten sarjaa?
- Anonyymi
Koska naiset on heikompi sukupuoli
- Anonyymi
Pasi Teriö puuttuu, johtuuko siitä ettei kukaan uskaltanut lähteä kokeilemaan edes 20 000 euron palkkiosta?
- Anonyymi
Pasi ei suostunut lähtemään
John McCook otti hänen paikkansa
- Anonyymi
Huhuja liikkeellä että illassa myös bare knucle matsi eli paljain nyrkein ja ottelijat väentuvan märästä päädystä , nimet julkaistaan myöhemmin.
- Anonyymi
Nimet:
Marko Valtanen
Mika Toppari
Matchmaker Aarno Laukkanen
- Anonyymi00016
Kikkelis kokkelis
- Anonyymi00017
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi00019
Saako sieniä käyttää lisäravinteena?
- Anonyymi00020
Reijo nousee kehään
- Anonyymi00023
Reijo syö sieniä!
- Anonyymi00024
Totta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181